Kapitola 2.

46 4 0
                                    

Ráno jsem se probudila asi v 6 a už jsem nemohla spát. Jako snad každé ráno mi nebylo úplně nejlíp, takže jsem vstala a co nejopatrněji jsme došla do koupelny vyčistila si zuby nanesla korektor na kruhy, které mám pod očima z nedostatku spánku. Rozčesala si vlasy a udělala si z nich dva copy které mi končili někde pod lopatkami. Potom jsme se šla obléknout vzala jsme si černé legíny černý top a o dvě čísla větší šedou mikinu s kapucí kterou jsme si nechala na hlavě.

Když jsme došla do kuchyně nikdo tu nebyl první co jsme udělala bylo to že jsme si vzala léky s šla si sednou abych náhodou zase nespadla jako včera s mojí šikovnosti, se ani není čemu divit. Počkala jsem než se mi přestala motat halva a pak si šla udělat něco k snídani. Říkala jsme si že bych mohla udělat všem palačinky a tak jsem si začala chystat potřebné ingredience.

Když byly palačinky hotové a vše nachystané na stole šla jsme si sednou do obýváku a koukala se na sociální sítě. Po asi 15 min začali vstávat i ostatní a přišli se najíst.
,, Wando ty palačinky jsou výborné" zahuhňal táta a dál se cpal palačinkami. Já se jen pousmála a uvědomila si že jsem vlastně nic nejedla. Vzala jsem si jablko abych aspoň něco snědla a pak se šla projít na zahradu pokud se to tak dá nazvat.

Seděla jsem na svém oblíbeném místě a to u malého rybníčku pod stromem. Přemýšlela jsme nad vším možným a u toho si rozpletla copy. A zase jsem skončila u Steva. Měla bych na něho přestat myslet stejně teď chodí se Sharon a vypadají spolu šťastně. Hm tohle se o mém životě moc říct nedá. Můj život je vlastně hrozně nudný. Každý den vstát dát si prášky a dávat si pozor abych neomdlela. Potom zkusit něco sníst jdu se projít pak musím chodit každý druhý týden na kontrolu a jinak jsem doma a nic nedělám. Nejčastěji si buď čtu nebo spím, ale se spánkem mám teď problém takže si tak 70% z dne čtu. A nebo chodím cvičit.

Steve pov.
Byl jsem v kuchyni a jedl palačinky které hádám dělala Wanda. Zajímalo by mě kdy vstávala. Protože udělat palačinky nachystat všechno a uklidit kuchyň musela vstávat tak v 5. Šel jsem do obýváku s myslel si že Wanda bude tam ale nebyla. Podíval jsem se z těch velkých oken a viděl ji jak sedí pod stromem. Vítr si hrál s jejími dlouhými hnědými vlasy. Vypadala že ji něco trápí seděla tam a pozorovala hladinu malého rybníčku, který tam byl. Měla sluchátka a jen tam tak seděla. Měl jsme pocit jakoby se zasekl čas. ,, Na co civíš kámo?" Zeptal se Bucky. ,, Ale nic jen se dívám z okna." zalhal jsem ,, Jdu si zaběhat." Řekl jsem a vyšel ven. S tím běháním to byla pravda jen tak na půl měl jsem se sejít se Sharon a šel jsme pozdě.

Už jsme byl u fontány a čekal na Sharon ,, Ahoj" řekl jsem a políbil ji. Jen se usmála vzala mě za ruku a šli jsme si sednou na lavičku. ,, Nad čím přemýšlíš??" Zeptala se Sharon a políbila mě na tvář. ,, Nic důležitého."řekl jsme.

Wanda pov.
Asi po dvou hodinách jsme se zvedla. Dneska mi nebylo úplně nejlíp pořád se mi motala hlava. Došla jsme do obýváku a lehla si na gauč. Do pár minut jsme usnula.

Steve pov.
Poslední dobou mám dojem že mi to se Sharon moc neklape. Ale co třeba to bude jen špatná nálada z práce. Přece jen máme každý pořád  nějaké misi.

***
Steve pov.

Když jsme došel do vily bylo tu ticho. Tony myslím říkal že musí do firmy a Bucky hlídal Morgan takže asi šli ven. Peter teď už asi 2 měsíce bydlí u May kvůli Mj. A Nat jela už ráno za Furym. To znamená že jsme teď ve vile s Wandou sami.

Když jsem přišel do obýváku viděla jsme tam Wandu která spala. Bylo to zvláštní poslední dobou moc nespí. Sedl jsme si k ní a pohladil ji po tváři. Byla úplně ledová. Šel jsem pro deku a přikryl ji. Pak jsem si sedl do křesla a četl si nějakou knihu co ležela na stole.

Wanda pov.

Když jsem se probudila na křesle vedle gauče seděl Stev „ Ahoj Steve" řekla jsem mírně chraplavým hlasem. ,,Ahoj, jak ti je??" ,, Už je mi lépe."řekla jsem a usmála se na něho. ,,Já si jdu udělat oběd dáš si taky ??" ,,Ne děkuju nemám hlad" je pravda že poslední dobou jim míň a míň. Nakonec jsem Stevovi to jídlo musela udělat já, protože mu nešlo a on mě přemluvil abych si ho taky dala. Kolem 9 večer přijeli tak nějak všichni a já kolem 10. šla spát.

Život není hra Kde žijí příběhy. Začni objevovat