03

609 33 14
                                    


naim peminat setia cereal

naim 21.09 pm

ha? 21.09 pm

teman aku kat library pls? 21.09 pm
tak selesa pulak srg srg 21.10 pm

boleh2 21.10 pm
otw 21.10 pm

👌🏼 21.10 pm
seen

-

ara menutup telefon bimbitnya lalu menyambung dengan membaca buku sejarahnya. suasana di pusatu sumber yang agak sunyi itu membuatkan dia fokus dengan baik.

10 minit sudah pun berlalu tetapi naim masih belum tiba di library. ara pun dah call naim hampir sepuluh kali tetapi tak jawab jawab langsung.

ara menelefon naim buat kali terakhir sebelum bergerak ke dormnya. naim finally angkat.

"hello?"

"ha ara, sorry do aku tak dapat teman kau."

"oh, amir sakit ke?"

"tak, aku kena jumpa kawan."

"kau ada kawan selain aku dengan amir??" balas ara dengan gurau lalu sambung dengan nada yang terkejut.

"eh bukan, takpela jumpa kau esok jela. sorry tau" balas naim lalu menutup panggilan itu.

"ha elok la tu main hangup je centu, esok aku palau dia kang jangan tanya sebab." mengadu ara pada diri sendirinya lalu mengemas buku-bukunya.

-

keesokan paginya, ara bersarapan seperti biasa bersama kawan rapatnya, amir. naim pulak tiba tiba je hilang. katanya amir, naim jumpa "kawan" dia kejap.

ara dengan amir pun berborak macam biasa, last last naim pun finally datang dan ambil tempat duduk di sebelah ara.

"kau gi mana?" soal ara.

"pergi jumpa kawan jap." balas naim sambil toleh ke arah akak DM.

"srsla kau jumpa akak dm tu? for what?"

"eh takde la, semalam kitaorang pergi arcade."

"HA??" balas amir dan ara dengan nada tinggi dan serentak.

"aihh takde pape laa, makan la. lagipun kelas dah nak mula kot." jawab naim.

tapi entah kenapa, jawapan yang naim berikan membuatkan ara menjadi sebak. dia pun tak tahu kenapa dirinya macam tu.

-

hi yall im so so sorry for late update , and this is just a very short simple chapter but dw, more to go!!

about you, nor naimWhere stories live. Discover now