𝒶𝓎𝒶𝒽, 𝓂𝓎 𝓈𝑜 𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽?

10.3K 71 14
                                    

memandangkan kehidupan syu bukan dikelilingi dengan seks, practically syu takdelah terlalu emphasize yang syu ni di-fuck oleh ayah sendiri.

walaupun ayah dan syu having sex for couples of time every week tapi that doesn't mean yang syu always nak kena fuck dengan ayah. kalau rindu pun syu tak minta, sebab entahlah memang tak rasa macam nak minta.

btw, i'm already tingkatan lima at that time. growing up being pretty sebenarnya such a privilege. plus, syu memang tak kuat sosial. so, orang tak sedar pun yang syu ni gedik or nakal or such a bitch. haha!

fast forward, i was approached by this particular guy named Faris. syu tak rasa dia baca wattpad i kut so maybe i can freely talk about him here :D

ayah tak tahu yang Faris ni suka i and kami selalu keluar lepak, he's a nice guy seriously. at the moment syu takdelah tengah depression or sedang alami masalah mental. so kami berdua having a healthy and sweet nice time together lah for almost 6 months before ayah tahu kami berdua kawan baik.

that's when things turn ugly :(

.
.

ayah tanya "akak, siapa budak yang jalan dengan akak dekat pasar malam tadi? siap pegang-pegang tangan."

bukan syu je, semua anak dara (walaupun i already lost my virginity a while ago) akan takut punya kalau bapak kita sendiri tanya macamtu. yelah, kalau kena tibai lembik jugak kena.

"err, kawan akak."

"yelah, siapa? pegang tangan lelaki tu bagai, korang bercinta ke?"

"kiteorang kawan je yahh, aish."

"hei! akak ni.."

syu tak tahu kenapa ayah tetiba short temper taw haritu, dia bangun and terus tarik kolar baju syu and heret ke tengah ruang tamu.

"kau cakap, siapa lelaki tu!!"

"ayahh sakit ayahhh!"

"cakappp! siapa lelaki tuu!"

pap! pap! pak!

wajah syu kena tampar kuat gilee, memang masatu berpinar-pinar mata taw. pening and ringan je kepala macam nak pengsan, syu masatu memang auto nangis lah kan. ayah pulak tak kisah, dia terus nak tahu siapa kawan yang i tengah meet at the moment.

"ayah ni sayang akak tau! taknak akak dilukai and dirosakkan dengan jantan entah siapa-siapa. akak kalau nak selamat, ayah nak akak jumpa jantan tu and bagitau yang korang takleh jumpa lagi. faham!? sebelum ayah yang jumpa dia."

"ayahh, ke-ke-kenapa ayah buat macam ni.."

sambil syu menangis teresak-esak tu, ayah lepaskan pegangan tangan dia and senyum dekat depan muka syu taw, dia kata;

"sebab akak tu ayah punya, AHAHAHAHAHAHAHAHAHA!"

syu masatu sumpah in terror, I can't imagine and tak sure kenapa ayah bertukar personaliti at this instant. syu was super scared and just in silence je bila ayah dah duduk dekat sofa semula. lepas beberapa minit syu bangun and pergi mandi.

i hope everything ends there;

it's not.

.
.
.

lepas mandi, syu taklah terus keluar dari bilik air. i take my time to rinse my hair and dry it with my secondary towel. dalam bathroom tu jugak ada built in super mini hair dryer taw, hadiah sempena my last year birthday from ayah. so most of the time lepas mandi memang syu dalam bilik tu for another 15min untuk dry myself.

"eh, astaga."

bila syu keluar bilik air, i sumpah terkejut bila nampak my ayah already baring dekat my bed without single clothes. when i say it sumpah my ayah totally naked baring on my bed with his dick hard like a wood reaching up the room ceiling.

"akak dah habis mandi?"

"err, ya ayah."

"good girl, sini baring dengan ayah. alang-alang akak pun pakai towels je tu, meh come here." he said with his edgy smile towards me taw.

"tapi um- esok kan seko.."

"aku cakap datang sini, KESINI JELA!"

"b-b-baik ayah."

"good.."

syu masatu slowly trembled ya, bukan sebab sejuk baru lepas mandi. sebab takut and terkejut with this sudden approach yang ayah buat, syu masatu slowly duduk dekat sisi katil menghadap ayah yang tengah baring.

i swear his presence and figure make me terrified so much, for the first time I'm afraid with him!

"sini meh, baring."

syu dengan rambut masih lembab² cuma diam je ketakutan, rasanya ayah pun nampak my lips trembling sikit. badan syu pun agak shaking.

"sayang, takut dengan ayah ke?"

"eh, um. takdelahh mana ada hehe.."

"tak takut? okey, meh sini baring tepi ayah. sini.."

ayah bangun sikit dari baring and tarik lengan syu biar bergerak dari hujung katil ke tempat dia, ayah pandang lama muka syu. lama jugak kami bertentang mata, mata ayah either nampak marah atau suka syu pun keliru. 

"sayang.."

"um, ya ayah?"

"sayang ayah tak?"

"um, sayang ayah.."

"habistu, kenapa ada pakwe tak bagitau ayah pun?"

"um.."

"sorry ayah terpukul akak tadi, ayah emosi. maaf ya?"

"b-b-baik ayah."

"good girl, now.."

ayah lepaskan genggaman tangan dia pada lengan syu, dia letak kedua-dua tangan dia pada perut syu and slowly naik keatas, meraba buah dada syu disebalik towel sebelum ramas keras buah dada syu penuh semangat.

nafas ayah laju, dia tarik lepastu hembus dekat bibir syu. wangi sangat bau mouthwash ayah, dia kemam bibir sikit lepastu tenung mata syu tajam sebelum merenung buah dada syu.

"lets fuck this.."

ayah masukkan tangan dia bawah ketiak syu and tarik badan syu supaya baring terlentang, ayah kuat sebab dia tarik badan syu laju and hempas kat tilam. tuala yang syu pakai ikatan towel tu kat bawah ketiak kanan. ayah rentap ganas, bila terbuka tu bergoyang2 tetek syu.

tak sempat sangat syu nak react apa-apa ayah tampar kasar buah dada syu yang membulat. ayah tampar kasar and banyak kali!

"a-a-ayah sakit ayahh! ayah!"

syu macam nak nangis bila ayah pukul kasar, selalu ayah lemah lembut je. entah kenapa tangan dia laju and kasar sangat malam ni. dia dah tak sayang dengan syu dah ke?

"ayah, kenapa ni?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝚂𝚈𝚄𝚂𝙰𝙸𝚉𝙰𝙷Where stories live. Discover now