Derslerde uyuya kaldığımız için azarlanıp dersten atılıyorduk ve bir süre sonra yazgı ile birlikte derslere girmemeye karar verdik.
Yazgı durmadan bir şeyler yiyordu ama nasıl oluyorsa kızda 1 gram kilo almıyor *bende yiyip yiyip kilo almamak istiyorum*
"açım" Bi dakika o açım mı dedi!?
"açığğmmm" ne diyo bu ya"defne "
" efendiğm" "açığm"
"1 saattir bir şeyler yiyon nasıl açsın?"
"bilmem açım işte" "napim?"
"napim mi?.. Defne" "ne?"
"seninde kolun kötü gözükmüyor ha.. Gelsene buraya Bi"
"deli beni mi yiyicen"
"sadece 1 ısırık alıcam"
"la Bi yürü git!"
"açığmmm" "kantine git"
"son paramla gong aldım"
"ve hâlâ açsın?" *yazgı evet anlamında kafasını sallar*
"e yuh artık"
Yazgı kedi gibi bana bakıyordu sonra oflayıp ayağa kalktı ve çıkışa doğru yürüdü ve bende deli şahsiyetin peşinden gittim.
Yazgı okulun bahçesinde bir anda durdu ne olduğunu anlamadım ve yazgının yüzüne baktım kız salak salak sırıtıyordu dayanamayıp gülerek baktığı tarafa baktım ki..
Karşıda Koray ve arkadaşı vardı çıkışa gelmişlerdi..
Bi dakika.. Koray'ın elindeki ne?
Daha dikkatli bakınca anlamaıştımki Koray sigara içiyordu?!Yazgı'nın hapşırmasıyla yiğit yazgı ya baktı ve yazgı beni dürtmeye başladı işaret ettiği tarafa baktım ki bakmaz olaydım öküz Koray bana bakıyordu.
"acaba odamı yazgı gibi beni yemeyi mi düşünüyor?" "ne?" mal kafam dıştan düşündüm!
"yok bişi hadi eve gidelim"
"tamam" yazgı ve yiğit bakışıyor ve yazgıyla ben eve gidiyordum ki..
Ayının biri bana seslendi.. KORAY!
"DEFNE! Sizi eve bırakalım mı" demişti ve bende "tabikide ha-" "OLUR!?" O kimdi lan?
"geliriz" bu mal kankam az önce Korayın bizi eve bırakmasını kabulmü etmişti?Ben durur muyum "ben gelmiyorum" dedim ve eve doğru yürümeye başladım.
Yazgıdan:
Defne yürüyerek gitmişti bende yiğitle eve gidiyordum arabayı yiğit sürüyordu "yakuşuklu çocuk vallaha"
Yiğit bana dönüp sırıtarak bana bakıyordu ve "kim bu yakuşuklu?" demişti p!ç gülüşü ona dediğimi anlamış gibiydi ama mal beyefendi birde benim ağzımdan duymak istiyordu..
"kim dedi" dudağının bir tarafı yukarı doğru çıkmış bir şekilde gülüyordu ve hoşuna gidiyor gibi gülüyordu
"sen dedin galibaa bana dedin tabi benim gibi yakuşuklu birini görünce 1 saat yüzünü hayranlıkla incelersin"
NEĞ! o anlamış mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
koş
Dla nastolatkówBir gün defne ve Koray yolda karşılaşır ve Koray yorulan kızları okullarına bırakmayı teklif eder ve kızlarla arkadaş olurlar bir gün Koray ve arkadaşları defneyi markete giderken görür ve bir kaç olay olur devamını merak ediyorsan kitabı oku...