Beran - Kamarádit se s nimi je trochu jako kamarádit se s časovanou bombou, zvlášť když není po jejich. Umí být velmi dětinští a vytékat se a trucovat jako malé děti. Přátelství s nimi je extrémně turbulentní, neustále s přáteli soutěží a hádají se jen tak pro legraci. Kromě toho jsou ohromně netrpěliví a neumí zpomalit a dát druhým prostor, který potřebují. Berani jsou zkrátka jako tornádo, a přátelství s nimi muže být dost vyčerpávající.
Blíženci - Blíženci bývají kamarádi, kterým voláte ve chvíli, kdy si chcete užít zábavu a pořádně zapařit. Umí se bavit jako málokdo - ale zodpovědnosti aby u nich jeden pohledal a spoleh na ně taky moc není. Ačkoli jsou zábavní a snadno se s nimi povídá, umí nečekaně obrátit a změnit názor a vykašlou se na vás, když to nejméně čekáte. Snadno se začnou nudit a hledat si nové rozptýlení. Občas s nimi mate pocit, že jste se vrátili do školky - jeden den vás bezmezně milují, a druhý den už s vámi „neka".
Rak - Raci moc přátel nemají, protože se jim zdá, že je nepotřebují. Když se však s někým spřátelí, je to navždy, vlastně ho jakoby adoptují. Raci se urazí, pokud jim nevěnujete dost pozornosti. Cítí se pak zanedbávaní, osamělí, opuštění. Umí emočně vydírat a plakat protože jste jim neodpověděli na zprávu, když jste si ji přečetli. Někdy zkrátka tak trochu visí svým kamarádům na krku. A přitom s těmi nejlepšími.
ČTEŠ
Zodiac signs - znamení zvěrokruhu - 2
HumorDruhý díl znamení zvěrokruhu. Začátek: 7.1.2023 Konec: 20.4.2023 7.1.2023 - 2 19.3.2023 - 1,08K 7.9.2023 - 6,08K DOKONČENO!!!