- ''Eşcinsel olduğunu biliyorum Çağan.''
Ne ? Nasıl ? Neden ? Kim ?
Nasıl bilebilirdi ki...
Çağan kulaklarını Barış'ın ufak dudaklarından çıkan sözlere yöneltti. Daha önce Ayaz'dan başka kimseye bu durumundan bahsetmemişti. Acaba Ayaz mı söylemişti ? Sanmıyordu ama nereden öğrendiğini de merak ediyordu.
- ''Ne dedin anlayamadım ? ''
- ''Bence gizlemene gerek yok bu bir kusur değil. ''
- ''Nerden duyduysan yanlış duymuşsun öyle bir şey söz konusu değil hem benim sevgilim var.''
- ''Seni tanıyorum Çağan sevgilin falan yok ve Ayaz'dan hoşlanıyorsun. Ama o senin gibi değil. ''
- ''Bu seni alakadar etmez benim gibi veya değil bu seni ilgilendirmez. ''
- ''Ayaz beni ilgilendirmez ama sen ilgilendirirsin kendine zarar vermene izin veremem. ''
- ''Sen kimsin ki ben seni ilgilendiriyorum şimdi gider misin buradan ? ''
- ''Çağan Çakır aslen Ispartalı ancak doğma büyüme İzmirli, 1.81 boyunda çakır gözlü hafif kumral zayıf biri. Birinci sınıf öğrencisi ve şuan sınıfta kalmış durumda. Lise 3 öğrencisiyken Ayça adlı sarışın bir kızla çıktı ancak kız onu öpmek istediğinde tiksinerek oradan uzaklaştı. Ve ilişkisi bitti. Üç kardeşler ikisi kız kendini talihsiz olarak görüyor. Ve deliler gibi Ayaz'a aşık...''
- ''Sen kimsin Barış nereden bilebilirsin ? ''
- ''Seninle aynı okulu kazanmak için ne kadar çabaladım bilemezsin. AG sınıfından Barış ben hatırlaman çok güç. ''
- ''Bunları nereden biliyorsun peki beni mi takip ediyorsun. ''
- ''Belki ediyorum belki etmiyorum. ''
- ''Hiçbir şey anlamadım. ''
- ''Çağan bırak inadı da gidelim buradan. ''
Çağan Barış'ın dediklerine o kadar şaşırmıştı ki dakikalarca dediklerini düşünmüştü. Bunları nasıl bilebilirdi? Barış'ın yanına giderek:
- Hadi o zaman gidelim ama bana her bildiğini anlatacaksın söz mü ?
- ''Söz Çağan :)''
Çağan sessizce yürürken Barış'ın gözlerinin sürekli kendisine kaydığını fark etti. Hatırlayamıyordu kimdi bu Barış ?
Uzunca bir süre şehir merkezine doğru yürüdüler. Barış sahilde bir kafeyi göstererek ''oturalım mı biraz?'' diye sordu. Çağan onaylarken kafeye doğru yürümeye başladılar.
Boş buldukları bir masaya otururken Barış iki tane Türk kahvesi sipariş etti. ''Şekersiz'' diye konuştu Çağan. O sırada Barış ''demek ki her şeyi bilmiyormuşum'' diyerek sırıttı.
- ''Evet Barış anlatmayı düşünüyor musun artık kimsin, nesin, necisin, benden ne istiyorsun, nereden tanıyorsun, hakkımda bu kadar bilgiyi nereden öğrendin??''
- ''Biraz yavaş gel Çağan bu kadar soru sakince anlatırım.''
- ''Cevaplarını istiyorum.''
Barış Çağan'nın ısrarları karşısında kahvesi daha gelmeden ''peki o zaman başlayalım ilk soru neydi?'' diye sordu.
Merhaba arkadaşlar kısa bir bölüm yayımladım umarım sevmişsinizdir. İlk başlarda karakterlerimizi tanıyalım istedim. Ayrıca hikayeyi kaldırma olayını da düşünmüyorum yazmamı isteyenler gayet fazla onlara çok teşekkür ediyorum. Umarım her zaman yanımda olursunuz. Sevgilerle kalın. Keyifli Okumalar. Yorum ve vote olarak görüşlerinizi bildirirseniz çok sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Pasif (Cinsellik İçerir +18)
General FictionLütfen ama lütfen 18 yaşınızdan küçükseniz bu kitaba yaklaşmayın. Cinsel içerikli yerleri olduğunca kapattım umarım seversiniz. Çağan'ın Aşk aradığı Ayaz'ın ise sadece Zevk istediği bir dünya. Bizleri nerelere götürecek. Eşcinsel olmak bir seçim de...