Bölüm sonundaki açıklamayı okumayı unutmayın
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar ❤️
❄️
Evin içinde dört gündür birbirimizden kaçıyorduk mecbur kalırsak iki söz edip susuyorduk bu durumun böyle olması benim işimi zorlaştırsa da bişey diyemiyordum.
Bana o günden sonra hiçbir şekilde açıklama dahi yapmamıştı içim içimi yiyordu o kadınla neden aynı masada mesafe bile bırakmadan samimi bir şekilde oturduğunu anlatmayıp susmuştu kafamda kurup duruyordum ama bi sonuç alamıyordum çıldırma raddesine gelmiştim artık.
Periyi yerdeki pusetin içine koymuştum yukarıda salanan oyuncaklara bakıyordu televizyonda rastgele açtığım dizilerden birisi oynuyordu kafamı dağıtmak için her türlü şeyi deniyordum ama nafile hiçbiri de fayda etmiyordu.
Fırat salona girdiğinde yerde oyuncakları gördükçe küçük kollarınını heyecanla oynatan periye gülümseyerek bakıyordu yere oturup kızımızın elini öpüp onunla konuşuyordu.
" babam çokmu sevdin sen oyuncaklarını "
Fırat kızımızla konuştukça peri kendi dilinde bişeyler anlatıyordu onların bu halini gülümseyerek izliyordum bakışlarımı Fırat'a yönelttiğim zaman derince yutkundum saçları ıslaktı muhtemelen banyo yapmıştı üstüne siyah tişört altına ise gri eşofman giymişti salona girdiği andan itibariyle benim olduğum tarafa bile bakmadan periyle ilgilenmişti beni yok sayıyordu madem o böyle istiyordu bende ona göre hareket ederim.
" alışverişe çıkacağım sen periye bakarsın"
Dedikten sonra ayağa kalktığımda Fırat da ayağa kalkıp bana baktı bakışlarından hiç birşey anlamıyordum çünkü gizliyordu anllamamı istemiyormuş gibiydi.
Kahverengi irisleri benden hariç her tarafa bakarken konuştu.
" tek başına gitme periyi hazırla birlikte çıkalım"
Dedikten sonra konuşmama müsade etmeden salondan çıkıp periyi kucağıma alıp merdivenlerden çıkıp odaya girdim Fırat üzerine beyaz kazak altına ise siyah jean giymişti zaten yakışıklı ve dikkat çekiciyken neden daha da çok yakışıklı olma çabasındaydı acaba?
Oyalanmadan kızımın üstünü giydirdikten sonra Fırat periyi kucağına alıp bana bakarak konuştu.
" arabada bekliyorum "
Dedikten sonra odadan çıktı.
Üstüme lacivert kazak altıma ise rahat olmak için tayt giymiştim saçlarımıda yukardan at kuyruğu yaptıktan sonra elime şişme montumu alıp evden çıktımda fıratın periyi çocuk koltuğuna koyduğunu gördüm vakit kaybetmeden arkaya oturdum Fırat'a arabaya bindiğinde aynadan bana bakıp konuştu.
" nereye gidiyoruz?" Dedi
Alışveriş merkezinin ismini söyledikten sonra başını sallayarak beni onayladı.
❄️
Periyi kucağımda tutarken Fırat bebek arabasını kurduktan sonra kucağımdan dikkatlice periyi alıp arabaya koyduktan sonra battaniyesini üzerine örtü hava oldukça soğuktu kızımızın hasta olmasından korktuğu için vakit kaybetmeden alışveriş merkezine giriş yaptık.
" önce peri için alışveriş yapalım birkaç eksiği var"
Dedikten sonra Fırat'a baktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANÇER (ARA VERİLDİ)
Chick-LitKucağında tutuğu kızımı korumalardan birine verip arabaya geçmelerini söyledi gözümden akan yaşlar durmak yerine daha çok akmaya başlamıştı onun karşısında birkez daha bu duruma düştüğüm için kendimden utandım. "Kızımı bırak o bensiz olmadan yapamaz...