Giriş

12 0 1
                                    

Arkadaşım Yazgı'nın seslenmesiyle uyanmıştım ve okul için hazırlanmaya başlamıştım.
Bu aralar çok çalıştığım için uykusuz kalıyordum ve ortada uyukluyarak geziyordum, tıpkı bir zombi gibiydim..
Yazgı'nın odama girip çıkalım demesiyle kapıya ilerledim ve evden çıktık.
Okula doğru koşuyorduk çünkü derse geç kalıcaktık ve saate bakınca son 2 dakikam kaldığını görmüştüm ve yazgı bana KOŞ DEFNE! KOŞ!
diye bağırıyordu ve ikimizde son gücümüzle koşuyorduk yazgı beni geçmişti arkasında kalmıştım ve çok yorulmuştum, uykumda soğuk havadan açılmıştı.
Yazgı ile yorulup durmuştuk ki bir lüx
bir araba bize yaklaşmıştı.
Arabanın camı açılmıştı ve ön koltukta oturan 2 yakışıklı çocuk yazgı ve bana bakarak "nereye gidecekseniz götürelim mi kızlar" demişti çok yorulmuştum ve koşmak istemiyordum arkama dönüp yazgı ya baktım onunda benden farklı Bi tarafı yoktu oda yorulmuştu.
Çocukları bir süre süzüp tamam dedi ve arabaya bindik.
Arabayı süren çocuk aynadan durmadan bana bakıyordu..
Ve arkadaşı sorular soruyordu ve yazgı cevalıyordu
"adınız ne?" "ben yazgı arkadaşım defne" "hmm demek öyle.. Okulumuzun adı neydi?"
"##### #### ###" "tamamdır"
Tabi yazgı durur mu oda başladı sorulara
"ee hep biz mi cevaplıyıcağız siz hangi okuldasınız?" "########" "peki adınız"
"ben yiğit arkadaşım ise KORAY"
Koray mı? beğenmedim benim ismim daha güzel

*Okulun önünde*

"Yazgı bizi okula bıraktığınız için teşekkür ederiz"
Demişti Koray bana bakıyordu sanki benimde bir şey dememi bekliyordu ee tabi yol boyunca susunca sesimi merak etmiş olabilir ama gerçek şu ki sesim onun sesinden 1000 kat daha güzel *kıskan, ağla, kudur*
İçimden konuşurken mimik yaptığım için yazgı fark edip ne düşündüğümü sormuştu bende anlamasın diye "hiçç öyle" demiştim ama yememişti offf..

koşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin