Bölüm 4 "Anatyon Ülkesi"

39 0 2
                                    

Mutiplayde Yağmurun diğer bölümdeki saçı olucak


(Buse'nin ağzından)

Yağmur bayılınca revire götürdüm Anıl grubu ve Su nun grubu gelince her şeyi anladıkları anladım. Yağmurun melek olduğunu söyleyeceğim. Eğer prenses olduğunu söylersem tehlikede olabilir.

"Evet Yağmur bir melek konu kapanmıştır"

"Kapanmadı konu!"

"Peki Yağmur melek olduğunu bilmiyor tamam mı oldu mu!"

"Bizden neden güçlü?"

"Su bil-mi-yo-rum gidin işte"

Su ve Anıların grubu gidince bende prensese baktım artık öğrendi.

(Yağmurun Ağzından)

Her şey rüya gibi geldi galiba uyanıyorum...

Uyandığımda her yer bembeyazdı Buse Yanımda bekliyordu. Olayları düşününce gerçek olduğunu anladım ve ayağı kalkıp önümdeki eşyayı oynamasını diledim.

Kombo oynuyordu, Buse bana bu gücü öğrendiğim için korku dolu gözlerle bakıyordu. Buse biliyordu...

-------------------

Şimdi evdeyiz, Busenin evindeyiz her şeyi açıklıcak. Aramızda sessizlik olurken Buseye Hadi bakışı attım.

''Yağmur ilk olarak sen bir meleksin. Tek kanatlı Meleksin. Anıl da tek kanatlı bir melek. Bugün Su'nun grubu ve Anılın grubu ile Anatyon  yani Melek ülkesine gidiceğiz.''

''Nasıl ya? Öyle bir ülkemi vardı? Ama sadece masallarda olur böyle şeyler"

"Gördün işte gücün var benimde var bak" deyip makyaj malzemelerini kaldırıp geri indirdi.

"Tamam tamam gidelim lanet ülkeye" 
--------------
Kalktığımda Buse ile yan yana yatıyorduk. Akşam Buse lerde kalmıştım. Buseyi kaldırıp banyoya girdim. İhtiyacı mı giderdik den sonra kahvaltıya indim.Güzel kahvaltı ve güzel sohbetten sonra korna sesi geldi.Dışarıya çıkıp Anılların arabasına bindik Su'larda kendi arabalarında arkadan bizle geliyordu.Orman yerine geldik.Biraz derinliklere doğru ilerlerken Anıl yere eğildi. Yerdeki kapiyi açtı.Ben şokla izlerken içeri girdiler bende yer altına inan merdivenlerden indim. Elindeki feneri açıp öne tuttu Anıl sonra bir yerde gizli bir düğmeye bastı taştan yapılan kapı açıldı. Içeri girdik bir kaykaya bindiler sıra sıra 2. Ben bindim hala Buse endişeliydi. Uzun bir kaykay dan sonra bir yeşillik yerdeydi çok güzeldi. Sacimin uçları mavi oldu ben hala şaşkın bakıyordum. Arkaya baktığımda anıl ve Su nun grubu bide bu senin saç rengi farklı renklerde oldu göz rekleri değişti.

(Anıl'ın Ağzından)

Gerçekten Yağmur bizim gibi melekti. Sadece saç uçları değiştini gördüğümde şaşırdım, çünkü sadece diplere kadar değişirdi. Ben tek kanatla uçmadığım için grupta benim gibi yürüdük yarım saat yürüyüşten sonra Sarayın kapısına geldik Korumalar bizi tanıdığı için direk aldı. Bekleme yerine geldik Kraliçe Ve Kral gelince kalkıp Selam verdik. Yağmur bizi taklit edip selam verdi. düşüncelerimi bölen Kraliçenin sesiydi.

''Su Anıl Buse ve diğerleri Neden geldiğinizi öğrenebilir miyiz?'' Su direk konuştu

''Kraliçem Yanımızdaki kız beni az kalsın öldürüyordu bizden başka Türkiye de olan bir melek yoktu?'' Kraliçe Yağmurun elinden tuttu ve gözünü kapattı bu güç tespiti idi ne kadar güçlü olduğuna bakıyordu. Şöyle anlaşılıyordu Gözünü açınca siyanın tonları hangisi olursa ona göre anlıyorduk. 2 dk sonra Gözleri simsiyah oldu bu imkansızdı. Kraliçe yüzü endişeli olunca gerçekten imkanı olduğu anlaşıldı. Gene o tatlı sesiyle Kraliçe konuştu:

''Adın ne güzelim?''

''Yağmur Kraliçem''

''Artık bu ülkede okuyacaksın güzelim''




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Grinin KanatlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin