🦊9🦊

24 2 3
                                    

-Hyunjin- Este csörög a telefonom, Beomgyu hív

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Hyunjin-
Este csörög a telefonom, Beomgyu hív.

-Szia! Mit szeretnél?

-Felix-ről lenne szó. Ne érts félre nem akarok bele szólni túlságosan de ő... Annyira maradi... Nem adott elég esélyt a kapcsolatuknak.

- Ezt, mégis hogy érted?

- Alig, hogy fél évet jártunk, utána dobott is... Aztán meg két vagy három hétre rá meg látom veled... Nem akartam elveszíteni. Láttam, hogy ha ti találkoztak járni fogtok ezért is nem mutatalak be titeket egymásnak.

- Megtaláltad a lélek társadat te már nem? Akkor meg az a lényeg nem? Felix, meg lehet, hogy pont  tudta ezt, hogy nem ő a te társad.

-Igen, de az a lényeg, hogy téged is eldob ha nem vagy a léleltársa. Én szóltam... - mondta majd le is tette a telefont.

Nem nem nem... Felix nem fog magától eldobni ezért... Elmentünk sétálni és sütizni ez nem randi volt, csak egy kis beszélgetős - baratkozós délután... Hisz semmi se történt köztünk... Meg az egy dolog, hogy randira hívott, de szerintem ez akkor se számított annak. Nem számíthatott annak... Nem lehetek szerelmes...

Meg amúgy is, kell, hogy jobban megismerjem, hogy jól menjen köztünk a munka a jövőben.

- Felix-
Amikor már aludni készültem, Beomgyu hívott.

- Mit szeretnél?

- Figyelj Hyunjin nem éppen olyan srác ki neked való...

- Miért is?

- Baj lesz Felix. Szándékosan nem muattalak be titeket egymásnak, mert rossz érzésem lett tőle... De most...

-Miről beszélsz?

- Ajjj itt van Yeonjun is. Így nem tudok beszélni úgy ahogy ahogy akarok ... Figyelj, tudod mi a képességem, ami még mindig nem a legtökéletesebb... De az biztos, hogy baj lesz. A te döntésed, csak kérlek bármi is lesz vigyázz Hyunjin-ra , hogy ne sérüljön.

- Nem értelek...

- Az a baj, hogy tudom hogy baj lesz de nem tudom mi... Ha ne talán tán megértek valamit még veletek kapcsolatban akkor hívlak, de most mennem kell. - majd bontotta is a hívást.

Ez furcsa volt még tőle is... Nagyon zavarodott volt a hangja mintha nem is ő lett volna...

Meg igen... Közte és köztem viszonylag nem rég ért véget a kapcsolat, de Hyunjin szinte veszélyesen vonz magához... Lehet, hogy pont ez a baj?

🦊🦊🦊🦊🦊

Légyszi kommenteljetek hogy tudjam, érdemes-e folytatni vagy inkább a maffiás könyvemet kezdjem el publikálni...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Silent CryOnde histórias criam vida. Descubra agora