Okumaya başladığınız tarihi buraya yaza bilirsiniz :)Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen :)
Keyifli okumalar dilerim 🖤
***
Taksiden inerken kucağımda huzurla uyuyan kızıma baktım hiçbir şeyden haberi dahi yoktu taksiciye parayı verdikten sonra vakit kaybetmeden hızlı adımlar ile bakımsız bahçeye doğru yürüyordum anahtarı cebimden çıkarıp eski ahşap kapıyı açıp içeri girdikten sonra kapıyı kapatıp kitledim çok uzun zaman olmuştu bu eve gelmeyeli eşyaların üstünde beyaz örtüler vardı.
Beyaz örtüyü kaldırdığım zaman tozlar havaya uçmuştu kızımı yavaşça koltuğa yatırdığım zaman tombul küçük ellerini yumruk yapıp dudaklarını büzdü yanına oturup konuştum.
" burdayım bebeğim sakin ol şşşhh hadi annecim uyu"
Sesimi duyunca huzursuzluğu gitmişti kaldığı yerden uyumaya devam ederken koltuktaki kırlenti yanına koydum düşmemesi için ayağa kalkıp şöminenin yanında ki malzemeler ile zor bella yaktım evin içerisi buz gibiydi perinin hasta olmasını istemezdim.
Evin içi on dakika kadar sonra ısındığında telefonum çalmaya başlamıştı cebimden çıkarıp baktığımda arayanın Fırat olduğunu gördüm ellerim korkudan titrerken düşürecektim kesik kesik nefes alırken telefon susmuştu Fırat mesaj atmıştı.
Gönderen: Fıratgüzel karım duyduğuma göre uyarmalarıma rağmen yine kaçmış.
İnci bana nerde olduğunuzu konum olarak at eğer atmazsan senin değiminle hiçbir suçu olmayan korumalar ölür seçim senin güzelim ama biraz hızlı karar ver biliyorsun bekletilmeyi sevmiyorum.
Gözümden yaşlar akarken okuyordum mesajları ne ara bu kadar gözüme perde inmişti de ben aşık olduğum adamın gerçek yüzünü görmemiştim kendimden nefret ediyordum böyle bi canavara aşık olduğum için onunla hala evli olduğum için burnumu çekip telefonu uçak moduna aldım pencereye yaklaşıp perdeyi kenara çekip dışarı baktım hava kararmaya başlamıştı rüzgarla karışık kar yağıyordu perinin ağlama sesini duyduğumda perdeyi kapatıp koltuğa oturup periyi kucağıma aldım üstümdeki kazağın bir kısmını açıp periyi emzirmeye başladım.
Tombul küçük elleri ile serçe parmağımı tutuyordu burnumu boynuna sürtüp güzel kokusunu içime çektim perinin karnını doyurduktan sonra üstümü düzeltip gazını çıkarmak için sırtına masaj yapıyordum o sırada kapı çalınmıştı .
Periyle birlikte ayağa kalkıp kapıya yaklaşıp konuştum.
" kimsiniz "
İçimden kendime binlerce kez lanet ettim sesim ürkekçe çıktığı için.
" İnci kapıyı aç güzelim hadi bekliyorum"
Fıratın sesini duyduğum zaman çokta şaşırmamıştım çünkü ben nereye gidersem gideyim o beni her zaman bulurdu.
Kapıdan uzaklaşacaken tekrar konuştu.
" kapıyı kırmak zor kullanmak istemiyorum güzellik ile aç kapıyı kızımı korkutup ağlatmak istemiyorum inci!"
Dişlerinin arasından tıslarcasına konuşuyordu gözümden akan yaşlar ile birlikte evin içinde kaçacak başka çıkış yolu ararken kapı büyük bir gürültü ile kırılmıştı karşımda boğayı andıran beyaz teni kızarmış kahverengi gözleri uykusuzluktan kızarmış hem kızğın hemde yorğun duran bi Fırat beklemiyordum.
Peri ağlamaya başladığı zaman fıratan gözlerimi çekip kucağımdaki kızıma bakarak konuştum.
" geçti annecim bişey yok şşşhh"
Sırtını okşarken diğer yandan ise başına öpücüklerimi bırakıyordum.
Fırat kolarımın arasından kızımı alırken ona yalvarırcasına baktım .
Koltuğun üstündeki bebek battaniyesini kızımın üstünü örtüp dışarı çıkarken bende arkalarından koşuyordum dışarısı buz gibiydi kar şiddetini artırmıştı fıratın kolunu sıkıca tutup ağlarken konuştum.
" Fırat yapma lütfen ver bana periyi"
Beni ardında bırakıp dinlemeden kucağında tutuğu kızımı korumalardan birine verip arabaya geçmelerini söyledi gözümden akan yaşlar durmak yerine daha çok akmaya başlamıştı onun karşısında bi kez daha bu duruma düştüğüm için kendimden utandım.
" kızımı bırak o bensiz olmadan yapamaz" dedim per perişan olmuş bir halde.
Arkasına dönüp tam karşıma geçmişti kahverengi irisleri bak gördün mü yine ben kazandım dermişcesine parlıyordu.
Yağan kar ikimizin arasına giremeyecek kadar bana yaklaşıp konuştu.
" ya şimdi sende gelirsin üçümüz bir arada oluruz tıpkı eski günlerde ki gibi " dedi elini yüzüme bırakıp okşarken konuşmaya devam etti. " yada sen burda tek başına kalırsın kızımız olmadan seçim senin karıcım" dedi.
❄️❄️❄️❄️
Çok uzun aradan sonra herkese tekrardan merhaba bu arayı bu kadar çok fazla açmak istemezdim hepinizden özür dilerim.
Yeni kurguyu nasıl buldunuz ?
İnci sizce ne yapacak?
Fıratı nasıl buldunuz ?
Sizce bir sonraki bölümlerde bizi neler bekliyor ?
Lütfen istediğiniz sahneleri yorumlarda belirtmeyi unutmayın:)
Yorumlarda buluşalım ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANÇER (ARA VERİLDİ)
ChickLitKucağında tutuğu kızımı korumalardan birine verip arabaya geçmelerini söyledi gözümden akan yaşlar durmak yerine daha çok akmaya başlamıştı onun karşısında birkez daha bu duruma düştüğüm için kendimden utandım. "Kızımı bırak o bensiz olmadan yapamaz...