"...Sonunda antreman bitmişti ve okuldan çıkabilmiştim. Dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu. Yanıma şemsiyemi almadığım için spor salonunun hemen yanında babamın beni almasını bekliyordum."
Bu onu ilk gördüğüm andı.
"Genelde yanımda nintendom olurdu ve etrafımdan pek de haberim olmazdı. Ama o gün unutmuştum işte.
Ben de onu izlemeye karar verdim. Dışarıda aptal aptal, ağzını açmış bir şekilde koşuşturuyordu. Sonra o da beni gördü ve yanıma doğru koşmaya başladı."Tam o sırada kapı çaldı. Aldığım yeni oyunlar gelmiş olmalıydı. Ben de yayındakilere biraz beklemelerini söyleyip üzerinde sarı kedilerin bulunduğu pijamamla kargomu kapıdan almaya gittim. Kargo paketini uygun bir yere koyduktan sonra odaya geri döndüm, koltuğuma oturdum ve kaldığım yerden devam ettim.
"Benimle oynamak istediğini söyledi ama bilirsiniz, ben biraz çekinmiştim. Yanlış anlamayın ondan değil yağmurdan. Islanmayı pek sevmiyorum, biliyorsunuz. Bu arada oynamamı istediğiniz bir kaç tane oyun almıştım, onun kargosuydu şimdi gelen. Yakın zamanda bir anket paylaşacağım, en çok hangisine oy gelirse bir sonraki yayında onu oynarken sohbet edeceğiz. Şimdilik görüşmek üzere. Heralde pazar yaparım sonrakini."
Yayını izleyenler, anlatmayı bitirmediğim anımı anlatmam için mesaj yağdırıyordu ama yayını kapatmıştım. Üstüme bir yorgunluk çökmüştü. Bunun üzerine ben de kendime bir süt ısıtıp battaniyenin altına girdim. Televizyonda İhtişamlı Düğünüm diye bir program açık kalmıştı. Gece gece pembe gelinlik giyip mükemmel olduğunu söyleyen insanlar olması bir an için beni şoka uğratmıştı ama ardarda 4 bölüm izleyince alışmıştım.
Sonunda İhtişamlı Düğünüm bitmişti. Artık yatabilirim. Odama girip kendimi hemen sıcacık yatağıma atmıştım. Çok geçmeden de uykuya dalmıştım. Taa ki telefonumdan ardı arkası kesilmeyen bildirim sesilerini duyana dek.
Uykum bölündüğü için sinirle telefonu elime alıp bildirimlerin kimden geldiğine baktım. Bir salak, sabah 3te WhatsApp'tan grup açmıştı ve bir sürü insan eklemişti. Ve bu insanlar saatin kaç olduğunu asla umursamadan mesaj yağdırmaya devam ediyordu. Şuan grupta ne konuştuklarını okumaya çok üşendiğim ve uykum olduğu için grubu sessize alıp uykuma kaldığım yerden devam ettim.
----------------------------------------------------
Aslında kafamda kurduğum seneryolara dayalı bir şeyler yazmak istemiştim. Ama kurduğum seneryoları Kenma'nın açtığı yayınlarda anlatacağı anılar olmasına karar verdim. Umarım iyi bir karar olur.
Şimdiden iyi okumalarrr✨
(333 Kelime)
----------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hearthbreaker - KuroKen
FanfictionKenma ve Kuroo büyük bir yanlış anlaşılma sonucu ilişkilerine son verirler. Üzerinden yıllar geçmesine rağmen Kuroo hala Kenma'yı beklemektedir ama Kenma tekrar görüşmeyi bırak onun yüzünü bile görmek istemiyordur. Kenma ve Kuroo'nun yakın arkadaşla...