AARRRGGGHHH!!! mengeliat Ara selepas terdengar bunyi alarmnya. Ara terus mematikan jamnya dan bangun dari tempat tidur.Hari ini ialah hari pertamanya ke sekolah bagi tahun 2020 dan hari pertama adiknya masuk ke kelas darjah 1. Jadi Ara perlu segera bangun supaya mereka sampai ke sekolah lebih awal.
Sebelum melangkah kaki ke bilir air Ara sempat mencapai telefonnya dan membuka internet. Dia pasti kawan-kawannya akan menghantar mesej di goup whatsapp.*pov : group whatsapp*
Syafik : aaaarrhhh!!! malasnya nak pegi sekolahh...
nak cuti lagii woiii...Haziq : boleh pikk kau tido je balik.
HHAHAHAHAHAH...My everything : amboiii pemalas ye masing ii.
My babe : ntah takpuas ii lagi ke cuti sebulan lebih.
Syafik : ehhh bising plk makcik 2 orng nie...
sorry but i already sampai sekolah ea...My everything : owwh ye keee... aku otw ii jngn lupa
tunggu dekat kantin.Syafik : yeee aku dh kat kantin nie tngh breakfeast
btw mana pendek nie ea... senyap jee tido lagi ke??hello!!! sapa yang kau panggil pendek ea... : Me
ade nie ha jadi cctv jek...
maleh la nk bual sini nnti la bual depan iiSyafik : hahh muncul pon kau.. jangan pegi kelas pulak...
kau tu dah la nyanyuk mcm orng tua...ye ii aku ingat la no worries : Me
Haziq :ntah nnti kena culik dngan hantu kang makin
pendek member aku ni. AHAHAHAHAHAHA
pik mana kau aku kat kantin ni
Syafik : hahh sat ii nak pi tandas tunggu situ...
*end conversation*
*pov : ara's part
Ara rasa berdebar untuk ke sekolah. Dia takut jika terserempak dengan Shah. yesss Shah... Shah ialah crush Ara. Shah ialah Crush yang Ara paling sayang. mana taknya Shah tu always ada dengan dia + paling sabar dengan perangai Ara.
Tapi disebabkan apa yang jadi tahun lepas hubungan Ara dan Shah makin dingin. Tiada siapa tahu apa yang terjadi masa tu. Shah pernah minta maaf dengan Ara tapi disebabkan perangai Ara yang ego tinggi tu Shah tidak dapat dimaafkan. Apapun Shah tak pernah putus asa untuk pujuk dia.
end pov*
sampai sahaja di sekolah Ara terus bergegas ke kantin.
"hahhh!!! sampai pun si pendek nie. ingatkan taknak datang sekolah" kata Danial kepada Ara. Ara terus duduk di sebelah kawan baiknya, Putri.
"ehhh mesti lahh dia datang nak jumpa 'MR CRUSH' la kann" sakat Amie. Ara yang bertangan pantas tu terus memukul Amie.
*sedikit celahan*
- Ara ada 3 orang kawan baik iaitu Putri, Nur dan Amie. mereka dah berkawan sejak form 1. Cakap je bestie kelas depan semua orng mesti kenal.
YOU ARE READING
BENCI KAU MR CRUSH
Teen FictionCerita yang mengisahkan tentang dua pasangan pelajar yang masih bersekolah iaitu Ara dan Shah yang saling suka namun dipisahkan kerana perbezaan umur dan pangkat. Namun apakah pengakhiran kisah cinta mereka? . . . . . . 📍 p/s : this story ada 12 p...