Beran - Máte brutální povahu, svou agresi si neuvědomíte, dokud není čin vykonán. Jemnost může ustoupit do pozadí vaši naivní mysli, která je připravena následovat hrubou vizi toho jaký je svět.
Býk - Tvrdohlavý, materialistický a chamtivý. Díky vaší lakomosti a majetnosti vás mnoho lidí často nemá rádo. Zatímco se na život díváte jako na polštář k odpočinku, děláte věci, které vyhovují pouze vám, bez ohledu na ostatní.
Blíženci - Blíženci jsou vysoce přizpůsobiví a zvědaví, jejich inteligence je povrchní až do té míry, že papouškují, co slyšeli, místo aby si sami ověřování fakta. Ti, kteří o vás mají vysoké mínění, nevědí, jak průměrní a povrchní jste.
Rak - Raci jsou přecitlivělí se schopností se snadno urazit, jsou opatrní ohledně toho, co vám řeknou. Snášet vaše náklady je pro lidi, kteří tě milují a starají se o tebe, docela zátěž. Nejste schopni čelit realitě, žijete často v minulosti.
Lev - Vaším malým tajemstvím je váš obrovský komplex méněcennosti, který si tvoříte se svou dominantní osobností ve skupině vašich přátel. Také se občas chováte jako uličník, který se s ostatními příliš nemazlí.
Panna - Vaše posedlost pořádkem, hraniční s mánií. To ovlivňuje vaši upjatou osobnost a způsobuje, že přecházíte z jednoho extrému do druhého. Také je naprosto fixovaná potřebou mít, a dokazovat to v sebemenších prkotinách, které nikoho jiného nezajímají.
Váhy - Často žijete svůj život, abyste potěšili ostatní. To přispívá k vaší falešné osobnosti a k vaší váhavosti při rozhodování. Pokud existuje nějaká myšlenka, která vás popisuje, je to bomba, která je připravena kdykoli explodovat.
Štír - Jste prohnaný, zvídavý, agresivní a zastrašující. Líbí se vám, že vaše vychytralá povaha vzbuzuje špatné pocity. Abyste se kryli, manipulujete rádi s ostatními, aby byli na vaší straně.
Střelec - Citový i fyzicky chuligán, který šlape a rozbíjí, co může, vyvolává poprask a dopouští se přešlapů - i když to tak nikdy nemyslí. Co chvíli si nevidí do pusy, případně nemá pod kontrolou jiné části těla. Sám sobě je nejhorším nepřítelem.
Kozoroh - Vaše soutěživá a vypočítává povaha překvapivě dobře zakrývá spalující touhu rozdrtit všechny, kteří vám stojí v cestě. Zatímco se zaměřujete na své dlouhodobé cíle, zapomínáte být zajímavý, zatímco žijete v přítomnosti.
Vodnář - Vodnáři žijí ve vlastním světě - na citů prosté, holé planetě, kde naprosto chybí teplo a světlo. Jako roboti procházejí světem, který rozebírali na dílky, aby je mohli analyzovat - ale čím podrobněji zkoumají, tím více jim uniká celkový obraz či snaha se do něj zapojit.
Ryby - Žít ve svém světě a jít s proudem není vždy dobra věc, zvláště v případě Ryb. Neschopnost samostatně myslet může mít katastrofální následky. Dobré nejsou ani vaše změny nálad, kdy vaše náhlé změny nálad, kdy vaše náhlé změny osobnosti mohou způsobit, že se vám někteří lidé vyhýbají.
ČTEŠ
Zodiac signs - znamení zvěrokruhu - 2
HumorDruhý díl znamení zvěrokruhu. Začátek: 7.1.2023 Konec: 20.4.2023 7.1.2023 - 2 19.3.2023 - 1,08K 7.9.2023 - 6,08K DOKONČENO!!!