Badem ~ sen aglama
Hadi bakalım koca adam kalak kahvaltı vakti "biraz daha uyusam anne çok yorgunum"
Olmaz kalak hadi yarın macın var daha aşagıya inip çalışmamız lazım "off tamam geliyorum" tamam çabuk hadi
Yarın çakırın macı vardı ve bugün onunla konuşmam lazımdı kahvaltıdan sonra beraber egzersiz yaparız her sabah bazen pusat da katılır bize güzel bir aile olmuştuk birbirimize tutunmuştuk."Gunaydın buzlar Kıreliçesi" Gunaydın dağ ayısı "bana böyle seslenmeyi kes artık yoksa dilini koparıp ayılara yem ederim" o zaman sende bana buzlar kraliçesi demeyi kes pusatcım her sabah birbirimizle didişmeden edemezdik adetimiz olmustu adeta tam yanından geçicegim zaman saçımdan tutup çekmeye başladı " ya bırak saçımı"
" bir daha dağ ayısı dicek misin He"
Tamam tamam bırak demicem "söz ver bakiyim" söz demicem hadi bırak canımı yakıyorsun elini şaclarımdan çekipp bi adım atım " dağ ayısı pusat koşar adımlara mutfak dan çıktım " gel burya
o dilini koparıcam gerçekten gel burya dağ keçisi" onu kızdırmak hoşuma gidiyor komik oluyor " siz yine çocuklar gibi sabah sabah giriştiniz birbirinize"" Çakır şu dağ keçisi annene söyle bidaha bana dağ ayısı demesin"
"Asıl sen o dağ ayısı dayına söyle bana buzlar kraliçesi ve dağ keçisi demesin"
Çakır birden kahkaha atmaya başladı pusatla beraber bön bön suratına baktık
" gerçekten çocuk gibisiniz yani biriniz otuz sekiz diğeriniz otuz altı yaşında on yaşında ki çocuktan farkınız yok"Çakır tekrar gülmeye başlayınca " ya demek on yaşında ki çocuklar gibiyiz öyle mi sen gel bakiyim burya" kolundan tutup gıdıklamaya başlayınca iyice gülmeye başladı " dayı kurtar beni"
" hak etin esek sıpsı efsun bi tane de benım yerime vur şöyle ensesine""Yok ya oğluma kıyamam ben ama senın kine vurabilirim" gülmeye başlayınca Çakır da benimle beraber gülmeye başladı " aaa yok ben siz ana oğul la baş edemiyorum şidet görüyorum resmen şikayet edicem sizi" birden kahkaha atmaya başlayınca pusat söylene söylene mutfa doğru giti " dayımı bu defa fazla kızdırdık sanırım" bu defa gerçekten fazla kızdırmıştık onu Çakır la bir olup kışkırtırdık pusatı bazen de ikisi bir olup bulaşırlardı bana " haklısın canım alırım onun gönlünü merak etme hadi kahvaltı yapalım daha sonra egzersiz zamanı" evimiz yeterince büyük olduğu için büyük bi odayı Çakır için sıpor salonu yaptırdık orda rahatlıkla maçalarına hazırlanabiliyor özel bir hoca tutmamıza gerek kalmadan pusatla malçlara hazırlanırlar.
Daha 12 yaşındayken okulda bir arkadaşını dövmuştu o zamanlar da pusat beden eğitmenim hocasıydı ilk o keşfetti Çakır'ı.
8 yıl önce
Çalan telefonla irkildim çakırın okulundan arıyorlardı.Alo buyrun "efsun hanım merhaba ben çakırın beden eğitimi öğretmeni pusat çevik oğlunuz sınıfındaki bi arkadaşını dövmuş müsaitseniz okula gelebilirmisiniz"
" tabi hocam yarım saate orda olurum Çakır ve arkadaşı iyi mi"
" hayır efsun hanım oyulunuz gayet iyi fakat arkadaşının burnunu kırmış"
"Hocam ben çok üzgünüm hemen geliyorum"
" bekliyorum efsun hanım"Telefonu kapattığım gibi direk çantamı alıp evden çıktım Çakır neden böyle bişey yapmıstı aklım almıyor daha öncede mahallede kavga etiği bi çocuğu dövmustu karakaluk olmuştuk.
Okulun girişine geldiğimde bi anlık gerildim girişe doğru yöneldim nöbetçi öğrenci masasında kitap okuyordu.
"Kolay gelsin müdür beyin odası ne tarafta acaba"
"Kolidorun sonunda efendim"
"Teşekkür ederim canım"
Müdür odasına doğru ilerleyip kapısını iki defa tıkladım
"Gir"
"Hocam merhaba ben çakırın annesi"
"Şöyle buyurun lütfen. Hoşgeldiniz efsun hanım oğlunuz sınıf arkadaşını dövmus çocuğun burnu kırılmış suan hastanede ve büyük ihtimale şikayetçi olacaktır bu oğlunuzu ve sizi son uyarımdı üzdüğüm sizde biliyorsunuz ki oğlunuz daha ilk dönemde 3 defa disipline giti bu Sefer okuldan atılma durumu oldukça yüksek."
"Hocam haklısınız ama oğlumla konuşabilirmiyim"
"Tabi suan bekleme salonunda beden eğitimi öğretmeni pusat beyle oraya geçebilirsiniz"
"Teşekkür ederim"
Bekleme salonuna girdiğimde Çakır tekli koltukda başı eğik bi şekilde oturuyor pusat bey tam karşısındaki tekli koltukta oturuyordu beni görünce ayağa kalktı yaklaşık 1,80 boylarında esmer kaslı biriydi.
"Efsun hanım hoşgeldiniz bizde sizi bekliyorduk Çakırla"
"Hosbuldık pusat bey bekletigim için üzgünüm"
"Sorun degil buyrun şöyle geçin"
İşaret etgi yere geçip oturdum Çakır başını kaldırıp gözlerimin içine baktı yine gözlerinde pişmanlığa dair bir iz yoktu her kavgasında kendine haklı bulur savunurdu kendisini.
Kendisini savunması hoşuma gitsede bazen kendisini törpülemesi gerektiğini sürekli söylerim o yine beni dinlemez bugün olanlar gibi.
"Bebegım gel bakalım yanıma"Ayağa kalkıp yanıma yaklaşınca omuzundan tutup kendime çekip sarıldım.
"Hadi annene neden arkadaşını dövdüğünü anlat neden arkadaşının burnunu kırdın tatlım"
"Anne arkadaşlarım la top oynuyorduk top yanlışlıkla ona çaptı gidip özur diledim ama bana dikkat etsene babasız piç dedi bende burnuna kafa atım burnu kırıldı"
"Bebegım her ne kadar haklı da olsan arkadaşına vurman çok yanlış sürekli sana arkadaşlarınla tartıştığın zaman sana kötü bişey diyince öğretmenine söylemeni istedim her seferinde beni dinlemeyip aynı şeyleri yapıyorsun her neyse gidip çantanı alıp beni bahcede beklermisin evde devam ederiz"Çakır çıktıkdan sonra pusat la yanlız kaldık
"Efsun hanım benım sizinle konuşmak istediğim bir konu var"
"Tabi pusat bey buyrun sizi dinliyorum"
"Efsun hanım Çakır bugün arkadaşıyla benım dersimde kavga Eti ve Çakır bu Yaşta arkadaşının burnunu nasıl kırdı anlayamıyorum ama sanırım dövüşe bir ilgisi var kavga etiklerinde bir dövuşçuymuş gibi savunuyordu kendisini."
"Evet dövüşe hayranlığı çok fazla okuldan dönünce akşama kadar dövüş maçalarını izliyor onları taklit ediyor ben her ne kadar istemesem de ilgisi olduğunu ve sürekli büyüyünce boksör olmak istediğini söylüyor."
"Bende tam bu konu hakında konuşacaktım eğer sizinde izniniz olursa ben çakırın boks eğitmeni ayarlamak istiyorum ve bende yanında."
"Hocam bilemedim ama bu konuyu çakırla konuşmam gerek ben Çakırla konuşup size bilgi veririm."
"Efsun hanım iyi düşünün Çakır'ı bu yaşa kadar babasız büyüttüğünüzü biliyorum kim bilir Çakır başarılı olursa hayatınız kurtulur iyi düşünün lütfen"
"Haklısınız ama ben hayatımız kurtulsun diye oğlumu zorlayamam bu konuyu onunla konuşup size bilgi veririm"
"Tamamdır efsun hanım haberinizi bekliyorum görüşmek dileğiyle"
"Görüşürüz pusat bey"Çakır bir Hafta uzaklaştırma cezası alınca bir hafta boyunca iyiyice düşünmek için bolca vaktimiz oldu ve bu ceza çakırın son hakıydı bir daha herhangi bir kavgada okuldan atılıcak.
Pusat beyin teklifini çakırla konuşunca sevinçden resmen havalara uçtu ve direk kabuk Eti bu onun hayali engel olamazdım ona ve kabul etik pusat beyin tekilini.Pusat hayatımızın bir parçası olmustu Çakır'a çok yardımcı oluyor bazen banada yardım etiği konular oluyordu iyi analşıyorduk belkide oda bizim gibi kimsesiz olduğu için birbirimize bağlanmıştık aile gibi olmuştuk bana bi kardeş,dost çakırın hem koçu hemde yol arkadaşı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22(CanHıraŞ)
Teen Fiction"Bazen günün sonunda insan başarabileceği en büyük şey hala intihar etmemiş olmasıdır"