Okumaya başladığınız tarihi buraya yaza bilirsiniz:)Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen :)
Keyifli okumalar dilerim❤️
***
Fıratan bir adım uzaklaştım yüzümdeki eli uzaklaştı ben olmadan peri yapamazdı kızım olmadan da ben yapamazdım bu benim belkide son şansım olabilirdi.
Kahverengi irisleri bana merakla bakarken cevap vermeden arabaya doğru yürürken konuştu.
" bende böyle düşünüyordum karıcım"
Arabanın kapısı koruma tarafından açılırken kızımı kucağıma alıp kokusunu içime çekerken Fırat yanıma oturmuştu kapılar kapandıktan sonra Fırat şöföre eve gideceğimizin talimatını vermişti.
Normalde olsa benimle konuşmaya çalışırdı ama susuyordu kocamı iyi tanıyorsam eğer kendini eve saklıyordu.
❄️❄️❄️
Kızımı yatağına yatırmadan önce altını temizleyip karnını doyurduktan sonra üstünü örtüp odanın içinde ki banyoya girip üstümdekilerden kurtulduktan sonra suyu sıcağa ayarlayıp altına girdim avucuma şampuandan sıkıp saçlarımı yıkadım life jeli döktükten sonra vücudumuda yıkadıktan sonra suyu kapatıp üstüme bornozumu giyip aynanın karşısında kendime baktım.
Aklıma 1 yıl öncesi gelmişti Fırat'la gece kulübünde tanıştığım da kendimi onunla yatakta asla hayal etmemiştim aramızda bariz tensel bi uyum vardı o günün sabahı uyandığım da kendimden bile beklemediğim o teklifi kabul etmiştim Fırat aramızdaki olan şeylerin tek bir seferlik olmasını istememişti yatak arkadaşı olmayı teklif etmişti kuralarıyla birlikte o zamanlar çok yanlız ve savunmasız kaldığım için belkide bu yüzden kabul etmiştim.
Aradan geçen haftalarla birlikte mide bulantılarım artmıştı yine beraber olduğumuz birgün Fırat yatakta uyurken şüphelendiğim o testi banyoda yapmıştım iki çizgi çıkmıştı o gün Fırat'a hiç birşeyi belli etmemiştim napacağımı düşünürken Fırat bendeki garipliği fark etmesiyle durumu çözmüştü ağlayarak hamile olduğumu söylediğim zaman afalamıştı ayağa kalkıp öfkeyle kendine kızmıştı gözleri dolu dolu önümde diz çöküp elini karnıma bırakıp onu ilk günden kabullenmişti Fırat bana o gün evlenelim dediğinde hiç tereddüt etmeden evlenmiştik hamilelik sürecimde çok hassas davranmıştı bana çokta iyi bir eş olmuştu eski hayatımda ki bütün olumsuzlukları silip atmıştı resmen.
Bundan altı ay öncesi kızımız doğduktan sonra ki aylarda onda ki gariplikleri fark etmiştim bi gece uyku tutmadığında merdivenlerden inip mutfağa gitiğimde elindeki ilaçlardan içerken görmüştüm bunların ne olduğunu söylediğim de benden halla ısrar ile saklamak istemişti üstüne gidip zorlayınca konuşmuştu içtiği ilaçlar öfke problemi ilaçlarıydı ve ondan sonraki süreçlerde ilaçlarını içmediği zaman canavara dönüştüğünü görmüştüm.
Ona karşı içimde hala bişeyler vardı ama aması vardı işte kızımı da alıp terk edip gitmek istiyordum burdan ama bir türlü olmuyordu.
Yeşil gözlerim kızarmıştı ağlamaktan beyaz tenim sıcak su ile duş aldığımdan dolayı kıpkırmızı olmuştu daha fazla oyalanmadan saçımı tarayıp kurutuktan sonra banyodan çıktım giyinme odasına geçip kıyafetleri seçip yatağın üstüne bıraktım.
Üstüme yünlü beyaz kazağımı giydim altımada bol salaş lacivert eşofmanı giydim telsizi perinin yanına bırakıp sesiz adımlar eşliğinde merdivenleri indim Fırat koltuğa oturmuş elindeki içkisinden yudumlarken beni görmüştü yanına gitmek yerine ondan uzak olan koltuğa geçip oturdum bunu fark ettiği zaman neşeden uzak bi gülüş attıp başını sağa sola sallayıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANÇER (ARA VERİLDİ)
Chick-LitKucağında tutuğu kızımı korumalardan birine verip arabaya geçmelerini söyledi gözümden akan yaşlar durmak yerine daha çok akmaya başlamıştı onun karşısında birkez daha bu duruma düştüğüm için kendimden utandım. "Kızımı bırak o bensiz olmadan yapamaz...