1 частина❤️‍🔥

11 1 0
                                    

Мені було на той момент всього лиш 4 рочки коли почалось саме цікаве в мому житті.Я гуляла на свому майданчику,каталась на гойдалці,взагалі товариши були в мене,але вони просто не виходили...Від скукоти можна було вмерти!А чому я не пішла додому,спитаєте ви.Та тому,що самі зрозумійте , там ше нудніше,що там ?Батьки змушуватимуть прибрати,поїсти,навіть мама її телефон не дозволе брати..Жах!
Ось катаюсь,дивлюсь на жаркий пісок в літній день , та на гойдалку поруч сідає якійсь хлопчисько.Я його одразу не помітила,але коли побачила то подумала ну може друзями станемо,але ні,подумала я,хай катається собі сам.Хтіла я піти на горку,але хтось зупинив мене.Це був той хлопчик.
-Що тобі треба?
-:Дівчинка ти дуже гарно виглядаєш,не хочеш познайомитись?Мені здається що ми станемо хорошими товаришами!
-Хм,ну добре,давай.А за то як я виглядаю дякую!Ти теж не поганий)
-:Я Ярик,мені 4,а ти?
-А я Віка!Мені теж 4,круто!
Так і познайомились Віка і Ярик.
Та насправді затянулась іхня дружба надовго.
Пройшов місяць як вони гуляли і дружили.
Віка подумала що настав час познайомити його з її друзями так як в двоєм трохи скучно.
Вони пішли звати всіх.
Вийшли майже всі.
Поліна,Маша,Уляна(найкраща подруга Віки),Максим та Денис.
Вони усі познайомились та почали разом грати у ігри.Ярик завжди ловив Віку,якщо вона падала коли вони бігали.Завжди її захищав,але іноді бували моменти коли вона його відштовхувала бо їй подобався Максим.А у Віку був закоханий Денис.
Так і програли,гуляли,веселилися друзі на протязі року.
Вересень.Йдуть товариши в перший клас Улянка,Віка,Ярик,Максим та Денис.

Любов та пригоди друзівWhere stories live. Discover now