#charliecharliechellenge !!!! UWAGA!!

562 6 2
                                    

TO NIE JEST ROZDZIAŁ!!!!
W TYM WPISIE MOIM CELEM JEST OSTRZEŻENIE WAS PRZED CHARLIECHARLIECHELLENGE!!!
BŁAGAM NIE RÓBCIE TEGO. NIE WARTO IGRAĆ Z LOSEM BO NAPRAWDĘ MOŻECIE SPROWADZIĆ NA SIEBIE NIESZCZĘŚCIE.
NIE WIEM CZY ZDAJECIE SOBIE SPRAWĘ NA CZYM TO POLEGA ALE WYWOŁYWANIE DUCHÓW, DEMONÓW, SZATANA I TEGO TYPU RZECZY JEST BARDZO BARDZO BARDZO ZŁE! NIE RÓBCIE TEGO!
APELUJĘ TU DO ABSOLUTNIE WSZYSTKICH LUDZI KTÓRYCH KUSI ZROBIENIE TEGO ''WYZWANIA''!

JEŻELI KTOKOLWIEK Z WAS ZROBIŁ JUŻ TO, TO MOJĄ DOBRĄ RADĄ JEST ABYŚCIE SIĘ PO PROSTU POMODLILI! ODMÓWCIE RÓŻANIEC, WYZNAJCIE NA GŁOS WIARĘ W BOGA, POWTARZAJCIE ''JEZU UFAM TOBIE'', ZRÓBCIE ZNAK KRZYŻA, ODMÓWCIE OJCZE NASZ, ZDROWAŚ MARJO, MODLITWĘ DO MICHAŁA ARCHANIOŁA!
MÓWIĘ POWAŻNIE! ŚMIEJCIE SIĘ JEŚLI CHCECIE ALE NIE MA W TYM NIC ZABAWNEGO.
PO WYWOŁANIU DUCHA MOGĄ DZIAĆ SIĘ DZIWNE RZECZY, MOŻECIE SŁYSZEĆ GŁOSY, DZIWNE ŚMIECHY I TEGO TYPU RZECZY. NIE CHCE WAS STRASZYĆ PRAGNĘ WAM TYLKO UŚWIADOMIĆ ŻE MOŻECIE OSZALEĆ ZE STRACHU.
NIE ZOSTAWAJCIE SAMI, KONIECZNIE BĄDŹCIE PRZY LUDZIACH KTÓRZY WAS PODNIOSĄ NA DUCHU I BŁAGAM COKOLWIEK BY SIĘ DZIAŁO POKŁADAJCIE NADZIEJĘ W BOGU!

TAK WIĘC APELUJĘ: NIE RÓBCIE TEGO WYZWANIA PONIEWAŻ WIĄŻE SIĘ ONO Z RÓŻNYMI NIEBEZPIECZEŃSTWAMI I MOŻE TO WYWOŁAĆ SZKODY PSYCHICZNE, FIZYCZNE JAK I ZAGRAŻAĆ ŻYCIU! PAMIĘTAJCIE ŻE WYWOŁYWANY DUCH ZAWSZE JEST ZŁY I ZAWSZE JEST ON WYSŁANNIKIEM SZATANA! MÓDLCIE SIĘ LUDZIE O POMOC BOŻĄ BO TYLKO BÓG MOŻE WAS URATOWAĆ!
NIE RÓBCIE TEGO! OLEJCIE HASHTAGI I ZAJMIJCIE SIĘ CZYMKOLWIEK INNYM! PROSZĘ WAS, TO DLA WASZEGO BEZPIECZEŃSTWA.

Night | H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz