Lassan, de sikerült eljutni a bárpultig, ahol egy seregnyi ember próbált italt rendelni a három pultostól. Amíg Kendall csápolt, hogy észrevegyék őt addig én körbe néztem, hogy a szememmel megkeressem a mosdó irányát.
- Te mit kérsz? - próbálta túlharsongni a zenét Arthur amint utolértek minket.
- Nos. Valamilyen koktélt. Mindegy milyet. - válaszoltam majd kissé arrébb léptem - Mindjárt jövök. Megkeresem a mosdót.
A tömegen átpaszíroztam magam, hogy eljuthassak a túl oldalon lévő falhoz, aminek a végén láttam a mosdó jelét. Az itt lévő emberek már igencsak jól érezték magukat, hiába volt még fiatal az este. A többség korombelinek tűnt, de láttam olyanokat is akik sokkal fiatalabbnak tűntek. Talán hamis személyivel juthattak be. A mosdóhoz érve fellélegeztem. Bent tompának tűnt a kint tomboló zene. A dolgomat elvégezve megmostam a kezemet, majd miután megszárítottam a falnak dőltem és elővettem a telefonomat. Ellenőriztem, hogy írt-e még Nijiro azonban több üzenet nem érkezett. Kissé mintha csalódottnak éreztem volna magam, bár igaz én voltam valójában az aki nem válaszolt. A tükörben megigazítottam a hajamat, majd elindultam kifelé a mosdóból. Amint kinyílt az ajtó ismét fülsüketítővé vált a zene, ami kissé zavaró volt így, hogy még nem szoktam meg. Épp próbáltam belevetni magam ismét a tömegbe amikor valaki megragadta a karomat.
A szívem nagyot dobbant. Akaratom ellenére Nijiro utolsó üzenete jelent meg lelki szemeim előtt, miszerint ő is szórakozóhelyen van, azonban mikor hátra fordultam láttam, hogy feleslegesen gondolok ilyen lehetetlen dolgokra. Arthur állított meg. Nem is értem, hogy fordulhatott meg a fejemben, hogy más az.
- Gyere. Ahhoz az asztalhoz ültünk.
Elvezetett minket a másik oldalra ahol valóban ott ült Kendall és Bruno. Az asztalon két ugyanolyan koktél volt illetve két whiskey.
- Csaaajszi! Na kinek sikerült egyből magára vonni a figyelmet? - nevetett fel Kendall amint az asztalhoz értünk.
- Gyors volt. Mi ez? - kérdezem az ital fel bökve.
- Sex on the beach.
Belekortyolok a szívószálon keresztül, de azonnal köhögni is kezdek az íze miatt. Ez nem hagyományos koktél volt. Borzalmasan erős íze volt a megszokotthoz képest.
- Ja igen. - nevetett fel Bruno - Sex on the beach plusz vodkával.
- Miért is kellett bele plusz vodka? - köhögtem tovább ami miatt Arthur elkezdte kissé ütögetni a hátamat.
- Hogy jól kezdődjön az este.
Kendall hamar felhörpintette a saját koktélját és ez elég is volt ahhoz, hogy Brunot magával rángassa egy táncra. A kezénél fogva húzta maga után a fiút be a tömegbe, hogy aztán igazán csábosan kezdjen el táncolni.
- Azt hiszem Kendallnek nem tartott sokáig, hogy berúgjon. - nevettem fel miután ismét belekortyoltam az italomba.
Arthur is kortyolt egyet a whiskeybe majd elmosolyodott. - Gyorsan itta meg a koktélt. Ha hamarosan még egyet inni fog tuti hányni fog.
- Remélem nem. Én egy szobában vagyok vele.
Igaz én még a felénél sem járok a koktélnak, de határozottan érzem, hogy ez is elég volt ahhoz, hogy becsiccsentsek.
- Ott is maradhatok a szobában ha attól jobban érzed magad.
Levettem szememet a táncoló párról ás Arthurra néztem aki szintén engem nézett. Megitta az italát és már csak a pohár tetején köröz az ujjával.
- Annyira azért nem vészes a helyzet, de kösz.
- Rendben. - vonja meg a vállát, majd feláll és közben végig simít a karomon - Megyek hozok magamnak még egyet. Te kérsz valamit?
Megráztam a fejem és a koktélomra böktem, mire ő elindult a pult felé. Neki valószínűleg nem fog olyan jól sikerülni ez a hadjárat, mint Kendallnek. Neki valószínűleg több időbe fog telni mire italhoz jut. A telefonom rezgésére lettem figyelmes ezért feloldottam, hogy megnézhessem. Egy üzenet érkezett. Kissé levert a víz és mielőtt megnyitottam volna ismét belekortyoltam az erős italba.
njr_mk : És bejutottál?
Aria.Nelson. : Igen. Már az italomat iszom.
njr_mk : Ez gyors volt. Akkor jól elvagy. :)
Aria.Nelson. : Igen. :D És te?
njr_mk : Eddig nem igazán volt kedvem itt lenni igazából, de most már van. :D
Ismét ittam egy kortyot.
Aria.Nelson. : Megjött a kedved útközben? :)
njr_mk : Most jött meg a kedvem. Határozottan úgy érzem jó ötlet volt ide jönni végül. :D
Aria.Nelson. : Ha ennyire élvezed akkor miért telefonozol ahelyett, hogy buliznál?
Képzeletben vállon veregetem magam amiért fel mertem tenni ezt a kérdést és iszok még egy kortyot az italomból miközben várom a választ.
njr_mk : És te?
Aria.Nelson. : Én jelenleg iszogatok és várom, hogy vissza térjenek a barátaim. Te jössz.
njr_mk : A többiek már részegek. Akivel táncolnék az úgy látom nem nagyon akar, szóval... :)
Egy kissé hátra hőkölök. Írogat nekem mintha ismerne, de épp arra vár, hogy a csaj akire nyomulni akar kedvet kapjon táncolni? Egy kis sértődöttséget érzek magamban és az utolsó kortyokat is megiszom a poharamból, hogy vissza tudjak írni.
Aria.Nelson. : Fel is kérhetnéd táncolni ahelyett, hogy velem beszélgetsz.
njr_mk : Úgy gondolod? Igazad lehet. Lehet azt kéne tennem.
Most már a számat is eltátom egy kissé és úgy döntök, hogy nem válaszolok rá. Zsebre teszem a telefonom és felállok a helyemről. Kendallék felé veszem az irányt, hogy beállhassak a tömegbe táncolni. Ahogy észre vesz a szobatársam sikítani kezd és int a kezével, hogy jöjjek csak, habár ők még mindig ketten táncolnak. Tőlük kissé arrébb állok meg és kezdek el a zene ritmusára táncolni. Nem vagyok profi táncos, azonban nem lehetne azt mondani, hogy rosszul táncolok. Próbáltam csak a zenére koncentrálni, hogy ne is gondolhassak az üzenetekre. Nem is értem miért esett rosszul az amit írt, de így, hogy az italtól kicsit kábultabb lettem nem tudok uralkodni a gondolataimon.
Mosolyogva táncolok a zenére, átadom magam a ritmusnak, azonban megérzem, hogy valaki keze a derekamra csúszik. Arthur - gondoltam. Vissza tért a pulttól, hamarabb, mint gondoltam és csatlakozott hozzánk. Mosolyogva fordulok meg, hogy szembe lehessek vele azonban lefagyok amikor meglátom ki áll előttem. Nijiro fogja a derekam, ajkán apró mosoly bujkál. Mikor látja, hogy annyira meglepődtem, hogy nem táncolok tovább kissé közelebb hajol.
- Táncolnál velem? - harsongja túl a zenét én pedig csak bambán bámulok rá.
Nem is hiszek a szememnek, többször pislogok, hogy biztos legyek benne, hogy valóban itt áll előttem. Azonban amikor kicsit közelebb húz magához rájövök, hogy ez a valóság. Tényleg itt van velem szemben. Zavartan mozogni kezdek a zenére, kezemet a vállára teszem, ő pedig mosolyogva néz rám.
- Kicsi a világ, igaz? - kiabál a fülem mellett, amitől kissé megborzongok, ahogy megérzem a leheletét a fülemen. - Amíg meg nem láttalak meg se fordult a fejemben, hogy pont ezen a helyen lehetsz.
YOU ARE READING
Lelkitársak (Nijiro Murakami)
FanfictionA lelkitársak lehetnek távol egymastól, idővel egymásra találnak. Elszakadhatnak egymástól, egy másik életben újra összefonódik az életük. Aria Nelson ápoló hallgatóként részt vesz egy programban, aminek hála kijuthat Tokióba. Izgatottan járja be a...