1K' YA ÖZEL BÖLÜM

410 16 0
                                    

KAOS GÜNÜ

"Alo gelmiyecekmisin?"

"Bugün işlerim uzadı meleğim geç geleceğim. Sen beni bekleme uyu"

"Hmm tamam görüşürüz sevgilim"

"Görüşürüz meleğim"

Taehyung' un işleri uzamıştı ama ben onun dediğinin tersini yapıp uyumiyacağım.

2 saat sonra

Taehyung hâlâ gelmemişti, işin garip olanı telefonlarıma da cevap vermiyordu.

          
                                           Yazardan
Aradan dakikalar geçmişti ama Taehuyung telefonları açmıyordu Jungkook dahada meraklandı. Birden Jungkook' un telefonu çaldı. Telefonda ki adamı daha fazla bekletmeden cevap verdi.

"Merhaba?"

Dedi telefondaki yabancı ses. Jungkook' un içini merak duygusu kapladı.

"Merhaba. Siz kimsiniz?"

Dedi Jungkook telefonda ki yabancıya. Yabancı onu hiç bekletmeden yanıtladı sorusunu

"Ben olay yeri inceleme polisi. Siz Taehuyung Bey' in nesi  oluyorsunuz?"

Jungkook Taehyung' a bişi oldu korkusu ile telaşla konuştu.

" Ne oldu Taehyung'a"

Adam sesiz kaldı bu sessizlik Jungkook' un sinirini kat be kat artırdı. Telefonda ki kişiye bağırarak.

"CEVAP VAR BE ADAM!"

Jungkook telefondaki adama öfke ile haykırdı. Adam sonunda sessizliği bozup konuşmaya başladı

"Tamam Taehuyung Bey şuan da ağır yaralı bir şekilde hastaneye götürülüyor."

Jungkook beyninden vurulmuşa döndü adeta. Elinde ki telefon yer ile buluşurken kendine geldi ve hemen Taehyung' un hangi hastanede olduğu öğrendi ve arabasına atlayıp hastaneye doğru gaza bastı

Hastane

Jungkook girer girmez danışmana Taehyung' un nerede olduğunu öğrendi. Taehyung şuan bir amaliyataydı ve hayati riski vardı.

1 saat sonra Jungkook' tan

Ameliyathaneden ne bir doktor çıktı ne de bir hemşire dahada meraklanmayın başlamıştım. İçerde sevdiğim adam yatıyor ve bende burada oturmuş tek yapabileceğim şeyi yapıyordum;Tanrı' ya dua ediyordum.

Yazardan devam

Ama nafile birden doktor çıkmıştı. Jungkook anın heyecanı ile ayağa fırlamıştı. Doktor ona hüzünlü bir şekilde bakıyordu?

"Taehyung Bey' in yakınımısınız?"
"Evet buyrun."

Doktor ona hüzünlü bir şekilde bakmaya devam ediyordu Jungkook ise aklımda ki şey olmasın diye Tanrı' ya yalvarıyordu. Ama düşündügü şey olmuştu doktorun ağzından duymak istemediği şeyler dökülmüş.

" Maalesef hastayı kayb ett-"

Doktorun sözünü kesen jungkook' un yere düşmesiydi. Jungkook feryat figan ağlıyordu. Birden ameliyathanenin kapısı açıldı kafasına kadar beyaz örtü ile örtülmüş Taehuyung karşısındaydı. Jungkook hemen oradakileri durdu ve Taehuyung' un yüzünü hafif araladı. İster istemez yüzü eskimiş jungkook'un çünkü sevdiği adam tanıyamaz hale gelmişti. Onun o yüzünü görünce ağlaması daha da şiddetlendi. Tata'sının yanağını öpüyor kokusunu içine çekiyordu. Görevli Jungkook' u hemen hareketsiz bedenden ayırdı ve gerisi karanlık...

 

                                                               
                                           

TEMPLE TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin