1. Fejezet

599 12 3
                                    

Jungkook pov:

Hideg szél csípi az arcom, az erkélyen állva, vörös szemekkel pásztázom a távolt.

Tudom hogy ott vagy te szemét dög! Merjed mégegyszer ide tolni a képedet, úgy jársz mint Kai!

-Kookie.. Minden rendben? - Bújt hozzám hátulról szerelmem.

-Meg fogsz fázni..- Fordultam felé és magamhoz ölelve hajába pusziltam. - Menj be, hideg van. -

-Kookie, mi a baj..? - Simított arcomra.

-Semmi.. Miért kérdezed? - Simogatom hátát megállás nélkül,ezzel is próbálva felmelegítni.

-Vörös szemekkel állsz a nulla fokban az erkélyen. - Nézett rám amolyan "ez most komoly?" fejjel.

-Aish.. - Rázom meg a fejemet. - Csak.. Ah nem fontos.. - Pusziltam meg homlokát.

-Jungkook! - Parancsolt rám. - Megilyesztesz! - Döntötte homlokát az enyémnek.

-Csak.. Tudom hogy veszélyben vagytok.. Ha az a disznó Kai idejött, Haesung is tudja hogy itt vagytok.. - Suttogtam elhaló hangon kettőnk közé. - Kai azért jött mert akart, magának akart téged! Haesunggal közösen akartak téged! Kai pénzért még tudott is volna osztozni, de Haesung amúgy is megölte volna azt a férget ha már nincs rá szüksége! Azt hitte majd ha idejön akkor megszerezhet! Hogyne! Meg azt majd én hagyom is... - Morogtam idegesen.

-Kookie nem lesz semmi baj.. - Érzem ahogy remeg, hát már hogy ne lenne baj..?

-Baba, érzem ahogy remegsz. -

-H-Hideg van.. - Próbálta meg ezzel leplezni hogy fél. Bár van benne valami, nagyon hideg van ő pedig terhes.

-Menjünk be.. - Kaptam karjaim közé és elindultam vele befelé.

-Apa, apu! - Kiabált kisfiúnk a szobájából.

-Igen picim? - Ment be Tae mosolyogva

-Öhm.. Tudni szeretném hogy ez mi? - Mutatott fel egy kotont.

-A-Az semmiség... - Vette el Tae pironkodva kisfiúnktól. - E-Ez a nagyoknak van... U-ugye Kookie? - Nézett rám segítségkérőn.

-Igen. - Kuncogok vörös fejjel. - Hol találtad ezt? - Gugolok le fiúnk elé és hajába simítok.

-A nadrágzsebedben! - Mutat rám ártatlanul.

-Akkor ennek ott is van a helye. - Veszem ki Tae kezéből és vissza teszem a zsebembe. - Most pedig te kis csibész, miért turkálsz a zsebmben? -

-Mert kíváncsi voltam rá! És még mindig tudni szeretném hogy mi az ami csak a nagyoknak van! -

-Hát ezt csak akkor tudod majd meg ha nagy leszel! - Rántottam vállat fejrázva

-Aaahj... - Toporzékolt. - És neked miért van ilyened? -

-Mert ha én és apu szeretnénk csinálni valamit ahoz, néha, szükség van erre. - Bólintok határozottan majd felállva fiam mellől Tae-re nézek akinek ég az arca és keze a szája előtt van.

-Ne nézz így! -

-Na, csinálunk valamit este? - Kuncogtam puszit adva ajkaira.

-Kívánós vagyok Jeon, ne viccelődj ilyennel mert behajtom! -

-Nem vicc volt! - Suttogtam fülébe.

-Ehez kell nekem korán lefeküdnöm, mi? - Sóhajtott lemondóan Junghoon.

-Igen pici. - Nevetek fel halkan.

-De.. Tudod majd ha nagy leszel megérted.. - Pirult tovább Szerelmem.

A hold fényében 2 ~TAEKOOK~ [BEEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora