Jungkook pov
M-am trezit dimineața, am deschis ochii, aproape că am căzut din pat, nu am văzut niciodată o față ca aceea dormind lângă mine,de obicei, am fețe urâte care mă privesc cu părul dezordonat și salivând pe toată perna,dar nu m-am trezit niciodată cu o față estetică arătând ca un înger,și ce m-a șocat e că îmi strângea talia și mâna mea peste talia lui mică și subțire.S-a mișcat și m-am prefăcut că dorm, am simțit degete blânde curgându-mi pe obraji, pe buze, apoi mi-a trasat toată fața cu degetele.Taehyung: ești cu adevărat un om bun, sper să găsești pe cineva care să te merite pe tine și pe fiul tău.Mi-a urmărit buzele, apoi s-a îndepărtat, luându-mi mâinile de pe talie și a intrat în baie.M-am trezit si m-am uitat la usa, ce imi faci?!.Am tot repetat asta în capul meu, apoi m-am ridicat și m-am dus în camera mea să fac un duș și m-am îmbrăcat lejer, nu smoking.
Mi-am luat telefonul și m-am dus la bucătărie să pregătesc ceva, dar deja simțeam un miros delicios.
era într-un șorț care ne făcea micul dejun. s-a întors și a zâmbit puțin.
Taehyung: Bună dimineața jungkook.se înclină.
Jungkook: Bună dimineața Taehyung, pentru prima dată nu te-ai bâlbâit. El și-a ascuns fața roșind, am zâmbit puțin, arăta timid chiar acum.Taehyung: te rog stai jos, lasă-mă să termin. a vorbit politicos, am dat din cap și m-am așezat pe scaun și mi-am apucat laptopul și am început să lucrez, până când telefonul mi-a sunat fără să mă uit, am pus difuzorul și am regretat după ce am făcut asta o voce înaltă de cățea dimineața care mi-a explodat urechile.
Sunmi: Bună dimineațaaaa daddyyyy, mi-ai fost dor de tine.Taehyung s-a întors să mă privească în ochii lui se vedea o sclipire tristă, m-am uitat la apelant și este sunmi.
jungkook: nu ți-am spus să nu mă mai suni?!
sunmi:dar sunt soția ta, ar trebui să te sun. M-am uitat la telefonul meu.
Jungkook: ești cea mai puțină persoană pe care mi-o doresc ca soție.Taehyung s-a întors și a pus farfuria în fața mea și s-a dus la frigider.
sunmi: nu fi rău cu mine, daddy, te iubesc.Am luat un pachet de țigară care era pe masa din bucătărie cu celelalte lucruri ale mele.
CITEȘTI
Mr Jeon
RomanceJeon Jungkook un șef arogant, un CEO binecunoscut, foarte bogat are tot ce își dorește. O noapte beată și totul a fost un roller coaster pentru el, când a devenit tată de băiat, tot ce își dorește este să fie iubit și îngrijit, ceea ce nu a găsit pe...