Sezen Aksu ~ küçüğüm
"Bazı kadınlar yakalanmaz,durdurulmaz ve kimseye ait olmazlar
Onlar zaten kendilerine bile ait değillerdir,o karmaşık mesele bir mesele o kadınlara yalnızca yakın durulabilir yakalanıp durdurulursan kendine ait kalırsan öluverirler"Bende o kadınlardandım kimseye ait olmayan yanlız bir kadındım,anneydim ,babaydım kendini çocuğuna adamış bir anne bir kadın
Bilgisayarın basında iki gun sonra boks macı olan oglumun rakibini araştırıyordum rakibi 38 yaşında boks hayatı boyunca sadece iki kez yenilmiş ünlü bir boksördü okuduklarım korkmama neden oldu benım çakır'ım daha 20 yasındaydı her ne kadar genç yaşta kendini geliştirmiş ünvan almış olsada karşısındaki adam zor bir rakip di onu yenmesi imkansızdı internete olmayan erişebildim bilgilere göre asıl bıranşı Muay thai yani sokak dövüşuydu bu maçda cakırın kazanması imkansızdı ve çok büyük bi hasar alacağı kesindi buna izin vermezdim.
Efsun...
İşittiğim sesle arkama döndüm pusat uykusundan tam uyanmamış gözlerini ovuşturuyordu komik gelmiti bu haliPusat bu hayata tek dostum tek destekçim di onun benım ve çakırın üzerinde emeği çok du hesapliyamicagım kadar çok hemde o olmasaydı sanırım bu günlere gelemezdik o kadar çok kötü şeyler yaşamıştım ki ayakta durmama yardımcı olmuştu.
Efendim pusat.
Bu saate ne yapıyorsun neden uyumadın hala.Biliyorsun iki gun sonra çakırın macı var rakibini araştırdım biraz
Pusat bu macı iptal etmeliyiz
Neden noldu ki?
Adam çok fena daha önce iki üç kez tek yenilmiş Çakır kazanamaz kazanması umrumda degil zaten ama bu maç olursa Çakır çok büyük bi hasar alır evet gayet başarılı bi boksör ama bu maçtaki alacağı hasar onu çok etkiler kaldırmaz bunu.Hımm anladım ama Çakır'ı mactan vazgeçirmemiz imkansız biliyorsun keci inadı var sıpa da.
Yarın sabah konuşurum onunla
Tamam efsuncum yarın halederiz ama şimdi uyumaya gidiyorum sende uyu baykuş gibi gezme ortalıkta ..
Tamam tamam uyuyorum bende iyi geceler
Yanağımdan bir makas alarak ayaklarını yere surte surte odasına giti
Pusatın gitmesiyle bilgisayarı kapatıp çakıra bakmaya gitim yavaşça odanın kapsını açtım herzaman ki gibi yorganını düşünmüş yüz üstü uyuyordu uyuma şekli hergun olduğu gibi yüzümü Gülümseti .
Yavaşça yanına gidip yorganını üstüne yerleştirdim yanına uzanıp anlından öpüp sacını oksamaya başladım
Şu yalan dünyada ondan başka kimsem yoktu onunda benden başka kimsesi yoktu.
Belki onu ben dogurmadım ama onun için ölurum onun için herseyi yaptım yapmaya da devam edicem çünkü o benım oğlumdu benım canım,kanım herseyimdi.
Çok acılar cekmiştik aç kalmıştık susuz kalmıştık karda kışta kaldık ama beraber büyüdük bütün zorluklara rağmen onu büyütün onunla beraber bende büyüdüm.
Gözlerim uyumak için sızlıyordu tekrardan Çakır gözlümün anlından öpüp yanına iyiyice kıvranıp yorganı üstümüze örtüm geldiğimi hisetmişti kollarını boyunuma doladı kokusunu içime cektim hala bebek gibi kokuyordu o masum kokusu hiç bi zaman gitmemişti benim için gitmezdi de.
Daha fazla uykusuzluğa dayanamayıp yumdum gözlerimi.
Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz kurgumu bol bol yorumlarınızı bekliyorum yazım yanlışı yerler varsa özür dilerim..
Sevgilerle🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22(CanHıraŞ)
Teen Fiction"Bazen günün sonunda insan başarabileceği en büyük şey hala intihar etmemiş olmasıdır"