LXII. Znamení zvěrokruhu a osamění:

84 7 0
                                    

Rak - citlivá povaha Raka závisí na lásce, útěše a oddanosti toho druhého. Raci neustále touží po tom, aby se o ně někdo postaral. A přestože je pro Raka těžké přestat někoho milovat a jednoduše se ho vzdát, jakmile se začnou cítit odpojeni, často upadnou do stavu osamělosti. Stahují se do sebe a nedávají najevo skutečné city.

Panna - Panny jsou příliš emotivní. Jejich sklon brát si vše osobně může vést k jejich značnému vnitřnímu neklidu. Způsobuje to zejména jejich puntičkářská povaha. Jejich časté přílišné přemýšlení je donutí se od svých partnerů distancovat. Na druhou stranu však toto znamení touží po pozornosti, a pokud se mu jí nedostává, stáhne se do své ulity.

Štír - lidé ve znamení Štíra vám budou tvrdit, že jim nevadí být sami, dokud se skutečně sami neocitnou. Ne že by se o sebe nedokázali postarat, chybí jim ale pocit, že je má někdo rád. Od svých blízkých vyžadují hodně prostoru, protože chtějí mít čas sami na sebe. Někdy se však může stát, že se ve vztahu cítí příliš citově vzdálení a izolovaní.

Kozoroh - tito workoholici upřednostňují úspěch, bohatství a kariérní záležitosti před svými osobními životy. Toho mohou nakonec litovat, protože dříve nebo později zjistí, že je po příchodu z práce doma nikdo nečeká. Zpočátku jim samota nevadí, ale v pokročilejších věku se mohou cítit velmi osamělí.

Ryby - zrozenci v Rybách mohou být někdy překvapivě chladní a emocionálně vzdálení. Své emoce nejraději drží pod pokličkou, takže jim druzí často jen těžko rozumí. Způsobuje jim to potíže v partnerských vztazích, kvůli tomu od nich partneři často odcházejí. Ryby tak zůstávají osamělé, ponořené do svých myšlenek, cítí se neklidně a smutně.

Zodiac signs - znamení zvěrokruhu - 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat