Sayings

1 0 0
                                    

Romance or like lightning or like ice or like snow or like angels upside down or like ice or snow or hail or "'frozen upside down waterfalls'" or like lightning or like ice or like snow.

Counting is like lightning or like ice or like snow or like angels upside down or like ice or like snow or like ice or like hail or like ice or like snow or like angels or like ice or like ice or like snow.

Order knows no order but only love. Like lightning or like ice or like snow or angels or Hannah More or Tarsus or riddles or lightning or like ice or like frozen upside down waterfalls or the upside frozen waterfall sun.

Like lightning or like ice or like snow or like angels or like ice or like snow or church or SDAs or protestants or grammar or cares melt like wicked hearts like rock or like fire or like ice or like snow upside down.

Look for God but you'll find Him! Look for lightning or like ice or like snow or like angels or like ice or like snow or like angels upside down or like ice or like snow or like ice or like snow or like ice or like frozen upside down waterfalls under sun.

Capes or lightning or like ice or like snow or Switches or 3ds's or like ice or like snow or like arrogance or like grammar or like frozen upside down waterfalls or like lightning or like ice or like frozen suns. Meaningless upside down.

Pain or grief or rewards. The esoteric or the pneumonic or like the hypnotic or hypnosis or mesmerism or the dead or the heart or the sun is on fire or like lightning or like ice or like upside down frozen water falls.

Goats's milk comes from advice. Iykyk or like lightning or like ice or like snow or like angels or like ice or like snow or cats moving doors or memories or like lightning or like ice or like snow or angels or ice or like snow.

Panders kill honesty heals but envy kills the heart. Pretension or like lightning or like ice or like snow or frozen upside down waterfalls lightning eyes of the lightning sun or snow or sun or lightning or like ice or like suns.

Arrogance or murder or meanness or rudeness or threats cannot compare to Paul's love. Churches love God but do they love saints. Saints love saints but sinners love sinners.

Proverbs ends greatly... all 3x but Solomon, Agur or like Lemuel all knew that lightning or like ice or like snow were the only things that cared or worried or loved under the lightning sun.

There aren't books in hell only contradictions or like lightning or like ice or like snow. Arrogance kills. Satan won't heal. "'The Testament of Solomon'" or like lightning or like ice or like snow or upside down ice or like rightside up goats's milk. Lightning or like ice or like snow upside down.

Sinners look for surplus before they even have enough at all. Laughingstocks the world is filled with meanies or rudies or the easily offended or the easily triggered but nevertheless even if we're poor we know love which is a gift in itself.

Wrapped or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like ice or like riddles or the arrogant or running themes or Agur didn't speak or say Job or like lightning or like ice or like snow or like Solomon's proverbs were better and greater than these in every way but we still love love upside down or rightside up.

Sinners judge as if anyone cared. Saints ignore as if lightning or like ice or like snow or hatred or murder or wars or like sodomies or like grievous evils under sun or like lightning or like ice or snows or internets or ices or grammar upside down or rightside up.

'"Sword Art Online'" sinners break our hearts only to them for we break our own hearts only to take them up again. Praise from the wicked is deceitful or like lighting or like ice or like snow.

God's LoveWhere stories live. Discover now