1

109 3 3
                                    

odamın kapısını çarparak evden çıktım. oda arkadaşımla tartışmıştık ve eğer çıkmasam kafasını yolacağımı biliyordum. neymiş efendim rujunu ısırmışım. neymiş sürekli ayağımı ağzına sokuyormuşum.

düşüncelerimi sonlandırdığımda bir bar taburesinin üstündeydim. Elsa'ya sinirlenip kendimi nasıl burada bulduğumu sorgulamadım. bazı şeyler sorgulanmamalıdır.

oturduğum bar taburesinden barmene seslendim.

"Lo! Bana bir kase viski getiresin!"

söylediklerimin üzerine barmenle bakıştık. normal bir bakışma değildi. anlamaya çalışıyordu. içimden bir ananda doğu şivem çıkmıştı.🤭

önüme konulan bardağa bir bakış atıp kafama diktim. sorgulamadım. boğazımı yakan acılıkla öksürmeye başladım. (how do i know) öksürürken kafamın dönmeye başladığını hissettim. kafam dönüyordu, birisi almış elinde çeviriyordu kafamı.

anın içinden çıktığımda gerçekten de kafamda eller vardı.

"NE OLUYOR LAN!" diyerek ayağa kalkarak kafamdaki ellerden kurtulmaya çalıştım.

"Hey sakin ol." arkamdaki varlığın konuştuğunu hissettim. hayır hissetmedim konuşuyordu.

"Sen kimsin benim kafamı tutuyorsun!?" diyerek elime cam bardağı alıp kafasında kırdım. henüz bir yudum aldığım viskimin geri kalanıyla bıcı bıcı yapmıştı.

"MANYAĞK MISINĞ KIZIIĞĞM!?"

bana doğru geliyordu. gelemedi tabi kaçtım. hemen yolda taksici de beni beklediği için atlayıp dedim ki "eve gidiyoruz abim" dedi ki "evin nerde?" sonra arabadan atlayıp tekrar mekana girdim. adam sapık çıkmıştı resmen! BİR GECEDE TÜM OLAYLAR BENİ Mİ BULURDU YA!

içeriye girdiğimde az önce kafasını yardığım adam geniş bir koltuğa oturmuştu ve etrafında koruma olduğunu anladığım adamlar vardı.

kafasının üstünde kana bulanmış beyaz bir bez vardı. göz göze geldiğimiz anda hemen geri çıktım mekandan. zaten neden buraya girmiştim ki tekrar.

dışarıda sapık taksici hâlâ duruyordu.
ona gözükmeden hemen koşarak ters yönde koştum.

çalan telefonumla olduğum yerde durdum ve ekrana baktım. Elsa'ydı arayan.

"ne var?" diyerek açtım.

"nerdesin kızım sen?"

"an- tövbe. sanane kızım." terslediğimde ahizeden derin bir of sesi geldi.

"bilmem biliyor musun ama haberlerdesin gerizekalı. bir kere başına iş açmasan mı?"

dediğiyle şok oldum.

bim daha iyidir mantığıyla konuştum.

"ay sanane Elsa. sana mı düştü götümü toplamak. babişim halleder." diyerek suratına kapattım.

acaba ne için haberlere düşmüştüm??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

bölümü yazarken eğlenmedim. siz okurken gülüyorsanız sorun sizdedir. cringe'likten gözü ağlamayanlar için alo polis şubeyi arıyorum.

Yanlışlıkla TöreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin