Tą osobą był nikt inny jak sam Nicola odklejony Zalewski!!!
(Ps tak wiem myśleliście że to Matty haha)
O dziwo okazał się być spokojny i tylko czasem rzucał jakieś nie dorobione suchary typu:
Uwaga cringe alert!!
- Co robi kucharz gdy jest atakowany...wzywa posiłki haha....tak
-Jak nazywa się żona wykładowcy...... wykładzina hahaha.....mhm
-ostatnie jak powiedzieć Izabeli żeby kogoś uderzyła....walizka hahaha xd polecam.
Po skończonych badaniach i treningu wsiedliśmy do autokaru i zajęłam miejsce obok Matt'ego co było bardzo dużym błędem mianowicie jak to Matty musiał coś palnąć jak żul spod żabki i zaczął mi na ucho szeptać rzeczy przez które ledwo wytrzymywałam psychicznie i trochę fizycznie na przykład:
Uwaga cringe i trochę 18+ rzeczy -Dziś mój kolega ma dobry dzień,i może stać na baczność jeżeli tylko mi na coś pozwolisz albo dziś cały wieczór mamy spokój i zamontowali nowe mocniejsze drzwi przez które mamy prywatność i swobodę co ty na to-zapytał przegryzając mój płatek ucha.
Nic nie powiedziałam tylko odwróciłam się przodem do szyby i nic nie mówiłam do nikogo do końca drogi do naszego dużego hotelu który był na samym końcu miasta i mieliśmy do stadionu około godziny.Bylem smutny że Olga się na mnie obraziła i w sumie rozumiem ją bo moje teksty były bardzo seksistowskie i brzydkie.
Przy wysiadaniu z autokaru podszedłem do mojego słońca i ją przytuliłem a ona oddała pieszczotę z czego byłem zadowolony i ucieszony bo to znaczyło że nie jest obrażona i podniosłem ją a ona owinęła nogi wokół moich bioder i tak poszliśmy do naszego pokoju po drodze wysłuchując jaką my jesteśmy zgraną i słodką parą a sam Nicola był znośny i nie miał odklejki więc święto lasu.Gdy dotarliśmy do pokoju zamknąłem za nami drzwi i położyłem już śpiącą Olgę na łóżku a moim celem było pójść do łazienki i umyć się po treningu.Więc poszedłem do łazienki i wszedłem pod prysznic i usłyszałem otwierające się drzwi i w nich jeszcze mentalnie śpiącą Olgę która najpewniej nie zauważyła mnie i poszła umyć zęby więc po cichu wyszedłem z prysznica i przewiązałem ręcznik wokół pasa i od tyłu przytuliłem niemrawą dziewczynę na co lekko się wzdrygła lecz po chwili obróciła się do mnie i złożyła szybkiego buziaka na moich ustach lecz ja go pogłębiłem i chciałem aby wyszło coś z tego więcej lecz widać było na kilometr i trochę że nie ma teraz na to ochoty i jest bardzo zmęczona.Nie chciałem aby ona czuła się źle albo nie chciała tego bo to by był jej pierwszy raz i nie chciałem tego spieprzyć,bo po pierwsze dostałbym opieprz od niej od Nicoli i wgl całej kadry gdyby się dowiedzieli a już w ogóle mógł bym szykować se grub,trumnę,pogrzeb i księdza gdyby Czesio wiedział by o tym.Więc ubrałem spodnie i wyszedłem z łazienki nic nie mówiąc i poszedłem do łóżka i podłączyłem telefon do ładowarki i odłożyłem go na szafkę nocną a sam położyłem się na miękkim i wygodnym materacu i przykryłem się cieplutką i milutką kołderką i myślałem co mogłem nawalić że Olguś nie chciała się do mnie odezwać i chyba doszedłem do rozwiązania że ma......
Okres chyba tak myślę ale jeszcze muszę to zbadać bo to nie potwierdzona sprawa lecz jutro bardzo rano lecę do najbliższej apteki po tampony lub co to tam jest.Poczułem że materac za mną się trochę ugina lecz ten ciężar to małe i lekkie ciało Olgi i tak samo jak ja przykryła się kołdrą i przytuliła się do moich pleców a ja wiedząc że chcę teraz miłości i wsparcia w tym jakże ciężkim czasie jakim jest okres obróciłem się do niej i ją przytuliłem oraz zacząłem głaskać jej plecy.
-Przepraszam Matty-powiedziała cicho.
-Ej wszystko dobrze nie ma za co przepraszać.
-Mhm ej jutro idę na moją trzecią dziarę-powiedziała patrząc mi się w oczy.
-I dopiero teraz się o tym dowiaduję zapytałem z śmiechem.
-No tak.... Tak wyszło.
-Oj spoko teraz spać-powiedziałem.Kolejny rozdział za nami thx za aktywność i dziękuje Emilia_Bagieta za motywację.(. ❛ ᴗ ❛.)
Adios~Mike
CZYTASZ
"Oczarowana" - Matty Cash
Romance•Witam,witam i o zdrowie pytam to moja pierwsza książka więc nie będzie idealna. Ta książka jest pisana z znikomym doświadczeniem pisarskim i jedyne co wiem to przestrzegać zasad dialogów, interpunkcji i sratatata. Czytasz to na własną odpowiedzialn...