-H4- Belangrijke keuze...

27 3 0
                                    

"Ik kies voor.. uh...", "Kayla, is het echt zo moeilijk?" zegt Robbie tegen mij, "Je hebt wel een relatie met mij hè!!", "Dat weet ik Robbie, maar Matthy is wel mijn beste vriend!", "Kies gewoon!" zegt Robbie, "Oke!, ik kies voor.. jou Rob" zeg ik met tranen in mijn ogen, "Kayla.." zegt Matt, "Sorry Matt t spijt me maar, ik heb wel een relatie met hem snap je en, en i-", "Hé, hé, het is goed zegt Matthy lief tegen mij voordat ik mijn zin af kan maken, "Kom hier" zegt Matthy. Ik loop naar hem toe en hij geeft mij een knuffel, ik barst in tranen uit in zijn armen, "Ze heeft toch gekozen?" zegt Rob tegen Matt, "Wat doe je hier dan nog?", "Het komt goed!" verluistert Matt in mijn oor, daarna loopt hij weg.

10 minuten later

Ik lig naast Robbie in bed, het is al laat dus ik wil gaan slapen. Ik trek mijn kleren uit en ga weer in bed liggen, het is te warm voor een pyjama dus ik lig in mijn lingerie "Ga je slapen?" vraagt Rob aan mij, "Ja, wat moet ik anders doen?, was een lange dag" zeg ik geïrriteerd, "Zal wel, truste" zegt Rob boos.

De volgende ochtend word ik wakker met 7 gemiste oproepen en 20 berichten van Matt. Ik kleed me aan en ren snel naar zijn kamer toe om te kijken of hij daar is, hij is er niet dus ik ren snel naar de woonkamer, daar is hij ook niet, Raoul en Koen wel, "Hebben jullie Matthy gezien?" vraag ik aan hun, "Ik niet" zegt Koen, "Ik ook niet zegt Raoul. Ik merk dat ik in een lichte paniek begin te raken, Ik trek mijn jas aan en loop naar buiten om te kijken of Matt zijn auto daar staat, hij is weg. Ik loop snel weer naar binnen toe om Rob zijn auto sleutels te pakken, ik stap in Rob zijn auto en rijd weg. Ik heb Matt al geprobeerd te bellen maar hij nam niet op, "Misschien is hij wel bij het winkelcentrum" denk ik bijmezelf, dus ik rijd die kant op. Als ik daar aankom zie ik Matt zijn auto niet staan, "Misschien moet ik voor de zekerheid even naar binnenlopen" denk ik bijmezelf, dus dat doe ik, ik parkeer de auto en stap uit. Ik loop het hele winkelcentrum door maar ik zie hem niet. Ik rijd weer terug naar CDH om te kijken of die terug ik maar hij is er nog steeds niet, ik probeer hem nog een keer te bellen, maar hij neemt nog steeds niet op. Ik loop naar binnen en zie dat Koen en Raoul nog steeds in de woonkamer zitten, "Matt is weg" zeg ik met tranen in mijn ogen, "Hoe bedoel je Matt is weg?" vraagt Raoul op mij, terwijl Raoul dat vraagt loopt Koen op mij af en geefr mij een knuffel, "Hij komt echt wel terug" zegt hij lief tegen mij, "Ik vertrouw het niet" zeg ik tegen hem, "Hij komt echt wel, en zeg niks tegen Rob over dit oke?, je hebt al genoeg problemen met hem", "Zal ik niet doen" zeg ik. Ik loop richting Rob zijn kamer om te kijken of hij daar is, als ik de deur open doe zie ik hem zitten op zijn bed, "Is hij aan het huilen?" denk ik bijmezelf, "Gaat ie?" vraag ik aan hem, "Kayla we moeten praten" zegt hij" "Oh god" denk ik bijmezelf, "Hij zou toch niet v-, nee zoiets zou hij nooit doen, toch?", "Waarover?" vraag ik aan, "Sorry" zegt hij, "Waarvoor?" vraag ik aan hem, "Dat is zo tegen je gedaan heb" zegt hij, "Over alles met Matt enzo ik had jou nooit mogen laten kiezen het is je beste vriend" Zegt hij, "Goed van je Rob" zeg ik, "Wat is goed?" vraagt hij, "Dat je sorry zegt" zeg ik, "Ik zat er echt mee maar ik ben blij dat je sorry hebt gezegd". "Het spijt me e-" voordat hij zijn zin af kan maken kus ik hem, hij kust terug, hij staat op en duwt me tegen de muur aan, hij doet mijn haar achter mijn oor en kust me in mijn nek, mijn hart gaat steeds sneller, hij trekt mijn t-shirt uit en laat zijn hoofd steeds verder zakken terwijl hij me nogsteeds kust op mijn lichaam. Als hij bij mijn borsten komt maakt hij mijn BH los en gooit hem op de grond, hij duwt me op het bed en trekt zijn shirt uit, hij trekt ook mijn broek uit, hij gaat boven op me liggen en kust me weer in mijn nek, hij gaat nu ook verder tot aan mijn borsten, ik laat een zachte kreun los als hij bij mijn borsten aankomt, "Stil jij" zegt hij uitdagend, "Of wil je dat de andere je horen?", "Nee nee sorry" zeg ik, "Goedzo" zegt hij, hij trekt zijn eigen broek ook uit, "Klaar voor?" zegt hij, "Altijd" zeg ik lachend. Als hij begint laat ik een kreun horen, "Wees nou is stil!" zegt Rob tegen mij. Hij gaat door, ik kreun weer, ik kan dr niks aan doen, hij doet t gewoon zo goed omg. Rob legt zijn hand op mijn mond zodat het minder hard klinkt. Hij begint nu met zijn handen, "Jezus wat is hij toch goed" denk ik bijmezelf, "Vind je t lekker?" vraagt Rob aan mij, "Ja omg" zeg ik tegen hem, hij begint nu met zijn tong, daarna gaat hij weer verder. Na 5 minuten kreun ik harder dan eerst, "Ben je zover?" vraagt Rob, "J-ja" zeg ik trillend.

30 minuten later.

Rob en ik liggen op bed, Rob ligt al te slapen, ik kan niet slapen, ik heb allemaal gedachtes in mijn hoofd en ik krijg ze maar niet weg, ik draai me om met mijn hoofd naar de muur, ik doe mijn ogen dicht en probeer te slapen, totdat iemand op eens de deur open gooit, ik draai me om, Het is.....

Mijn leven is niet compleet zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu