Reakcja na to gdy dostaniesz 2- za pracę domową, którą on sam robił.
Namjoon
Gdy chłopak spojrzał do twojego zeszytu i zobaczył 2- naprawdę go to zdziwiło, przecież był pewien, że dobrze wykonał polecenie.Intensywnie nad tym myślał, wziął długopis i chciał jeszcze raz zrobić to zadanie abyś mogła poprawić ocenę.
Jin
Pokazałaś Jinowi swój zeszyt z wielką czerwoną 2-.
-Co? Dostałem za to 2- ? - wpatrywał się intensywnie w wszystkie rzeczy podkreślone na czerwono przez nauczycielkę.-Kurde, nie sądziłem, że aż tak źle mi pójdzie. No cóż jak widać piękność zabiera inteligencję, będzie można to poprawić?
-Chyba tak- odpowiedziałaś niepewnie.
-To idź z tą pracą do Namjoona, on na pewno napisze lepiej. - mówił gryząc loda.Hoseok
Gdy zobaczył, że dostałaś 2- za pracę nad którą tak bardzo się starał, zrobiło mu się bardzo smutno.Wręcz miał ochotę płakać, że przez niego dostałaś tak niską ocenę. Był bardzo rozczarowany sobą, dosłownie cały dzień chodził przez to przygnębiony i przepraszał cię.
Yoongi
Podałaś mu kartę pracy, którą wczoraj rozwiązywał, chłopak spojrzał na nią minimalnie rozbawiony
- Dwa minus?-No i dobra! Może sobie być to dwa z minusem, zawsze lepsze to niż jedynka haha, a były ogromne szanse na tą pałe. - Odłożył zadowolony kartę.
Jimin
Gdy chłopak zobaczył jaką dostałaś ocenę, bardzo się wkurzył na nauczycielkę. Uważał że ocena jest niesprawiedliwa-Pójdę jutro do twojej szkoły i wyjaśnie co nieco z tą babą! Pożałuje swoich czynów ta wiedźma!
Taehyung
Gdy pokazałaś chłopakowi co dostałaś za pracę domową, którą robił wczoraj przez dwie godziny, Taehyung nie mało posikał się z radości.-Oooo taaak! Dwa z minusem! Jestem jaki szczęśliwy! Byłem pewien, że będzie za to jedynka, ale jednak, udało się! Musimy to uczcić!
Jungkook
Podałaś mu zeszyt aby zobaczył co dostał za swoje wypociny. Otworzył go, a następnie zobaczył trochę dziwnie napisaną piątkę z minusem i zaczął skakać z radości. Wtedy ty podeszłaś do niego i odwróciłaś zeszyt, który trzymał do góry nogami. Wtedy Kookowi z minus piątki magicznie zrobiła się dwója z minusem.Zlagowało mu to mózg.
__________________________
Miłego piąteczku, moi piękni ludzie! 💜
CZYTASZ
BTS dziwne reakcje
أدب الهواةJaka będzie reakcja członków BTS gdy ich pomalujesz? Albo gdy założą twoją spódniczkę? Przeczytaj, a się przekonasz!