5 частина💋

3 1 0
                                    

//5 частина//
Ярик почав її обіймати у відповідь та жаліти її і гладити по голові,торкаючись її м'ягеньких волос...Йому настільки сподобалось просто бути разом з нею,таке відчуття ніби вони не розмовляли 100 років,а можливо так і є.Потім Ваня Терещенко підходе до них,хоча ніколи не розмовляв з Вікою,починає сміятись промовши фразу «солодка парочка».Далі підходе Іщук Аліна і починає теж сміятись.Поки вони звали всіх щоб ті подивились на це,дівчина виривається з обіймів Ярика та ще більше в сльозах біжить у туалет.
Забігла Віка в кабінку , але там була Улянка.
Уля:Оо,привіт!Де ти була?
А ще,що сталося?...
Віка зі сльозами на очах почала все їй розказувати.
Дівчина обійняла Віку та пожаліла,сказавши що все буде гаразд і вона їм надає.В душі Уляна хтіла щоб Віка зустрічала з Олексієм так як вони були дуже похожі.

*Дзвінок*
Уля:розпочався урок,гайда,побігли!
Але Віка лиш почала сильніше плакати та сказала щоб та сама йшла,а її оставила одну.
Пройшло десь 5 хвилин уроку,Віка не переставала плакати їй було погано тому,що Ярика вона не хотіла бачити так як він спричинив ухід Максима з їхнього класу.Вона хотіла просто щоб Максим її не ігнорував та вони хоча б були друзями.
Пройшло ше 15 хвилин та вона вспомнила те зо сказала вчителька того ужасного дня коли уйшов Максим.
Вона сказала не с самої школи,а тільки з КЛАСУ.
Тому Віка дочекалась поки закінчиться урок та побігла до класної керівнички вона спитала в якому класі вчиться Максим та їхню класну керівничку.Дівчину дізнавшись цю інформацію побігла під клас хлопця.Вона побачила його.
Вікторія дуже зраділа та побігла обіймати Максима , але той побачивши її утік в туалет.
До кінця цьої перерви дівчина чекала на хлопця,та навіть коли пролунав дзвінок на урок він все одно не вийшов...

Так і вийшов весь навчальний рік,але Віка трохи общалась з Яриком.Настали літні канікули.

Любов та пригоди друзівWhere stories live. Discover now