Autor pov
s-au întors să-l găsească pe jungkook la ușa bucătăriei uitându-se mai mult la ei de parcă ar fi fost acolo tot timpul.Taehyung se uită cu ochii mari la el și urma să iasă, dar jungkook l-a prins.Jungkook: nu atât de repede. l-a prins de mână și l-a tras în camera lui și a închis ușa.Taehyung era acolo, agitandu-se cu degetele uitându-se în jos, Jungkook s-a îndreptat spre el și și-a pus mâna pe ambele părți ale taliei lui Taehyung, făcându-l să roșească.
Jungkook: deci ce vorbeai cu mama?!. Fardul de obrazul lui Taehyung nu dispare niciodată.
Taehyung: nimic. Jungkook a zâmbit
Jungkook: crezi că sunt amabil?!. Taehyung sa uitat ușor în sus, apoi în jos, pentru că Jungkook îl tachina.
Jungkook: spune-mi. La tras pe Taehyung mai aproape iar Taehyung din instinct și-a pus mâinile pe pieptul bine lucrat a lui jungkook.
Taehyung: d-da. bâlbâiala lui este drăguță pt jungkook i se pare drăguț, de aceea îl tachinează.
Jungkook: Oh, și sunt fierbinte. Taehyung și-a pus fața în pieptul Jungkook, ascunzându-și fața.
Taehyung: încetează. Jungkook, pentru prima dată în ultimii ani, a chicotit sincer. Taehyung ridică privirea spre el.
Jungkook: și de ce crezi că nu pot să-mi placă de cineva ca tine?!. Taehyung se uită la el în ochi.
Taehyung: Jungkook sunt murdar și folosit, în timp ce meriți pe cineva care poate fi o reputație bună pentru tine. jungkook se uită la el.
Jungkook: singura reputație pe care am avut-o sunt pozele cu niște căutători de aur. Taehyung clătină din cap.
Taehyung: Nu am nevoie de bani și nici de ceea ce ai tu, sunt cineva care te poate pune în pericol cariera. Jungkook îl asculta în timp ce altul bubuia.
Jungkook: ești primul care nu a cerut bani sau cât am în contul meu bancar.
Taehyung: pentru că te văd pentru cine ești, nu pentru ceea ce ai. a spus asta, apoi s-a înroșit făcându-l pe Jungkook să chicotească.
Jungkook: doar ajută-mă cu jeonsan, asta e tot ce cer, nu-ți pasă de mine, dar de el, pare să se deschidă puțin, ceea ce am încercat în ani de zile.
Taehyung: Te voi ajuta, dar așa cum fac pentru fiu, voi face și pentru tată, pentru că tu m-ai ajutat. Am dat din cap. Bătăile inimii lui Jungkook s-au accelerat. l-a îmbrățișat pe Taehyung și Taehyung l-a îmbrățișat înapoi.emoțiile care se construiesc în inima lui Jungkook sunt inexplicabile sufletul lui negru fulgerează puțin.ii pasa lui?! vrea sa fie ingrijit?! are inimă să o împartă cu cineva?! întrebările îi inundau mintea.Taehyung a venit ca un soare și ia deschis ochii și l-a dus pe drumul cel bun către fericire, chiar și el nu a putut explica ce se întâmplă cu mintea, sufletul, inima, acțiunea lui chiar și trupului său care reacționează de parcă îl cunoaște pe Taehyung un cu mult timp în urmă, el l-a cunoscut cu un an înainte, dar a fost nenorocit chiar și să vorbească cu el.s-au îndepărtat de îmbrățișarea care a durat aproape 5 minute.
Taehyung: aproape că am dormit. Spune făcându-l pe Jungkook să râdă.
Jungkook: ești de necrezut.il trase el pe Taehyung spre el.
Taehyung: Nu râde de mine. făcu el, făcându-l pe Jungkook să chicotească
Jungkook: hai să mergem, avem unde să mergem. l-a luat de mână pe Taehyung și s-a dus la ușă, a deschis ușa și toți au căzut gemând, făcându-l pe jungkook să se uite la ei
chiar și Jeonsan era acolo chicotind că nu înțelegea nimic.
Jungkook: și ce crezi că faceți toți?!Jin: oh nimic, căutăm, tipul potrivit?!. Toți au dat din cap prefăcându-se că caută, făcându-i pe Taehyung să chicotească și la naiba că chicotele i-au oprit pe toți, el s-a înroșit și s-a ascuns la spatele meu, făcându-i uimiți la el.
jungkook: mergem la mall. Taehyung mi-a tras de cămașă, m-am întors spre el.
Jungkook: ce este? arătă spre jeonsan
Taehyung: poate merge cu noi.
Jungkook: va avea atacuri de panică dacă vede oameni. Taehyung s-a dus și l-a luat pe jeonsan în brațe
Taehyung: dacă îl izolezi în continuare dintr-o zonă aglomerată, va avea mai multe atacuri de panică. Jungkook a continuat să se uite la Taehyung ezitând.
Taehyung: vei fi un băiat bun, nu-i așa, pui?
jeonsan: da!. a făcut cu mâna în aer făcându-i pe toți să râdă.
Jungkook: bine, atunci hai să mergem pui.a luat pe jeonsan în brațe și a început să meargă spre ușa principală.
mama: veți dormi aici cu toții, iar dacă cineva spune nu, vă voi da cu piciorul în fund. au dat cu toţii din cap.
Jungkook: dar am de lucru mama.
mama: chiar vrea să fie lovit cu piciorul. ea s-a dus la Jungkook și l-a prins de ureche și l-a răsucit făcându-l să geama
mama: spune mai ai de lucru?!. Jungkook geamă
Jungkook: ai, ai, mama chiar doare. Taehyung a venit și l-a luat pe jeonsan de la jungkook care chicotea cu alții.mama: pentru că îți place durerea, vrei să lucrezi, nu!? ea o răsuci mai mult.
Jungkook: La naiba asta a durut. ea s-a răsucit și i-a zvâcnit capul.
mama: fără cuvinte rele în fața bebelușilor mei.
Jungkook: cine sunt bebelușii tăi, ai spus că sunt copilul tău, bine, nu am de lucru. ea și-a tras mâna și l-a privit cu privirea.
mama: așa este mai mult, Taehyung și jeonsan sunt bebelușii mei acum.
Jungkook: asta doare, tată, cum te-ai căsătorit cu ea?!, ar trebui să-ți găsesc pe altcineva. mama lui și-a apucat papucii roz
și aleargă după Jungkook, toți râdeau pentru că bătrânul Jungkook tocmai s-a întors și toți erau fericiți să-l vadă râzând și glumind cu ei și toate acestea datorită unei persoane speciale care chicotea la scena din fața lui.s-au oprit din alergat și Jungkook și-a îmbrățișat mama care l-a îmbrățișat înapoi.
Jungkook: te iubesc mamă.
Mama: și eu te iubesc bebelușul meu Kookie.
Jungkook: da! nu-mi spune asa.
mama: rambursare
Jeonsan: tati Kookie.făcându-i pe toți să chicoteascăTaehyung: hai să mergem Kookie. se uită cu privirea la ei pentru că îl tachinau
Jungkook: de aceea ți-am spus să nu lași copiii cu persoane în vârstă să continue să învețe lucruri.a mers spre ușa din față cu Jeonsan și Taehyung în urma lui.
***
Scuze pentru orice greșeală gramaticală
Cuvinte:1111
Next la 10 voturi ❤️
CITEȘTI
Mr Jeon
RomanceJeon Jungkook un șef arogant, un CEO binecunoscut, foarte bogat are tot ce își dorește. O noapte beată și totul a fost un roller coaster pentru el, când a devenit tată de băiat, tot ce își dorește este să fie iubit și îngrijit, ceea ce nu a găsit pe...