1

29 5 0
                                    




'Teklifi kabul edebileceğini düşünmemiştim.' Konuşmaya nereden başlayacağını bilememişti Bay park.
Yıllar önce çıkış yapmasını beklediği stajyeri aniden şirketten ayrılmıştı ve yıllar sonra yapımcılık teklifini kabul edip geri gelmişti ve gizemli yapımcı Mr.Arthur olarak hemde.

'Olayların biraz ani geliştiğini biliyorum ama Bay Yang'ın teklifini geri çevirmeyi istemedim.'

İçten içe karşılaşacağı kişilerden korkuyor olsa bile artık teklifi kabul etmişti ve medyaya çoktan duyurulmuştu.

'Peki, uhmm...
Bu gizlilik olayı bunu devam ettirecek misin?'

Mr.Arthur ünlü bir yapımcı olsa da yüzünü yıllardır çalıştığı kişilere bile tam anlamıyla göstermeyen biriydi.

Artık serbest çalışan bir yapımcı değilde şirkete bağlı bir yapımcı olduğu için bu konuda şirketin yönergesinin ne olacağını merak etmişti Bay Park.

'Bay Yang ile imzaladığım sözleşmede medyaya yüzümü göstermek istemediğimi belirttim. Bu şekilde devam etmek benim için daha iyi olacaktır.'

Arthur her ne kadar şirket içinde yürüteceği projelerde de bu gizliliği devam ettirmek istese de Bay Yang çoktan onu tanıyan kıdemlilere kendisinin gerçek kimliğini açıklamıştı.

'Bay Yang'ın senin kim olduğunu açıkladığı kişiler var ve biliyorsun şirkette duyulan bir konu asla olduğu yerde kalmaz yayılır. istesende istemesende karşılacağın kişiler olacak, bu senin için bir sorun yaratmayacak mı?'

Şirkette duyulan herhangi bir şeyin sabit kalmayacağını biliyordu ama en azından karşılaşmak istemediği kişiler bir kaç ay boyunca Japonya'daki şirkette promosyona devam edecekleri için Kore'de olmayacaktı bu Arthur için bir nebze de olsa iyi olmuştu.

'Endişenizi anlıyorum fakat eninde sonunda yüz yüze gelmek zorunda kalacağız sadece bunun hemen olmaması benim için daha iyi.'

Bay Park karşısındaki adamın hala aynı olgunlukta olduğunu fark etti. Yıllar geçse de hala onun öğrencisi olan Arthur karşısında duruyordu.

'Şirketten ayrıldıktan sonra idol olarak kariyerine devam edeceğini düşünmüştüm ama 2. kariyer planına geçeceğini düşünmemiştim eminim ki bu senin için zorlayıcı olmuştur.'

Şirketten ayrıldıktan sonraki ayları düşünmek bile Arthur'un kalbine binlerce iğne batıyormuş gibi hissettiriyordu.

'Aslında ilk başta çok zordu bu kararı vermek kayıt yapabileceğim bir stüdyo veya gerekli eşyalarım yoktu ve Japonya'ya dönmek zorundaydım.

Biraz kendimi dinlemek için yalnız kaldığımda yapımcı olarak devam etmek istediğime karar verdim.

Ailemin yanına gittiğimde stüdyo kiralayıp yaptığım şarkıları demo olarak şirketlere yollamaya başladım.

İlk başta ümitsizlik içindeydim ama 6 - 7 ay sonra gönderdiğim demonun kabul edildiği ve full halini tamamlamak için çağırıldım. Ve bu bir sirkülasyon halinde devam etti ve şuan buradayım.'

O günleri hatırlamak Arthur için zor olmuştu. Gözlerinin dolmasını engellemek için konuşmanın başından beri sıktığı eline baktı, tırnak izleri avucunda yer edinmişti.

'Gerçekten seninle çok gurur duyuyorum kendini geliştirip şuana kadar kendini taşıdığın için. Biliyorsun şirkete geleli daha 1 ay olmadı ama Bay Yang seni çıkış yapacak yeni kız grubunun debut şarkısının yapımcılığında yer almanı istiyor. Bu yüzden seni çağırmıştım.'

Şirkete gelir gelmez hemen başlayacağını düşünmemişti ,çıkış yapacak kız grubunun yapımcılarından biri olacağını da.

'Bu kadar çabuk başlayacağımı düşünmemiştim teşekkür ederim. Elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz.'

Toplantının devamında bundan sonraki sürecin ne olacağını kız grubunun nasıl bir yol izlediği gibi konular konuşulduktan sonra ikili şirketten ayrılmış ve daha fazla sohbet edebilmek için başka bir yere geçmişlerdi.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
İlk defa fic yazmayı deniyorum bu yüzden fikirlerini belirtirseniz devamı yazıp yazmayacağıma karar vereceğim.

Mr.ArthurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin