7: Videoen som gikk viralt

11 0 0
                                    

Langt om lenge publiserte den sinte ulven noe på internett. Det var et eventyr utformet som en video om en sint menneskegutt som gikk på en skole, men så plutselig begynte det en ny elev i klassen. Eventyret minnet om ulvens skolegang, men ulven fortalte alt i en symbolsk form sånn at ingen skulle kjenne han igjen. Han brukte et menneske når han fortalte historien for å få vekk fokuset fra seg selv fordi han vet at mange fortsatt forhåndsdømmer ulvene og fortsatt ikke har et ønske om å lytte og forstå på det en ulv sier.

Den sinte ulven klappet igjen PCen og krøp under dyna, men når ulven våknet neste dag og logget seg inn klarte ikke ulven å tro sine egne øyne.

Videoen hadde fått over 100 000 visninger på knapt et døgn og tallet fortsatte å stige. Det som gjorde videoen til sitt spesielle er at den tok opp årsaken med hvorfor noen blir sint på en forståelig måte. Kommentarene strømmet på og alle skrev at videoen er et mesterverk. Den sinte ulven hadde publisert under et pseudonym, fordi ulven ikke ønsket oppmerksomhet rettet mot seg selv.

«Hvem er Mangaboy_123?», skrev mange.

Noen hevdet at individet bak «Mangaboy_123» er et geni av ypperste klasse mens andre mente det motsatte:

«Haha, det må være en taper xD Ingen med vett i hue kaller seg for no så teit. ;P»

Den sinte ulvenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora