//6 частина//
Ось і літні канікули закінчились...Віка їх провела так добре що не віриться вона поїхала на місяць в літній табір.Зара я вам розкажу як там все відбувалось.
Чесно кажучи одразу коли мама оголосила їй цю новину вона не була у такому захваті.Вона не дуже хотіла туда їхати,але її змусили тому й поїхала.Приїхала вона,та раптом вспомнила що вона тут зовсім одна...Вона пішла на вулицю та там було стільки дітей...Її очі розгубились.Але вона помітила хлопця який сидів та втикав в телефон.Дивно,бо всі с кимось спілкувались.А він...Вона вирішила підійти до нього.Та коли вона підішла то її впевненість у собі рухнула.Вона розгубилась та нічогісінького не могла сказати лиш стояла як дурочка.І за цей час доки вона стояла вона розгледіла його ніжні карі очки,його пухнасті кучеряве світло-руск волосся,вона трохи покрасніла.Дівчина хтіла уйти,але тут він встає та йде кудись.Віка теж пішла,але насправді він йшов до неї,вона засмущалась та пішла геть.Доки вона бігла вона врізалась у якусь дівчинку.Вона була у шоці та вони впали.Вони почали сміятись та подружились.Дівчинка сказала як її звати(Ангеліна) та її приятні зелено-сірі очі та коричневе волосся,миловидне лице.Гарною вона все ж таки була.
Ангеліна провела її і показала екскурсію по табіру,т.к. була там вже другий раз.Вони заселились у одну кімнату та дружба їхня затянулась надовго.Вони знайшли ше друзів та створилась компашка:Ангеліна,Віка,Каріна,Ліза,Артур та Андрій.
Вони кожен день проводили разом.Їм було так весело як ніколи.Та одного разу Віка вирішила прогулятись одною ранком,так як всі спали.
Одягнулась,та й пішла.
На вулиці нічого не віщувало біди,та тут хтось ставе їй руку на плече.Вона подумала що це Артур і почала сміятись і казати ну артурка хахах!).Але коли вона розвернулась то побачила того самого хлопця з яким вона хотіла стати товаришеми і він показавсі їй симпатичним у перший день табіра.Він подивився на неї дивним поглядом та промовив:Емм..який Артур хах?...
Вона покрасніла і сказала що вона подумала що це її друг.
Вони двоє росміялись та він сказав.
-Мене звати Назар.Можливо станем товаришами?)
Віка погодилась та два часа вони сиділи у нього в кімнаті та розмовляли.
Так і віка проводила всі свої дні то вона гуляла і грала з компанією то з Назаром.
Минули дні та сьогодні остається ще 3 дня і вони уїзжають з табіра.Тоді був вечір.Вікі зателефонував Назар,та запросив у кімнату.Віка погодилась та пішла.
Зайшовши у кімнату її зустрічає Назар стоячий на коліні та з кільцем у руці.В кімнаті було виключене світло,але включена світодіодна стрічка з червоним кольором.Було неймовірно гарно.Також там були 4 гарненьких свічки у формі сердечка.
Так вот Назар став на коліно та промовив фразу:Віка ти мені подобаєшся,ше з першого дня табіру тоді коли ти стояла біля мене , а я тим часом сидів у телефоні та робив вигляд ніби тебе не помічаю.Чи згодна ти стати моєю дівчиною?Віка була у повному шоці,тому що такого вона точно не очікувала.
Згодом вона согласилась.Хлопець одяг їй кільце на палець.Таке рожеве як і любе Віка та щей з маленьким красивим метеликом!
Назар взяв її за руку
Вони сіли на пушисту та м'яку ковдру.Він включив серіал.Тим часом він узяв сіренький дуже м'який плед та вкрив ним себе та дівчину.Він ніжно обійняв її за талію,а другу руку положив їй на щічку,він присловнився до неї та дуже страстно поцілував.
Вони всю ніч дивились серіали.
Та настав час уїзжати з лагерю.
Дівчина попрощалась з усіма її друзями.Та особисто обняла Назара тепліше всіх.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов та пригоди друзів
RomansaІсторія про дівчину та хлопця,який був закоханий у дівчину (його подругу).Читайте❤️🔥