;F;

12 2 0
                                    

---

Jaehyuk ve Arthur, uzun ve zorlu bir sürecin ardından çıkış şarkısını tamamlamışlardı. Kız grubu debutlarını büyük bir başarıyla gerçekleştirdi ve şarkıları müzik listelerinde üst sıralarda yer aldı. Ancak başarı ve ün, bir yandan da beraberinde zorlukları getirdi.

Jaehyuk ve grup, müzik dünyasında popüler hale geldikçe, yoğun bir çalışma temposuna girdi. İş yükü, onu biraz daha içine kapatmaya başladı ve eski arkadaşlarıyla olan bağları zayıflamaya başladı. Arthur ise, Jaehyuk'un başarısının tadını çıkarırken bir yandan da kendi kişisel sıkıntılarıyla mücadele ediyordu. Geçmişteki terk edişinin izleri hâlâ kalbinde can yakıyordu.

Jaehyuk, Arthur'a duygusal olarak uzaklaşmaya başladı ve birbirlerine olan samimiyetleri azaldı. Şarkıların başarısı onları birlikte daha da yakınlaştırmalıydı, ancak tam tersi oldu. Yıllar önce aralarındaki gizemli ilişkiyi ve ayrılığı hiç konuşmamışlardı ve bu sessizlik aralarına duvarlar örmeye başladı.

Bir gün, stüdyoda son bir şarkı üzerinde çalışırlarken, sessizlik bozuldu. Jaehyuk, ani bir şekilde rahatsızlanarak stüdyoda bayıldı. Arthur, hemen yardım etmek için koştu ve onu hastaneye yetiştirdi. Jaehyuk'un sağlık durumu ciddiydi ve bir süre hastanede kalmak zorundaydı. Uzun süren yeni şarkılarının promosyon dönemi jaehyuk'un bünyesini zayıflamıştı.

Arthur, Jaehyuk'un hastane odasında beklerken, geçmişteki anılar ve duygular hafızasına doldu. O eski günleri düşündükçe, gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. Stajyerlik zamanlarlarında da Jaehyuk yoğun tempo sırasında kendisine dikkat etmezdi ve sonu sürekli hastanede biterdi ve her zaman Arthur onu hastanede yanı başında beklerdi. Jaehyuk, uyandığında Arthur'u yanında gördü ve onun gözyaşlarını fark etti.

"Arthur, neden ağlıyorsun? Ben iyiyim, merak etme" dedi Jaehyuk. Kendisini gülümsemeye zorladı.

Arthur, zorlukla gözyaşlarını silerek, "Jaehyuk, geçmişte neden ayrıldığımızı hiç konuşmadık ve bu sessizlik aramızdaki bağı zayıflattı. Seni seviyorum ve seninle beraber olmak istiyorum, ama bu sessizlik içimdeki acıyı arttırıyor" diye açıkladı.

Jaehyuk, Arthur'un içten itirafını duyunca, kalbi hızla atıyordu. Onunla yeniden bağ kurmak istiyordu, ama sağlığı ve kariyeri arasında gidip gelmeye başlamıştı. "Arthur, ben de seni seviyorum, ama şu an için bu ilişkiyi nasıl yöneteceğimi bilemiyorum" dedi.

Bir süre sessizlik oldu ve Jaehyuk'un gözleri yaşlarla doluydu. Arthur, ona olan hislerini ve geçmişte neden ayrıldığını açıklayarak, onunla yeniden bir başlangıç yapmak istiyordu. Şirketin aralarındaki ilişkiyi öğrenmesi, ve arthurun ancak gruptan ayrılırsa jaehyuk'un şirketin kalacağını söylemesi ve böylelikle ayrılışının sebebini ve bunca zamandır neden dönemediğini açıkladı. Ancak Jaehyuk, belirsizlikler ve kariyeriyle ilgili endişeleriyle birlikte, bu ilişkiye devam etmeye cesaret edemedi. Tıpkı yıllar önce Arthur gidince onu tekrar aramaya cesaret edemediği gibi çünkü az da olsa neden gittiğini anlamıştı ama hiç bir şey olmamış gibi kariyerine odaklanmaya devam etmişti.

Üzgünce gülümseyerek, "Arthur, benim için çok değerlisin, ama şu an için kendime ve müziğime odaklanmam gerekiyor. Seninle yeniden başlamak çok zor olacak ve ben bu yükü taşıyamam" dedi Jaehyuk. Artık eskiden sahip olduğu hislere artık sahip değildi Arthur onun için fedakarlık yapmıştı ama kariyerinin zirvesindeyken bir ilişki içinde olup kariyeri ile ilişkisi arasında kalmak istemiyordu.

Arthur, kalbi kırık bir şekilde başını eğdi ve Jaehyuk'un yanından sessizce ayrıldı. Jaehyuk, onu arkasından izledi ve içtenlikle, "Arthur, seni unutmak kolay olmayacak. Ama belki ileride tekrar bir araya gelebiliriz" dedi.

Birlikte olma umutlarıyla dolu gözlerle Jaehyuk'a baktıktan sonra, Arthur sessizce uzaklaştı ve onu geride bıraktı. Artık kendi yolunda ilerlemeliydi sonuç ne olursa olsun jaehyuk'u unutmalı ve önüne bakmalıydı.

---

Kısa oldu biliyorum ama gerçekten yazmayı denemek istemiştim ama beceremedim maalesef. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim 🤍✨

Mr.ArthurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin