2

132 3 2
                                    

-Czemu tak drastycznie co hyung ,odrazu zaciągać ?-Pokręcił głową

-Zobaczysz zaraz wszystko słoneczko nie denerwuj się tak ,złość piękności szkodzi .-Zaśmiał się starszy

Młodszy zmarszczył na niego nos jak królik ,wchodząc do pokoju w którym unosił się zapach lawendy odwracając się do starszego jak ten zamknął drzwi .

-Więc co będziemy robić wiesz w sensie ,ja się nie znam , jeszcze nigdy niczego nie robiłem ani nic i hej słuchasz mnie minho ?-Wpatruje się w starszego .

Minho nic nawet nie ukrywał że zaczął obczajać Hyuna z każdej strony przyglądając się jego wąskiej tali ,dużymi ustami .Lecz najbardziej się zachwycał jego wielkim tyłkiem , podchodząc do młodszego że ten zderzyły się że ścianą

-Wiesz nauczę cię wszystkiego i oj oj czyli jesteś prawiczkiem wiesz to urocze będziesz się zachowywać u mnie jak dziewica ale na sam początek skoro nie wiesz o co chodzi jak sam to powiedziałeś zabawimy się trochę .-Usmiechnął się dalej zjadając go wzrokiem .

-Hej ..jesteś okrutny tak mi dokuczając ,sam pewnie też zaczynałeś od czegoś i ja się z ciebie nie smi...-Niedokonczył młodszy

Minho nagle złapał za tyłek Hwang'a poruszając nim , zaciskają się na nim oraz uderzając czasem, ściskając czasem mocniej że młodszy skał z nóżki na nóżkę ,gdy Hyunjin próbował ściągnąć jego dłonie i go odsunąć Minho bardziej napierał swoim ciałem na młodszego,nie dając mu się wyrwać a tym bardziej odsunąć od siebie .

-Ojoj naprawdę zachowujesz się jak dziewica ale lubię to w tobie,takie reakcje będą bardziej mnie pociągał abym cię schrupał no nie mówi że się zawstydziłeś zawsze cię klepałem ale twoja niewinność też będzie moim uzależnieniem.-Zaśmiał się dumny

-Jesteś okrutny do mnie mówiłem ci że to trudne jaki nigdy nie obcowałem z takim rzeczami a ty się jeszcze nabijasz ze mnie .-Spuścił wzork patrząc w dół.

-Nie wytrzymam z tobą no to dziś na sam koniec jeszcze jedna rzecz trzba wypróbować .-Puścił oczko Lee.

-Jaką?-Zamrugał Hwang

Minho przysunął się bardziej swoją twarzą do jego złączając ich nosy ,po czym wsunął swoje dłoń w tylne kieszenie  Hyuna wbijając mu pazurki jaki kot podnosząc go za pośladki .Na co młodszy zareagował westchnieniem ,a starszy to wykorzystał odrazu wpił się w usta młodszego nie dając no dojść do słowa.Trzymając ich kilka minut w pocałunku aż się oderwał na sam koniec poklepał po tyłku jeszcze Hwang'a odsuwając się od niego siadając na łóżku.

-Coż to widać że jesteś dziewicą ale urocze masz odruchy nie nie złość się tak i chodź tutaj .-Poklepał miejsce obok siebie .

-T-tak już siadam -Usiadł koło niego-Poprostu dużo się podziało i muszę się ogarnąć wybacz i Minho !No przestań z tą dziewicą tylko nie mów Jisung'owi bo pierwszy przyleci aby mnie molestować.-Dał głowę na jego bark .

-Haha ,nie martw się wszystko zostaje między nami ,njtk nie ma prawa się wtrącać w to wszystko tylko ty i ja śliczny -Pomiział mu policzek.

***

-Hej Changbin nie bądź taki naprawdę ty i Seungmin macie te swoje zabawy ale nie chcesz do mnie Chan'a i Woojin'a no dalej będzie zabawa a nie marudzisz cały czas jaki ty chonorowy jesteś no dalej.-Dał mu z łokcia .

-Jisung mówiłem ci coś to nie dla mnie ja szukam tej lub tego jedynego nie bawię się w takie rzeczy ,a ty sam powinieneś to zrozumieć i nie męczyć mnie z tym tematem -Złapł Kanapkę jedząca .

-Widocznie jesteś pizdą a phi, Binnie jesteś za bardzo kluska na takie rzeczy ale to jest mega urocze zarazem że czekasz na kogoś kto podbije twoje serce -Zaurczył się nim

-Tylko że się nigdy nie doczekam aby ten ktoś zmienił się ,w tym co robi oraz w ogóle mnie zauważył no jest zaślepiony wszystkim idę na siłke.-Wyszedł z tamtąd zostawiając go w szoku.

-H-huh ale Binn co ty miałeś na myśli ?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 19, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Strawberry Lips|HyunHo|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz