5-bu kadar tatlı olma

124 14 2
                                    

Selamaleyküm gençler💫

Hadi bismillah

---

Uzun ve tatlı bir gecenin ardından tay tay mutlu bir şekilde eve gidiyodum. Hyunjin bey beni bırakmak istedi ama sonradan bir işi çıktı bende taksiye bindim. Eve girdiğim an beni asker gibi bekleyen Lia,Jisung,Soobin ve seungmin 4lüsü bekliyordu.

'Ananısi- lan ödüm koptu'

'Ben senin ananı geç lan içeri'

Dedi soobin sinirli şekilde.

'Niye ya'

'Anan diye konuşcaklarımız var işte gel'

Lan Jisung da sinirli kesin kötü bişey oldu. Ama ben bişey yapmadım ki hojam. Bir şey yaptıysam seung beni korurmu acaba?

'Ama ben çok yorgunum'

'Kes lan kaşmer gell işte'

Soobin bayağa sinirli. Ben mal mal bakarken lia konuştu

'Bence senin dövmesini istemiyorsan git yani'

Başımı tamam anlamında saladım ve yavaş adımlarla salona doğru ilerledim. Korkuyorum.

'Geç otur bakalım'

Karşılarına oturuş bekliydum. Ama bunlar çok sinirli  olmazki böyle.

'Ayıptır sorması hocam da ne olduda konsey toplandı'

Diye sordum meraklı gözlerle. Benimkiler meraklıydıda Karşımdaki iki yırtıcı hiç öyle bakmıyodu

'Bir kere sorucam'

Dedi soobin

'Dinliyorum abi'

Bismillah

'Sen hyunjin beyle çıkıyomusun'

'What dedin gülüm'

'Doğru düzgün cevap ver lan. Eğer doğruysa bana söylememen üzdü kırdı sinirledirdi haberin olsun'

'Jisung maniac mısın'

Herkes birbirine şaşkın şaşkın bakıyodu

'Yaa benle dalga geçmeyin aga'

Dedim dalgasına vurmaya çalışırken...Ama işe yaramamış gibi gözüküyor.

'Ya jisoo söyledi siz bu aralar çok yakınmış sınız ikide bir yemeyede gidyosunuz hayırdır hocam'

Dedi soobin.

'Ya patronun bana acımış yemeğe götürmüş ne var bunda'

'Siktir lan hangi patron sirketindeki stajeri yemeye götürür
Yani bide stajer daha bir aylık olan'

'Yaa tamam yok öyle bişey. Ben yorgunum arkadaş gidip uyuyacağım tamam canım kardeşlerim benim iyi geceler
yok öyle bişey tamam hadi bayyy'

Diyip odadan tüydüm. Bu arada. İspiyocu jisoo. Neyse gerçekten uyumam lazım. Hazırlanıp yatım yarın cumaydı mutluyum🙂

---(uykum geldi lan neysedevamkeee)

Şirkete geldim bizimkilere selam verdim ve yerime oturdum. Reklam kapağı için bir kaç fotoğraf çekmem istendi örnek olarak. Onun için sete gittik. Hyunjin bey benim yapmamı istemiş öyle duydum🤭.

Bir kaç kadın model çektikten sonra erkekler geldi onları çekerken yanımda bir profesyonel fotoğrafçı vardı bana yardımcı oluyordu.

Bir yarım saat sonra Hyunjin bey geldi. Galiba kontrole

Herşey normal ilerlerken profesyonel fotoğrafçı konuştu

'Bence modelin yanına biri lazım. Felix sen geçsene. Hazırlayın felixsi'

Şaşkın bir şekilde

'Yok efendim ben yapamam beceremem'

'Hayır canım çok güzel bir yüzün var. Hadi beni kırma hazırlasınlar seni.'

Bişey diyemedim Hyunjin ise uzaktan bizi izliyordu.

Modelin yanına geçtim elini omzuma attı benden ise onun omzumdan sarkan elini tutmamı istediler. Ne derlerse onu yapıyordum. Ama çocukla çok yakındık galiba rahatsız olduğumu görmüşki konuştu.

'Tahat ol sadece 2-3 tene fotoğraf'

Dedi sakin bir tavırla kafamı ona çevirdim

'Adın Felix miydi'

'Aaa evet sizin'

'1. adım Minho Lee Minho
2. öyle sizli bizli koşmayı sevmem çok resmi'

'Aaa ne tesadüf benimde soy adım Lee. Lee Felis Yongbok'

Gülümsedi. Bir anlığına gözüm hyunjinni aradı.

Aramaz olaydı. Bana ve Minhoya öldürecek miş gibi bakıyordu. Niyeki yaaa.

'Tamam hadi bu kadar yeter bu gün hadi Felix gidelim yeter bu kadar samimiyet'

'Aaa neden ama çok iyi gidiyodu'

Dedi profesyonel fotoğrafçı

'Siz isterseniz devam edin ama biz Felizle gidiyoruz'

'Yaa niye Hyunjin ayy pardon Hyunjin "bey" çok güzel gidiyoduk demi Felix?'

'Yeter bu kadar Minho hadi Felix gidelim'

Hyunjin kolumdan tutup beni odanın dışına çıkardı ben ise  sadece mal mal bakıyodum.

'Efendim ne oluyor'

Dedim onu kendime çevirerek. Aramızda çok bir mesafe yoktu.

'Bak Felix Minhodan pek haz etmem seninde bu kadar yakın olma-'

Bir anada sözü kesildi

'Efendim benim mi bir hatam oldu olduysa gerçekten özür dilerim ben olmaz demiştim ama beni dinlemediler ama bir daha yapmam merek etm-'

'Felix!'

'Efendim'

'Bu kadar tatlı olma'

Ayy ne oluyor şu an çok tatlııı~~-

'Kalbime zarar tamam'

'Tamam'

Güldü. Ya ben malmıyım adam bana tatlı tatlı şeyler söylüyo bende boş boş bakıyorum hemen bişey söylemem lazım aga.

'Ayy yani şey sizde sizddee'

Bir deri  nefes aldım

'Sizde çok yakışıklısınız yanii öyle'

Bak gene tatlı tatlı bakıyyyooo

'Ne yani Sadece yakışıklımıyım'

'Hayır canım hem yakışıklı hem nazik hem havalı hem yakışıklı hem cömert ha bide yakışıklı'

Küçük bir kahkaha attı.

'Sende çok güzelsin'

Hyunjin bana bakıyo ben Hyunjin ne

'Tamam yeter bu kadar iltifat hadi gidelim'

'Tamam'

--->>>

Ayyy çok küsel oltuuu çok hoj eridim

Ayyy çok küsel oltuuu çok hoj eridim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hocam çok iyiiii>>>>

Sen ben gibi/HyunLix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin