Her ne kadar Akaashi'ye psikiyatri konusunda sert çıkışsam da zaten düzenli olarak gidiyordum.
Başta güven sorunum olduğunu düşündüğüm için gitsem de şuan sorunun o olmadığını biliyorum.
Hep kafamda kuruyormuşum gibiydi. Ama sadece gibi...
Gerçekten kafamda kurduğumu hiç düşünmemiştim. Ben bir süredir sadece kendi kurduğum senaryolarda yaşıyordum. O gün gördüğümün gerçekten gördüğüm şey olduğuna yemin edebilirim ama... Ama ya sadece kafamdaysa diye de düşünmeden edemiyorum. Bu konuyu birine söylersem herkes kafamda olduğuna ikna ederdi beni. Ya yalan söylerlerse. İnanmak istemiyorum. Düşündükçe kayboluyorum. Kendimi soyutlamak istiyorum. Yok olmak, yerin dibinde girmek ya da dağ başında inzivaya çekilmek istiyorum. İnsanlar artık gözümde sadece sorun sorun sorun. Fazlası daha da çok sorun. Yorgunum.
Ben Kuroo ile barışmayacağım ama başka biriyle beraber de olamayacağım. Bunu biliyorum. Benim ciddili problemlerim var sanırım ve insanların buna dahil olmasına gerek yok. İstemiyorum.
Ben zirveyi gördüm artık kendimi dibe çekebilirim. Yayınlar çok güzel maskeliyor beni. Bu hoşuma gitse de başlarda artık bu maskeyi takmaktan yoruldum. Artık gizlenmektense bir şeylerin arkasına direkt görünmemek istiyorum.
Ben sanırım düşüyorum. Çoook yukarıdan cehennemin dibine doğru. Belki de bunu hakkettim. Bilmiyorum. Bu bilinmezlik beni çok yoruyor. Nefret ediyorum bu durumdan.
"O zaman görüşürüz benim gitme vaktim geldi. Elveda."
- Dedi buruk bir gülümsemeyle ve son sözleri bunlar oldu. -
-------------------------------------------------
Ühü😭 abi ne yazdım ben.
Kenma ben bu arada şuanki halim tam böyle az kaldı atmama kendimi. Bozdular beni de. Neyse neyse halletcez🤙
Bir tane de ekstra bölüm atar bitiririm zaten one shotdı.(240 Kelime)
--------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hearthbreaker - KuroKen
FanfictionKenma ve Kuroo büyük bir yanlış anlaşılma sonucu ilişkilerine son verirler. Üzerinden yıllar geçmesine rağmen Kuroo hala Kenma'yı beklemektedir ama Kenma tekrar görüşmeyi bırak onun yüzünü bile görmek istemiyordur. Kenma ve Kuroo'nun yakın arkadaşla...