|Bizim yaşam|

24 3 4
                                    

~Yazarın dilinden~

İnstagram

Korean_news: Ünlü sanatçı sahnede konser verirken bayıldı!Bazı magazin sayfaları uyuşturucu kullanıcısı olduğunu söylüyor! Ama soruları henüz kendisi cevaplamadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Korean_news: Ünlü sanatçı sahnede konser verirken bayıldı!Bazı magazin sayfaları uyuşturucu kullanıcısı olduğunu söylüyor! Ama soruları henüz kendisi cevaplamadı.Soruşturmalar devam ediyor.Bizi izlemeye devam edin!

A:belki de albüm satamadığı için bir bahanedir?

D:Taehyung'um yapmağz!

J:onun sağlığı için endişeleniyorum.🥺

Y:Herkes kötü tarafından yazdı, ama belki de çok çalıştığı için yorulduğu içindi?

Daha fazla gör...

***

Her neyse, size her şeyi baştan anlatayım.

Ünlü şarkıcı Kim Taehyung'un albümleri artık satılmıyordu.Sanata olan tüm hevesi uçup gitmişti.Ancak yanında olan grup arkadaşları onu destekliyor ve yalnız bırakmıyordular.
Ama Taehyung eski saygısının geri geleceğine inanmıyordu.Ama yine de çok fazla hayranı vardı. Onu ailesi gibi gören ve asla yalnız bırakmayan hayranları.

Hayranlarının ve grup arkadaşlarının desteğiyle yeniden albüm çalışmalarına başlar.Ama sözleri ve müziği kendisi yazmadı, yazacak birini buldular.Belki de artık sevilmemesinin nedeni buydu.

Taehyung, arkadaşlarıyla gece gündüz albüm için pratik yapıyordu.

~Taehyung'tan~

"Daha dinamik olmasını istiyorum!" dedim yorgun bir şekilde.Aslında bu albümün başarılı olacağına inanmıyordum ama denemekten de zarar gelmezdi.

Birden asistanım kapıyı çaldı ve içeri girdi.Önce gitar çalıp sesini kaydeden kişiye sonra bana baktı.Gelip kanepeye oturdu.Neden bu kadar rahat davranıyor derseniz sebebi sadece asistanım değil aynı zamanda en yakın arkadaşım Namjoon olmasıydı.

"Taehyung, bu albüm çok anlaşılmaz olmayacak, değil mi?" Namjoon mırıldandı. "İstediğimi yapmamı söyleyen sendin.Bence bu en büyük geri dönüş olacak!" Dedim halsizce.

"Ben mi söyledim? Ah doğru evet." Dedi ellerini göğsünde kavuşturarak.
Ve devam etti "Sana güveniyorum, tabii ki yaparsın.Beni asla hayal kırıklığına uğratmadın."

***

Albümün afişleri çoktan duvarlara yapıştırılmış, herkesin heyecanlanması için yeterli olmuştu. Bütün internet siteleri yeni bir albümümden bahsediyordu.Hayranlarım yorumlarda beni övüyor, antiler ise her zamanki gibi batacağım diyorlardı.Ama sorun şu ki, ne olacağını ben bile bilmiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

|KNIGHT|TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin