- Végre vége! - huppant le a kórház előtti padra Kendall, ahol találkozni szoktunk - Nagyon elfáradtam. Most olyan sokan voltak, azt hittem sosem lesz két óra. Nektek milyen volt?
- Unalmas. - ült le mellé Arthur.
Én az egyik oszlopnak támaszkodtam, Bruno pedig a telefonját nyomkodta. Indulnunk kellett volna, de egyértelműen egyikünknek sem volt kedve megmozdulni. Az idő szép volt, így hát jó érzés volt levegőzni az egésznapos bent lét után. A kórház ajtaja kinyitódott és két ember jött ki rajta. Nem figyeltem oda, csupán oldalról láttam ahogy felénk közelednek. Fáradt voltam, legszívesebben ledőltem volna az egyik kórteremben az ágyra.
- Oh.. Helló! - köszönt ide nekünk az illető ami miatt már rákaptam a tekintetemet.
A VIP szobában fekvő beteg jött ki egy nővel, hátán egy nagy táskát cipelve. Mosolyogva állt meg egy pillanatra és intett felénk. Kissé meglepődtem, Arthur azonban rögtön reagált.
- Helló! Csak haza engednek? Azt hittem estig töltögetik a papírokat.
- Én is attól féltem. - nevetett fel a férfi - Nektek még tart a gyakorlat?
Szeme egy pillanatra rám téved, majd azonnal vissza, mivel Arthur nyugodtan válaszol neki.
- Dehogy. Az hiányzik. Most épp energiát gyűjtünk, hogy vissza menjünk a koliba.
A férfi mellett a nő japánul kezdett el halkan mondani valamit neki, mire ő bólintott majd válaszolt. Kicsit közelebb lépett felém, felvéve velem a szemkontaktust. Mosolya nem hervadt le, kedvesen nézett rám.
- Voltál már valaha Japánban?
- Most vagyok életemben először. - vakartam meg a tarkómat beszéd közben.
- Akkor nem innen ismerlek. - gondolkozott el - Érdekes. Esetleg benne vagy valamelyik színtársulatban? Láthattalak valamilyen előadáson?
- Én és a színészkedés két külön fogalom. - nevettem fel - Ha valaha részt vettem volna ilyen előadáson, akkor maximum a díszletek elhelyezésében tudtam volna segíteni, vagy a jegyeket beszedni. Viszont nem voltam sosem.
- Huhh... Feladtad a leckét, az egyszer biztos. - kissé meghajolt majd vissza lépett a nőhöz és megigazította a táskáját a vállán - Nos örülök, hogy beszéltünk. Sok sikert a hátralévő napokhoz. Sziasztok. - köszönt el mindenkin végig pillantva, de a végén rajtam ismét megakadt a szeme, majd hümmögve elindult.
Mindannyian köszöntük és amint hallótávolságon kívülre kerültek Kendall fordult felém.
- Hát ez ki volt?
- A VIP beteg. - válaszolt helyettem Arthur - De miért kérdezgetett ennyire?
- Nem tudom. Azt mondta ismerős vagyok neki.
- Vagy csak flörtölt veled. - vigyorodott el a lány - Uuu.. Japánba jössz és egyből megtetszel el színésznek? Taníts mester.
- Ne viccelődj.
- Nem viccelek. - a távolban lévő férfi után néz - Még jól is néz ki. Hozzánk nem jönnek ilyen helyes betegek.
- Biztos félnek, hogy molesztálni fogod őket. - csatlakozott beszélgetéshez Bruno is a telefonját elrakva.
- Hehe. Nagyon vicces. - fintorodott el Kendall majd vissza fordult hozzám - Mi is a neve? Muszáj megnéznem egy filmjét.
- A csajok pornó helyett a filmeket nézik? - nevetett fel Arthur is, mire Kendall vállba vágta.
- Ne legyetek már taplók! Csak kíváncsi vagyok, hogy jó színész-e.
Innentől megkezdődött a szócsata és a két srác még akkor is Kendallal viccelődött amikor elindultunk kifelé a kórházból. Nevettem rajtuk, amikor aztán a kezemben lévő telefon enyhén rezegni kezdett ráfordítottam a tekintetem, hogy megnézhessem milyen értesítést kaphattam. Egy üzenet egy családtagtól vagy egy baráttól, gondoltam én, azonban a szemem majd kiesett a helyéről mikor megláttam az értesítést. Instagrammon új követőm lett Njr_mk néven.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lelkitársak (Nijiro Murakami)
FanficA lelkitársak lehetnek távol egymastól, idővel egymásra találnak. Elszakadhatnak egymástól, egy másik életben újra összefonódik az életük. Aria Nelson ápoló hallgatóként részt vesz egy programban, aminek hála kijuthat Tokióba. Izgatottan járja be a...