1.

11 0 0
                                    

żółte światła pięknie komponują się z rozbrzmiewającą z głośników muzyką. aromat kawy unosi się zarówno na piętrze, jak i na parterze kawiarni. dźwięk gitary idealnie dopasowany do nut wypływających z fortepianu przyjemnie dotyka moich uszu. wtopiłam się w ten zielony fotel i od teraz jesteśmy jednością. jego miękkość mnie przyciąga. zamykam oczy i widzę spełnienie swoich marzeń.

jesteś tam. stoisz naprzeciwko mnie, trzymasz mnie za rękę. patrzymy sobie w oczy. bez słów mówimy jak bardzo się kochamy. jak wiele dla siebie znaczymy. to ten dzień. wkładasz połyskujący na srebro kamień na mój serdeczny palec. widzę świat przez mgłę. to łzy. płaczę ze szczęścia.

kocham cię bardziej. jesteś moim wszechświatem. moim największym spełnionym marzeniem. z tobą wszystko jest łatwiejsze. z tobą jestem najszczęśliwsza. jesteś moim wszystkim.

od teraz będziemy bardziej spójni. już niedługo będziemy tworzyć całość. będziemy rodziną, domem. chociaż dla mnie stałeś się tym twojego urodzinowego wieczoru. w tamtym momencie poznałam spokój i szczęście. dom. ciebie.

żadne słowa ani czyny nie są w stanie wyrazić miłości jaką cię darzę.

dziękuję, że się nie poddałeś. że trwałeś. próbowałeś.

na wieczność i jeszcze dłużej

J_W__

herbaciane myśliOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz