[case 1] : [suspect #1]

32 14 53
                                    

DAVA 1: Yüksekten Korkar Mısın?

NADIA HILL İFADE RAPORU
S:Segi, L:Lian, N:Nadia

S: Hoş geldiniz Bayan Hill. Lütfen oturun.

Dersinizin ortasında sizi rahatsız ettiğimiz için üzgünüm, umarım dersi etkilememişizdir.

N: Hoş buldum. Dersi dert etmeyin lütfen. Benimle konuşmak istediğinizi söylemişsiniz.

S: Evet Bayan Hill. Sky Flores hakkında bize ne söyleyebilirsiniz?

N: Kimya öğrencisi olmasına rağmen matematikte bile yetenekli bir öğrenciydi. Kendisine son iki aydır bir projede danışmanlık yapıyorum. Gerçekten istekli bir öğrenciydi, kafasına koyduğunu yapardı. Bu haberi duymak gerçekten üzücüydü.

L: Anlıyorum. Onu en son ne zaman gördünüz?

N: Sanırım dün gece saat 10 civarındaydı. Projeye çalışmak için gece geç saatlere kaldık. O yurtlara gitmek için ofisimden ayrıldı, ben de ofisimi toparladım.

L: Bu kadar saat çalıştığınıza göre projeyle çok ilgili olmalısınız?

N: Sabahları dersten pek vaktimiz olmuyordu. Kendisiyle güzel bir arkadaşlığımız da vardı, bu sayede çalışırken zaman su gibi akıyordu.

S: Çalışmanız ne kadar ilerledi? Ofisinizde çalıştığınıza göre deney kısımlarını geçmiş olmalısınız.

N: Evet. Raporu beraber tamamlıyoruz. Deney kısmı bir hafta önce bitti.

S: Teşekkürler Bayan Hill. Başka sorumuz olursa size danışacağız. İyi günler dilerim.

İPUCU: Nadia Hill ofisten saat 22.25'te çıktı. Sky Flores ofisten 21:56'da çıktı. Nadia Hill'in ofisinden Mühendislik Bölümü E Blok'a yürümek yaklaşık 20 dakika.

SORGULAMAK İÇİN BİR İSİM SEÇİN!

#2: Allen Natalia Elvas

#3: Cress Watson

s&l dedective office Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin