Po całym pomieszczeniu przeszedł pomruk uczniów, krórzy zbyt zmęczeni dniem nie zwracali większej uwagi na monolog nauczyciela.
Strona czterysta pięćdziesiąta druga powiedział Slughorn wraz ze swoim przyjaznym uśmiechem, udając, że nie zauważa niezadowolonych nastolatków.
Psst syknął Black Crouch wstawaj idoto.
Barty mruknął w odpowiedzi ignorując przyjaciela. Zrezygnowany Regulus przewrócił oczami, otwierając ciężki podręcznik. Wyczuwając na sobie i Bartym spojrzenie nauczyciela, jeszcze raz szturchnął przyjaciela przy okazji kopiąc go w kostke.
Co warknął, powoli się podnosząc
jeszcze raz mniePanie Crouch, panie Black zaczął Slughorn może odpowie mi któreś z was na wcześniejsze pytanie?
Cisza która pojawiła się w sali, zaczęła przyprawiać Regulusa o nieprzyjemnie dreszcze. Nienawidził być w centrum uwagi.Ty mówisz mruknął Barty, spowrotem opadając na ławke.
Regulus chrząknął przygotowując się na jakąkolwiek dopowiedź, kiedy w następnej chwili zadzwonił dzwonek.
Wy dwaj powiedział zostajecie po lekcji.
Barty jęknął przeciągle, jednocześnie przewracając oczami. Nie miał nawet siły, kłócić się z nauczycielem.
Nie zatrzymałbym was gdyby nie to, że kolejną lekcje z rzędu nie uważacie.
Ty panie Black przerwał Regulusowi, który chciał szybko zaprzeczyć jesteś aż nazbyt aktywny, zaczyna mi to działać na nerwy mruknął pod nosem, podchodząc do półek z najróżniejszymi elisirami.
Zdezorientowany Regulus zmarszczył brwi, wbijając w tył głowy nauczyciela, pytające spojrzenie.
A więc! wykrzyknął, sprawiając, że ciało nastolatków się wzdrygnęło. Odwrócił się w ich stronę przeskakując spojrzeniem z jednego na drugiego.
Mam ostatnio dużo na głowie chłopcy a trzeba uporządkować eliksiry powiedział aż nazbyt radosnym tonem dlatego wy mi w tym pomożecie!
Nastała cisza podczas której Regulus analizował słowa nauczyciela.
Chwila co? zapytał odwracając się w jego stronę. Zamiast mężczyzny ujrzał Barty'ego, tępo wpatrującego się w zamknięte drzwi.
CZYTASZ
TIME IN HIS HANDS ; jegulus
Teen FictionRegulus przez pewnien nieplanowany incydent ląduje w przyszłości, niewiedząc do końca jakie będzie miało to konsekwencje. Gdy wraca równie niespodziewanie jak wcześniej, nic nie jest już tak łatwe jak było " Jesteś strasznie ciekawski, James powi...