5

139 5 9
                                    

Pov.Olga                   Razem wyszliśmy z pokoju(nwm jakim cudem te drzwi jeszcze żyją xd) i udaliśmy się do wspólnego pokoju napotykając na naszej drodze lewego i kryche gdy doszliśmy do wspomnianego wcześniej pokoju wszyscy oprócz naszej czwórki byli i czekali na kanapie i fotelach.Po minie trenera i zebranych było można wywnioskować że ta rozmowa nie będzie za fajna.Usiedliśmy na wolnych fotelach i trener zaczął:
-Jutro wasz trening będzie krótszy z powodu odejścia waszego fizjoterapeuty i dojścia nowego,w sumie to fizjoterapeutki.-powiedział Tata patrząc się na mnie.A tym fizjoterapeutą będzie Olga,wiem że bardzo chciałaś dostać tą posadę i dostałaś się.Brawo.-powiedział Tata a wszyscy chłopacy z kadry zaczęli bić brawo,klaskać,piszczeć(np Nicola)i wiwatować.
-Na dzisiejszym treningu Olga będzie sprawdzać wasze kartoteki i urazy sprzed kilku lat i czy wszystko dobrze.
-Melduje sie-zasalutowałam i wyszłam z pomieszczenia i udałam się do mojego pokoju aby się spakować na dzisiejsze wizyty.Gdy pakowałam się poczułam ręce na mojej talii i odwróciłam się i przytuliłam się do umięśnionego torsu Matt'ego.
-Siema kotek-powiedział
-Hejj-mruknełam
-Będzie dzisiaj coś w końcu?-zapytał z nadzieją
-Ja za służysz to będzie-odpowiedziałam
-A zrobić ci masarz albo przynieść coś-zapytał od razu
-Nie nic nie musisz-powiedziałam rozbawiona jego zachowaniem
I już nic nie powiedział tylko podszedł do mnie i mnie pocałował bardzo namiętnie.
-Co będziesz robić-zapytał mój chłopak
-Aktualnie skończyłam się pakować na dzisiejszy trening i nic nie robię.
-A jutro mnie zbadasz- zapytał Matty
-No muszę nie?
-No tak ale jeżeli ci się nie będzie chciało to możesz teraz-powiedział
-Jezu ty tylko o jednym,zbok z ciebie.-powiedziałam zażenowana
-Oj cicho ja idę spać.-powiedział po czym położył się na łóżku i wyciągnął ręce do mnie na znak że chcę się przytulić więc podeszłam do niego i go przytuliłam i położyłam się obok niego i zaczełam macać jego ułożone na żel włosy które i tak już były rozczochrane,a Matty tylko mruczał zadowolony i położył głowę na mojej klatce piersiowej a jego jedna ręka poszła na moją pierś a druga na biodro.Była godzina 16 więc powiedziałam matti'emu że idę na obiad i jeżeli chce to może iść ze mną lecz tej leniwej dupie nic nie chciało się robić i tak po prostu zasnął.
-Adios klucho leniwa.-skomentowałam jego jakże wielki zapał do jakiego kolwiek ruchu.Szłam spokojnie po korytarzu aż tu nagle z zakrętu wybiega Zalewski krzycząc że wygrał życie ponieważ wygrał mecz w Fifie z lewym ..... Co kurwa?
Aha nie no polecam odklejki Nicoli xd.
Po skończonym obiedzie wszyscy zebrali się przy recepcji hotelu i czekali na kadrowy autokar.Na treningu zaczełam badać piłkarzy i gdy w końcu doszłam do ostatniego piłkarza okazało się że jest nim...

Siema dzięki za odzew i w szczególności dziękuje Emilia_Bagieta za wszystkie kom które zostawiasz i za motywację bo bez ciebie dawno skończyłam bym ją.
Adios~Mike

"Oczarowana" - Matty Cash Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz