capitolul 34

330 31 1
                                    

Taehyung pov
o lună mai târziu
Erau toți aici cu mine, râdeam și discutam până îmi sună telefonul în sufragerie, fug pentru că rana mea este vindecata acum și am răspuns.
Taehyung: bună. Am zâmbit
Jungkook:iubirea mea mi-e dor de tine. Am chicotit
Taehyung: și îmi este foarte dor de tine Jungkook: Dragă, voi întârzia astăzi nu doar eu, ci și ei toți pentru că avem o întâlnire.
Taehyung: la ce oră vei fi acasă, iubire?
Jungkook: Voi fi în jurul orei 22:00, drag.
Taehyung: Bine dragă, te voi aștepta
Jungkook:te iubesc.am zâmbit
Taehyung: Te iubesc mai mult dragă. Închide și m-am dus în camera fiului meu pentru ca bottom's dorm aici.
Taehyung: oh, copiii mei se distrează. s-au uitat la mine.
Jeonsan: mami... mami, Junho și cu mine ne jucăm de-a eroi. Le-am zâmbit și le-am sărutat obrajii
Taehyung: Ce bine, dragii mei bebeluși, doar nu săriți din pat. Am arătat cu degetul spre ei și au chicotit pentru că o dată Jeonsan a sărit din pat, se juca cu jungkook, dar aproape că s-a lovit cu capul cu colțul mesei. Am părăsit camera și m-am dus la al meu.
După povestea pe care Jungkook mi-a spus despre tatăl lui Hoseok și Sunmi, am fost șocat, dar pentru oamenii răi le-a fost întotdeauna greu, așa că am lăsat soarta lor să fie un dezastru pentru ei, am luat o pijama pe care Jungkook mi-a adus-o.

După povestea pe care Jungkook mi-a spus despre tatăl lui Hoseok și Sunmi, am fost șocat, dar pentru oamenii răi le-a fost întotdeauna greu, așa că am lăsat soarta lor să fie un dezastru pentru ei, am luat o pijama pe care Jungkook mi-a adus-o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ieșit și la bucătărie să-i găsesc pe toți pregătind cina, era aproape ora 19.00
Taehyung:mama are nevoie de ajutor. s-a uitat la mine și a zâmbit
Mama: oh, dragule , dă-mi un cuțit te rog. Am dat din cap și m-am dus să iau ce mi-a spus ea.
Jimin: Taehyung, te rog, pot să-ți iau uscătorul. L-am uitat pe al meu. a venit în bucătărie.
Taehyung: este în dulap Mochii. a zâmbit și a fugit afara din bucătărie.
Jin:Ah, am devenit mai dolofan.Am râs
Taehyung: mănânci pentru doi Hyung. el a dat din cap
Jin: Mi-e foame tocmai acum am mâncat un castron de tăiței
Taehyung: mănâncă mai mult pentru un copil sănătos. M-a îmbrățișat
Ne-am mâncat cina și am așteptat să vină top's pentru că este aproape ora 22:00.
Jeonsan și Junho au dormit. M-am așezat în camera de zi cu bottom's să mă uit la televizor.
mama:ar trebui să plecăm într-o vacanță.Ne-am uitat la ea.
Taehyung: trebuie să le spunem, Jungkook este puțin stresat în aceste câteva zile.
Mama: îți pasă mult de el. am zâmbit
Taehyung: el este iubitul meu pe care îl iubesc de aceea. a chicotit ea.
Jin: Da, și Namjoon este stresat, vine mereu epuizat. Ne-am făcut bofăci pentru că oamenii noștri nu ne arată niciodată, ei continuă să o ascundă.
Jimin: Și yoongi, dar astăzi îi voi spune ceva. Ne-am uitat la el, a zâmbit, dar s-a scuturat puțin.
Mama:ești okay jimin?. A dat din cap.
jimin:da mama nu-ți face griji.ea a zâmbit și l-a îmbrățișat.am început să-i sunăm mama împreună cu mama și tata pentru celălalt.
Ne-am jucat un joc și
haneul țipa
Jin:Nu, acesta este cardul meu.
Taehyung:Jin Hyung nu mai vorbi.
Nici nu știau că suntem: Taehyung,jimin,jin,haneul,mama:Aaaaaaah
Am țipat cu toții făcându-i să tresare
Jungkook: Doamne, aproape că mi-au făcut atac de cord.
Hoseok: I-am speriat speriându-ne pe noi înșine. Au râs de noi.
Jungkook: mi-a fost dor de tine, prințesa mea. El și-a băgat fața in gâtul meu și ceilalți vorbesc cu iubiții lor.
Taehyung: Și mie mi-ai fost dor de tine, iubirea mea. M-am jucat în părul lui și el oftă.
Jungkook: Dragostea mea a mâncat?
Taehyung: da, iubire, trebuie să mănânci și tu. dădu din cap și top's se duseră să mănânce.
Am stat de vorbă vreo jumătate de oră, top's au venit și s-au așezat lângă noi.
Jungkook: vino aici, iubito. M-am așezat în poală și mi-am pus capul pe pieptul lui.
Jimin: Dragă, am ceva pentru tine. yoongi i-a zâmbit și i-a urmărit mișcările. Jimin a tras o cutie și i-a dat-o lui Yoongi.
Jimin: aici deschide-o. Yoongi a dat din cap și a început să deschidă cutia mică. A făcut ochii mari și a început să plângă, l-a tras pe Jimin spre el și l-a îmbrățișat.
yoongi: chiar? tu esti?. Jimin își șterge lacrimile și dădu din cap.

 Jimin își șterge lacrimile și dădu din cap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Mr JeonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum