Вже зима розпочалась.Віка досі приставати до нього(Максима),але він просто уходив в інший бік,та взагалі мовчав,але його погляд був дуже дивний.
На наступний день в школі Дениса не було.І вчителька розказала їм шокуючу новину, що Денис уйшов зі школи...Максим розридався пішов в туалет і узяв Ярика за руку.
У туалеті діти та вчитель почули дивні звуки,ніби хтось кричить допоможіть.
Можливо їм просто почулось.Але крики все більше та більше піднімались,і через декілька секунд вони закінчились.Вчителька побігла у туалет роз'яснювати що відбулось/відбувається.Максим почувши стукіт каблуків одразу запхнув Ярика у кабінку.Оля Олександрівна(так вчительку звали) зайшла у туалет та побачила Максима , почала питати що відбулось,але її очі звернули в право,і вона побачила...пляму крові...Потім хлопчик зміг розклеїти рота,яким заклеїв його Максим,та почав ревіти і знов кричати допоможіть.Вчителька у паніці зайшла в ту кабінку та побачила бідного прив'язаного хлопця.Вона бистро почала розв'язувати Ярика,та понесла його у мудпункт,тим часом максим лишився у туалеті,він тяне двері за ручку щоб вийти , але двері були заперті.Через хвилин 5 його хтось відкриває,хлопець уже почав радіти,та зря.Це була вчителька.Вона жорстоко узяла його за руку та почала кричати і дала ляпаса.Повевши до директора хлопця,він почав постійно вириватись.Ось вони зацшли до директора.Максим плаче.Вчителька розповіла всю ситуацію,директор почала кричати на хлопця,але йому дали шанс сказати те що він так давно хотів.Він розповів те що Ярик побив Дениса,і він покинув їхню школу,тому це була помста.Директорка не одразу зрозуміла і не дуже схвалила його помсту,тому викликала батьків Ярика та Максима.
Після довгих жорстоких розбірок.Діти,які залишились у класі,втомились чекати на вчителя,тому пішли до директора,вони знали що хлопці у директора тому,що вони чули шаги і крики,як вчителька вела його,промовивши фразу швидко до директора!Зайшовши у кабінет Єлени Максимівній без стуку,вони побачили батьків Ярика та Максима,вчителька їх вивела та пустила додому.*В них почались канікули,та Віка кожен день писала Максиму*
*Але у відповідь знов той самий ігнор*Віка пішла у двір гуляти з Улянкою,та тільки вони почали обсуждати ту ситуацію про хлопців,то одразу на їхньому шляху зустріли Ярика.
Ярик:Привіт дівчатка)
Улянка:Привіт!
*Віка вдарила Улянку,та увела її в другу сторону*
Ярик:ее,ви куда?
Ярик:Віка,можемо поговорити на єдині,тільки ти і я?
*Віка навіть не подившись у його сторону , взяла дівчину за руку та вони пішли у інший двір*
*Ярик зі слізами на очах теж розвернувся і пішов додому,так як він знав що якщо побіжить за вікою вона все одно буде його ігнорувати.Йому було погано та боляче*
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов та пригоди друзів
RomantiekІсторія про дівчину та хлопця,який був закоханий у дівчину (його подругу).Читайте❤️🔥