7

125 15 2
                                    

Bugün cumaydı Will Mike'tan aldığı cevaptan dolayı çok korkuyordu ve resmen stresten karnına ve başına ağrı girmişti, bu yüzden bugün okula gitmek istemiyordu hem stresten başı ağrıdığı hem de Mike'ı görmek istemediği için.

Düşündüğünü de yaptı, annesini bir şekilde hasta olduğuna inandırıp evde kalmıştı, bu şekilde Mike onu bulamazdı zaten yarın okul yoktu haftasonuydu bir sonraki haftaya da Mike'ı anonim hesabından engeller ve olay böylece unutulur diye düşünüyordu.

Ama işler Will'in beklediği gibi gitmedi, Mike'ın gözleri bütün gün okulda Will'i aramıştı.

Okul çıkış saati geldiğinde Will saate bakıp gülümsedi bugünü de ucuz atlattım diye düşündü,
Tam 15 dakika sonra kapı çaldı Will anlamaz bakışlarla kapıya doğru yöneldi.
Kapıyı açtığında karşısında duran Mike'ı görünce çok şaşırsada hiç bir şey belli etmemek için bozuntuya vermedi.
Mike Will ile hala takılmak istediğine göre demek ki hala anonimin kendisi olduğunu öğrenemedi diye düşündü Will.

Will:"Mike?"
Mike:"Will?.."

Will bir süre öylece Mike'a baktı.
Mike gülümsedi

Mike:"İçeri almayacak mısın beni?"
Will:"Şey pardon dalmışım, gel tabi"

Mike gülümseyip içeri girdi ve çantasından bir defter çıkarıp Will'e gösterdi.

Mike:"Sen okula gelmezsen okul sana gelir, senin için bir sürü not tuttum değerimi bil"

Mike gülümseyip Will'e bakarken Will yanaklarının kızarmasına engel olamamıştı.

Mike:"Gel bakalım uykucu odana gidelim de şu notların üstünden geçelim haftaya sınavlar başlıyor"

Mike kolunu Will'in omuzuna attı ve onu odasına götürdü.

Aradan 15 dakika geçmişti edebiyat dersine çalışıyorlardı,
Mike Will'e aldığı notları okuyor ve derste anladığı kadarını anlatmaya çalışıyordu.

Mike:"Bak bunu özellikle not aldım, çok güzel bir şiir yazarını tam hatırlamıyorum ama not almışımdır herhalde, neyse sen şiire odaklan"

Mike şiiri okumaya başladı, Will sadece Mike'a odaklanmıştı.
Mike şiiri bitirince Will'e baktı,
Will yine Mike'ın gözlerine dalmıştı.
Mike bunu görünce Will'e seslendi

Mike:"Will?"
Will:"..."
Mike:"Will!"

Will bir anda ufakta olsa yerinden sıçradı.

Will:"hm?"
Mike:"Gözlerim diyorum, çok güzel kokuyorlar"
Will:"Üzgünüm Mike dalmı- ne?"

Mike gülmeye başladı.

Mike:"Anlaşılan bu kadar çalışmak senin beynini durdurdu, su ister misin?"
Will:"olur"

Mike su getirmek için mutfağa gitti, Will bu anı fırsat bilerek Mike'ın defterine bakmaya başladı, normalde her ders uyuyan ve defterine bir şeyler karalayan çocuk bugün onun için her ayrıntısına kadar not tutmuştu, bunu düşününce Will yine kızarmaya başlamıştı.

Bir süre daha defteri karıştırdıktan sonra bir sayfaya denk geldi,
Bu sayfada şiirler yazıyordu.
Will merak edip okumaya başladı,
Gözlerine inanamamıştı bu şiirler onun Mike için anonim hesaptan yazdığı şiirlerdi.
Will şiirleri incelerken şiirlerin altında yazan isim gözüne takıldı "William Byers".

Will yutkunamadığını hissetti, Mike en başından beri anonimin Will olduğunu biliyor muydu?

Mike odaya girip elindeki su bardağını Will'e uzattı.

Mike:"Al bakalım uykucu"

Will su bardağını alıp masaya koydu ve sandalyeden kalkıp mike'ın önünde durup başını eğdi.

Will:"Mike.."
Mike:"Will?"
Will:"Ne zamandır biliyorsun?"
Mike:"Neyi?"

Will elindeki defteri Mike'a uzattı, defterde şiirlerin yazılı olduğu sayfa açıktı.
Mike deftere bakınca her şeyi anladı, hafifçe gülümsedi ve defteri masaya bırakarak Will'e doğru yürümeye başladı.

Will'in kaçacak yeri kalmadığı için en sonunda duvara dayanmak zorunda kalmıştı.
Mike Will'in iyice dibine girdi ve eliyle çenesini tutup Will'in kafasını kaldırdı.
Aralarındaki boy farkından dolayı hafifçe eğilip Will'in kulağına fısıldadı,

Mike:"En başından beri.."

Will iyice kızarmaya başlamıştı ve Mike'ın yüzüne bakamıyordu.
Bu yüzden kafasını tekrar yere eğdi ve ağlamaklı bir şekilde konuşmaya başladı,

Will:"Bu senin için sorun olmadı mı?"
Mike:"Neden sorun olsun ki?"
Will:"Çünkü biz çok yakın arkadaşız ve.. benim senden hoşlanmam en başından beri hataydı çok özür dilerim"

Will ağlamaya başlamıştı ve Mike'ın içi parçalanıyordu.
Mike en sonunda dayanamadı Will'in kafasını tekrar çenesinden tutarak kaldırdı ve göz yaşlarını sildi.

Anlamayan ve hafif ağlamaklı gözlerle kendisine bakan çocuğa sıcak ve buruk bir gülümseme verip narince dudaklarını Will'in dudaklarıyla birleştirdi.

Will çok şaşkındı ama bu durum kesinlikle hoşuna gitmişti o yüzden gözlerini kapattı ve Mike'a karşılık vermeye başladı.

Will de olayın şokunu atlatıp Mike'a karşılık vermeye başladığında öpüşmeleri iyice hızlanmıştı, Mike Will'i belinden kavrayıp kendisine bastırdı ve elini Will'in shirtunden içeri sokup Will'in vücudunu incelemeye başladı.
Will Mike'ın her dokunuşundan zevk alıyor ve nefesinin iyice çekildiğini hissediyordu.

Sonunda nefessiz kaldıkları için ayrıldılar.
Mike nefes nefese konuştu.

Mike:"Sensiz nasıl yaşarım bilmiyorum"

Will buna karşılık olarak iki elini Mike'ın yüzüne yerleştirdi ve Mike'ın hafifçe eğilmesini sağlayarak dudaklarını Mike'ın dudaklarıyla birleştirdi.

    

                                        Son.

Gizli Şairim //Byler// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin