1 bölüm

2 0 0
                                    

Neden herşey üzerime üzerime geliyor neden beni bıraktın Meryem neden gittin seninle bir sürü hayallerimiz varken neden bıraktın?
Toprak olan ellerimle göz yaşımı sildim mezarının yanında dileğin gerçekleşti bu dünya için bu kadar iyi olmak zorunda değildin özledim be kızım bana her sabah günaydın demeni özledim be kızım ben yazmadan yazmanı özledim be kızım her şeyini seninle olan herşeyimizi gel desem gelemezsin kaç günden beri senin için ağlıyorum sen seversin papatyaları ellerimle sana papatya aldım onlarda senin gibi tertemiz emir omzuma ellerini koydu gülsüm kalk artık dedi sulu gözlerle ona baktım.

Ben artık yoruldum emir birilerini kaybetmekten yoruldum emir bana sarıldı bu dünya senide hak etmiyor ama sen yine de birşeyler için yaşa hayal ağlamak yakışmaz benim kızıma dedi.

Sahi emir ben neden kimi sevsem gidiyor o hak ettimi ölmeyi moda tasarımcısı olacaktı oysa ikimizin de hayalleri vardı sahi şimdi nolacak hayallerimiz? emir ellerimi tutup beni kaldırdı istanbul'la dönüyoruz dedi o burada tek kalamaz dedim o korkar dedim emir beni sarstı kendine gel hayal o gitti artık alış gelmicek dedi. ben bomboş suratına baktım tabi o bana sesleniyor hayal diyor hayal diyor sesler beynimde yankılanıyordu adıyaman onu benden aldı göz yaşlarımı durduramıyorum.

Emir'in kucagına düştümü hatırlıyorum yüzüme dokunuyor hayal diyor kalk diyor kalk hastaneye gidelim helin dedi bayılmışım yanı başımda ellerimi tutup uyuya kalmış onu seyrettim onuda kaybedemezdim yavaşca uyanmaya başladı emir dedim uykulu sesle efendim dedi. gidelim dedim tebessüm etti okicam dedim senin gibi polis olacam dedim emir 26 yaşındaydı bende 17 me girmek üzereydim
Kahve gözleri nerdeyse boyu boyuma yakındı sarı saçlı birazda sakalı vardı mesleği onu o kadar yormuş ki sadece uyumak istiyordu ben senin doktorunla konuşmaya gidiyorum dedi. bende tamam dedim

Odamın gökyüzünden bulutlar çok yakındı onları seyrettim içimden söyle geçti o güven ellerde onu artık kimse kıramaz gözlerimden yaş aktı emir gelmişti ağlayamazdım gözyaşlarımı sildim yalanda olsa tebessüm ettim çıka bilirmişiz dedi hemşire gelsin kolundaki serumu çıkarsın gidelim dedi hemşirede gelmişti

Hadi kalk yavaş yavaş dedi emir kolumdan tutup gözleri gerçekten çok hoştu sanki yanında huzur buluyordum onu sevemezdim benden yaşca büyük tü hem ona olan hislerimi desem daha çocuksun değisir derdi noldu daldın bana dedi bende hiç dedim çok iyi birisin seni seviyorum dedim suratıma öylece baktı elli kolumdaydı hala sende çok iyi bir kızsın ben sana güveniyorum güçlü olacagına dedi.

peki sen dedim ne ben dedi sevmiyormusun dedim tebessüm etti karşıma geçti elleri yüzünde gezerken bana baktı sevmesem izin alıp sana niye gelim dedi ona sarıldım oda öyle dondu kaldı güçlü olmak zorundayım dedim tebessüm etti bir an telefonu çaldı telefon dan bir kız sesi geliyordu ben gidiyim sen konuş dedim ağlamak yok dedim.

emir nefes nefese bana yetişti niye beklemedin beni dedi cevap vermedim neden niye cevap vermedim ne olabilir sevgilisi olabilir bize ne bizim burada arkadaşımış ölmüş biz burada ne düşünüyoruz dedim. emir oradan sordu beni kim aradı sormicakmısın dedi. umrumdamı dedim ona bakarak değilmi dedi. benim hedeflerim var dedim arkadaşımın hayaleri için yaşicam dedim ağlamadım tebbesüm ettim.

aşk yok, umut yok, alışmak yok, sevmek yok, ağlamak zor, ağlamamak daha daha da zor





Arkadaşlar ben sanal adkadaşımı ailesiyle beraber kaybettim onun anısına hayal ürünü olarak yazıyorum ilerde onu görmek için gideceğim o bir army ama kimse de sevgisini hak etmiyordu o BTS gurubundan birini gerçekten çok sevdi şimdi hayallerini gerçekleştirmek bana kaldı ben gülsüm orada başka isim kulanıyorum

"İyi uykular meleğim iyi uykular geçmiş olsun türkiye"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

maviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin