Bölüm 1

83.3K 233 56
                                    

''İçine alabilir misin?''

''Neyden kast ediyorsun sen, bunun için burada değilim.''

''Ya ne için buradasın bana ilgi duyduğunu sanıyordum.''

''Sana ilgi duyuyorum ancak daha ilk kez görüşmüşken böyle bir cinselliği düşünemem.''

''Ben senin gibi bir pasifi kabul etmişken sen şimdi karşı mı çıkıyorsun?''

''Aradığım şey cinsellikten daha öte bir şey mesela Aşk!''

''Aşk mı? Güldürme beni okula adımımı attığımda tüm kızlar peşimde aşkı seninle mi yaşayacağım.''

''O zaman ne için buradasın?''

''Daha önce bir erkeği yatağa atmamıştım ilk olman için.''

''O zaman yanlış yerdesin Ayaz beni anlayabileceğini düşünmüştüm. Ama her erkek gibi sende s*ks düşkünüsün.''

''Sende bir erkeksin Çağan ve bana aşık olduğunu itiraf ediyorsun.''

''Bu benim seçimim değildi anlıyor musun?''

''Acıtmamaya özen göstereceğim.''

''Yapma şunu Ayaz ben ne diyorum sen neyden bahsediyorsun. Eğer aklında s*ks dışında bir şey yoksa burayı terk et lütfen.''

Çağan sadece Ayaz'a aşık olmuştu. Böyle mutluydu onu istiyordu elbet ama önceliği aşktı. Ayaz da kendisini sevsin istiyordu. S*ks işini ikinci plana atıp mutlu olmak istiyordu ama Ayaz'ın istediği tek şey Çağanın poposuydu.

''Ayaz lütfen çık artık, senin beni sevebileceğini düşünmüştüm yanılmışım.''

''Peki istediğin gibi olsun Çağan, bari sana gelirken aldığım biraları içelim çöp olmasın yavrucaklar.''

Seninle her şeye varım ama önce beni sev lütfen demek istemişti diyemedi.

''Tamam olur ben bardakları getiriyim açacak sehpanın üstünde.''

Çağan iki ince uzun bardak getirerek Ayaz'ın biraları doldurmasına izin verdi. Hep Ayaz'la olmak istiyordu, yanında olmak, ona sarılmak, kokusunu çekebilmek. Ama Ayaz buna karşı çıkıyordu. O tam bir pislik.

''Biz erkekler çok yavşağız sende iyi bilirsin Çağan ben bir erkeği sevemem yatabileceğim bile şüpheli ama sen de bir şey var sanki yatabilirim gibi, başka bir erkek ile asla böyle bir şey düşünmezdim.''

''Seni seviyorum Ayaz.''

''Seni istiyorum Çağan.''

Ayaz üzerine giydiği beyaz t-shirt'ü çıkararak göğüs kaslarını Çağana doğru gösterdi. Çağan sevdiği adamın göğüs, kol ve omuz kaslarını görünce gözleri açıldı. Onu seviyordu istiyordu ama bu şekil olmamalıydı.

Çağan biran Ayaz'ın kısa pantolonunu da çıkaracağını düşündü ancak Ayaz sadece cebinde ki telefonu çıkardı. Bir arkadaşını aramış olmalıydı ki telefonunu sağ kulağına götürdü.

''Canım aramışsın sessizdeydi duymadım.''

''Evet bir arkadaşımdayım bir şey mi oldu?''

''Ya demek beni istiyorsun peki hayatım birazdan yanındayım.''

''Öptüm tatlım görüşürüz.''

Çağan Ayaz'ın konuşmasını harf harf dinledi içtiği bir bardak biranın etkisi gözlerini bulandırdı. Daha önce bir bardak birayla asla sarhoş olamamıştı ama aslında Çağan'ı sarhoş eden bira değil Ayaz'ın gözleriydi.

Ayaz ayağa kalkarak kapıya doğru yöneldi arkasını dönerek ''Görüşürüz tatlım işim çıktı.'' Dedi.

Çağan onun gitmesini istemiyordu hele ki bir kız ile yatmaya gitmesini hiç istemiyordu.

Üzerine giydiği Michael Jackson baskılı t-shirt'ü çıkararak Ayaza doğru koştu. Ayaz Çağan'ın ne yapmak istediğini anlayamamıştı ki o sırada Çağan Ayaz'ın kalın dudaklarına yapıştı.

Çağan hayatında ilk kez bir dudak ile kendi dudağını birleştirmişti hep hayalinde ki olan kişi şuan onun dudaklarını sertçe sıkıyordu.

Ama bu çok tatlı diye düşündü içinden.

Dakikalarca ayrılmayan dudakların ardından Ayaz kısa kot pantolonunun fermuarını açtı. Pantolon yere düştüğünde Ayaz'ın üstünde gri Boxer'ı kaldı.

Çağan Boxer'da ki kalınlığı görünce bir anlığına irkildi. Bunu yapmalı mıydı yoksa kaçmalı mı ?

Çağan onu istiyordu ama Ayaz'ın gözünde bir s*ks objesi de olmak istemiyordu.

Çağanın 55 kg ağırlığını kolaylıkla kaldıran Ayaz onu hemen yanlarında ki odada bulunan yumuşak bir yatağa attı. Ayaz en son Boxer'ını da çıkarınca Çağan onu sevdiğini hatırladı istediği bir s*ks değil sadece Aşktı.!!

''Dur Ayaz bu olamamalı benim istediğim sadece ikimizi...''

Çağan daha sözlerini bitirmeden Ayaz Çağan'ın üstüne atlayarak ağzını sol eliyle kapattı. O sırada Çağan bağırmaya çalışıyordu ama ağzından ses çıkmıyordu. Ayaz'ın güçlü kolları karşısında bir şey yapamıyordu.

Sağa sola çırpınan Çağan bunu istemiyordu bu daha sonra olmalıydı sevgi istiyordu, mutlu olmak istiyordu.

Ayaz Çağan'ın pantolunu çıkarıp boxer'ını araladı. ''Seni seviyorum Çağan'' diyerek gülümsedi. Elini Çağan'ının ağzından çekerek dudakları ile Çağanının dudaklarını ıslattı.

''Seni Seviyorum Ayaz''


18 yaşınızdan küçükseniz lütfen devam etmeyin... 

Gizli Pasif (Cinsellik İçerir +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin