𝒷𝓁𝑜𝓌𝒿𝑜𝒷

11.6K 107 11
                                    

hm,

selepas kejadian antara syu dengan ayah tu, nothing really changes. yelah i masih dengan kehidupan sebagai murid sekolah and ayah sebagai seorang dewasa dengan pekerjaan dia lah.

yang berubah maybe the boundaries between us lah kut, syu boleh rasa lah yang ayah macam genuinely became more friendly to me. bila syu dekat rumah, dekat ruang tamu tengok cartoons or doing homework. he will sit next to me and cuddle with me a little.

house cores, basically ayah lah yang buat since syu tak pandai masak or mengemas like adult but cuci pinggan or vacuums around the house syu masih mampu lah. but memasak or kemas rumah memang ayah lah.

syu cuba untuk tak emphasize, tapi after that incidents. ayah and i memang agak kerap la having stimmy intercourse along my school holidays. siang or malam, don't really matter. but most of the time memang ayah yang pull me first.

even syu tak mintak and asked ayah personally, tapi i happy and okay je setiap kali kami having sex. idk if that normal untuk normal family but filling my pussy with his thick warm cum was hella satisfying.

was this love?

sebelum cuti sekolah habis, syu rasa haritu memang last day sebelum school holidays ended. hari sabtu kut.

so that evening, syu kat rumah lah siapkan a few holidays homework yang tinggal sikit and kemas beg and kemas baju sekolah. ayah haritu kerja, tapi dia balik office hour so jam 8 lebih macamtu dah kat rumah dah.

while syu dekat ruang tamu, tengah iron kain baju kurung. my ayah lepas mandi taw, dia panggil i yang tengah iron baju tu. ayah masatu pakai tuala je, yelah baru keluar bilik mandi kan. nampak lagi a few droplet on his chest and tummy. i don't realize before this yang my ayah was this hot. damn.

"hm akak, busy?"

ayah tanya syu, that moment macam blur sikit sebab terpana taw tengok ayah i pakai tuala je macam tu. he sampai tanya buat the second time baru i macam: ha?? AHAHAHA

"akak busy tak? banyak lagi nak iron?"

"eh owh, takla tak banyak. kenapa tu ayah?"

"ni ayah, nak ajar akak. buat ice cream."

"ice cream?"

"haa takpee, akak siapkan kerja dulu, ayah tunggu kat sofa ya."

i pun masatu just angguk jelah, iyakan sebab ahaha kenapa entah sumpah tiba-tiba blur taw tengok ayah syu macam tu. i pulak tak tanya kenapa ayah tak pakai baju dulu? yelah he literally wearing his towel and sitting on the couch just like that.

syu pun cepat-cepat lah siapkan iron semua kain dengan tudung lah apa semua anmd sidai kat bilik. tadi chill je, ini tetiba rasa excited pulak bila ayah i kata macamtu.

syu masatu pakai short je, dengan pajamas. yelah sebab malam tu macam panas sikit. so ingat nanti nak tido je baru pakai trouser. alah kalau tak pakai pun kan ada blanket. pakai jela short tu.

bila syu sampai dekat ruang tamu, my ayah tengah duduk tersandar tonton televisyen. ayah nampak je i terus dia cama angkat kepala sikit dengan riak muka bertanya dah habis? syu pun angguk lah macam dahh siap gitu.

"hm, sayang duduk sini. boleh ke melutut kat sini?"

kata ayah sambil tangan dia macam tunjuk ke lantai diantara kelengkang dia, i masatu macam confused lah kenapa pulak syu kena duduk dekat situ kan? melutut pulak tu. tapi dah rasa excited so just follow jela.

masa nak melulut dekat depan kelengkang ayah tu, tangan dia sempat pegang bahu syu nak tolak ke bawah agar i dapat posisi yang dia nak lah kut. masatu memang dekat gila muka syu dengan my ayah punya dick bulge disebalik tuala putih dia tu.

𝚂𝚈𝚄𝚂𝙰𝙸𝚉𝙰𝙷Where stories live. Discover now